Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo herinner ik ze me ook, altijd met een prikkertje, lucifer of sleutel dat lontje eruit peuteren. Het waren wel super leuke dingen in die tijd.Ja deze uit dit pakje hebben de lont zichtbaar. Die jij bedoeld heb ik er ook nog 2 van daar is het peuteren naar de lont.
Vond ze zeer leuk zou eigenlijk weer terug op de markt moeten komen.Zo herinner ik ze me ook, altijd met een prikkertje, lucifer of sleutel dat lontje eruit peuteren. Het waren wel super leuke dingen in die tijd.
De St. Helena Vulkaan van Red Lantern
Prachtig dit! Een driekleuren fontein en deze old school wondertollen waren als kleine Pantservuist de eerste sier achtige producten die ik kon betalen. Spaarpotje legen en dan bij elkaar en dan als 8 of 9 jarige voor 20 gulden vuurwerk kopen. Paar piraatjes en astronauten erbij.Paar leuke oude items op de foto gezet.![]()
Geweldig om te zien! Die 2 linker items waren alweer uit mijn geheugen gewist, die parachute en die zilver fontein!Paar leuke oude items op de foto gezet.![]()
Paar leuke oude items op de foto gezet.![]()
Wie kent de moontravellers nog