Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Romeinse kaarsen, die mis ik nog steeds ieder jaar. Kon er altijd van genieten.
Het jammere is dat door alle verboden en uitsluitingen van de importeurs, je een eenheidsworst aan vuurwerk soorten krijgt.Hier ook, sowieso mis ik al het andere vuurwerk wat verboden is geworden ook, hoe klein ook. Je bent pyro liefhebber en kan genieten van elke stukje pyrotechniek. Had graag nog met mn zoons legaal rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen willen afsteken. Bezopen dat dat gewoon niet meer mag. Ondertussen loopt de burgermeester hier te pronken dat hij als eerste stad legaal wiet mag verkopen, schiet mij maar lek dat valt niet uit te leggen en ondertussen maakt de overheid ook nog online gokken legaal, wie is hier nu gek?
Ze zijn toch zo voor het welzijn en gezond van de bevolking? Tenzij er centen vallen te verdienen. Sorry voor deze offtopic post.
Blijft een van de leukere sfeertopics dit
Precies dit mis ik dus ook, en heb totaal geen begrip voor de keuzes die ons kabinrt maakt.Hier ook, sowieso mis ik al het andere vuurwerk wat verboden is geworden ook, hoe klein ook. Je bent pyro liefhebber en kan genieten van elke stukje pyrotechniek. Had graag nog met mn zoons legaal rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen willen afsteken. Bezopen dat dat gewoon niet meer mag. Ondertussen loopt de burgermeester hier te pronken dat hij als eerste stad legaal wiet mag verkopen, schiet mij maar lek dat valt niet uit te leggen en ondertussen maakt de overheid ook nog online gokken legaal, wie is hier nu gek?
Ze zijn toch zo voor het welzijn en gezond van de bevolking? Tenzij er centen vallen te verdienen. Sorry voor deze offtopic post.
Blijft een van de leukere sfeertopics dit
Precies dit mis ik dus ook, en heb totaal geen begrip voor de keuzes die ons kabinrt maakt.
Een wat ouder artikel van wolff
![]()
![]()
Zonde dat dit niet meer mag in NL.
In Duitsland nog wel gewoon.
Welk assortiment is dit, dat te zien is op 2 minuut 8?
Prachtig! Uit 2010 zo te zien? Nog schaarser zullen de cakes zijn met "Dynasty Selection" aan de bovenrand. Ik vond dat randje altijd wel wat hebben met dat klassieke lettertype; het gaf het (net zoals bij Schuurmans/Diamond Collection) iets luxe, iets exclusiefs terwijl het gewoon een massaproduct was, lol.
Hahaha, dat Mercurius pakketje had ik ook. Ik had er ook een met 4 of 5 vuurpijlen in het midden.
Mercurius Vuurwerk had ook trouwens zo'n bullet- fontein, die je hier ziet staan maar dan van Royal Class of New Selection (of wat het ook was).![]()
Wat moest die lange tube voorstellen? Vuurpijlenassortiment van Royal Class of New Selection?