Vuurwerk uit de oude doos

Wauw! Wat een bofkont ben jij Janniekske!

Spinning Salvo nooit gehad, maar wel altijd in de BKV folders kunnen bewonderen, dus mijn hart slaat wel en slagje over bij het zien van deze foto. :D

Het design van de Pyro Power lijn heeft mij nooit echt kunnen charmeren. De Woodpeckers zijn gewoon kleine, rode rotjes met eventueel grijslont?

Nee hoor, dit zijn kleine zwarte klappertjes met visco als ik het goed heb. Heb ze zelf laten liggen, dus kan het niet checken.

Laatst bewerkt:
Deze hoort hier eigenlijk niet.
Is niet oud maar is ook niet officeel op NL
markt gekomen vanwege afkeur.
Gelukkig zijn er nog wel dummies in omloop
Toffe aanvulling zo in de eerste week van t nieuwe jaar. Moest dit niet antiek toch ff delen.

20240106_133735.jpg

BKV - Wanted Gunsmoke, uit de country style lijn. Budget potje wat jaarlijks wel meebesteld werd.

Laatst bewerkt:
12 jaar oud inmiddels
Let op de benaming, heeft niks met screaming te maken, is eigenlijk de voorloper van de huidige Orc.

20240107_102144.jpg

20240107_102133.jpg

12 jaar oud inmiddels
Let op de benaming, heeft niks met screaming te maken, is eigenlijk de voorloper van de huidige Orc.

Bekijk bijlage 80045

Bekijk bijlage 80046

Crackling Bullits van JNS Schuurmans! Waren topdingen! Nooit gehad maar vaak op video gezien.
Kwamen geloof ik oorspronkelijk uit als onderdeel van de "Diamond Collection", het "Special Edition" label geloof ik.

Maakten daarna een transfer naar een van de nieuwe Schuurmans lijnen, "Thunder Fireworks" was het. Dat prachtige Diamond Collection label ging verloren en dit label wat je ziet kwam ter vervanging. Er waren mixed dozen met rode en groene labels en dozen met enkel rode labels zoals jouw foto- variant.

De Diamond Collection versie had geloof ik labels in verschillende kleuren.

img_3215_1.jpg

https://www.feuerwerksvitrine.de/shop/vulcan-diamond-collection-rocket-show-1000.html

20410-Celebration.webp

https://diamondfeuerwerk.shop/wp-content/uploads/2023/10/20410-Celebration.webp

Aflopen jaar in Duitsland 2 oude Diamond Collection fonteinen gekocht.
Rechts achter doos staat fontein.
Batch 2011.
Video volgt nog (in show geschoten).

20231228_105932.jpg

12 jaar geleden ook deze pakket gehad van Diamond Collection, leuk om dit weer een terug te zien.

IMG_2143.jpg

Back
Bovenaan