Janniekske
VWC lid
Supergaaf!! Heb je hier ook nog aankomende youtube filmpjes van?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Supergaaf!! Heb je hier ook nog aankomende youtube filmpjes van?Die color blaster is echt geweldig / prachtig.
Een aantal pagina's terug staat een filmpje van de Para Blaster (vanaf 2.25min) en van de Confetti Shooter (vanaf 3.58min):
De cake's uit de video betreffen ook de cake's van de foto welke via via hier terecht zijn gekomen. Erg mooie items, alleen had ik ze zelf onder betere weersomstandigheden vastgelegd!
Heeft er iemand hier nog foto's van de vuurwerkverkoop van de Aldi in de jaren 90 (en mocht dat begin van deze eeuw ook nog?) in Nederland? Ik ben daar als kind wel geweest en heb daar ook "mijn eerste siervuurwerk" gehaald, een mooi pakket met 6 pijlen waarvan 1 met een paars effect, wat fonteinen/zwermpotten, hapiness, een zon, en nog veel meer dingetjes. Maar verder weet ik bar weinig van wat er in zat. Een foto of meer informatie van deze pakketten wordt zeer gewaardeerd![]()
Toentertijd gaf ik echt geen snars om het assortiment van Scapino! Denigrerend zoiets als, daar bestel je toch niet?! Nu zou ik bij wijze van spreken een moord doen om één van die pakketjes te kunnen bemachtigen!
Bekijk bijlage 65339
Toentertijd gaf ik echt geen snars om het assortiment van Scapino! Denigrerend zoiets als, daar bestel je toch niet?! Nu zou ik bij wijze van spreken een moord doen om één van die pakketjes te kunnen bemachtigen!
Bekijk bijlage 65339