Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Raketjes. Dit zijn in mijn ogen toch wel een van de meest tot de verbeelding sprekende vuurwerkjes. Heeft er iemand anders nog oude raketjes die hier nog niet tussen staan in zijn verzameling? Ik ben benieuwd!
Bekijk bijlage 53256
Raketjes. Dit zijn in mijn ogen toch wel een van de meest tot de verbeelding sprekende vuurwerkjes. Heeft er iemand anders nog oude raketjes die hier nog niet tussen staan in zijn verzameling? Ik ben benieuwd!
Bekijk bijlage 53256
Pulling Fireworks (red lantern) & Booby traps (horse brand)
Lesli vuurwerk 1996
Denk dat bij de meeste hier de voorliefde voor het echte vuurwerk is begonnen ?![]()
Bekijk bijlage 53284
Bekijk bijlage 53285
Wow die gele picolo strijkertjes hadden wij als kind ook
En thunderbombs had je superWat een leuke thread. Ik zie zoveel producten waar ik herinneringen aan heb. Al die mooie kleurrijke labels met Chinese tekens. Ik kon er uren naar kijken als kind.
Deze foto dateert vermoedelijk van rond 1986. We kregen elk oud en nieuw ongeveer 20 gulden van onze vader om vuurwerk van te kopen . Dat werd natuurlijk grotendeels uitgegeven aan shishing crackers met grijs lont, maar ik was ook toen al erg gek op fonteinen en draaizonnen.
Dat blauwe panfluitachtige ding rechtsonderaan bestond uit fluiters in verschillende toonhoogtes. Dat was natuurlijk het klapstuk van oudjaarsavond ..
Bekijk bijlage 53307
Wat een leuke thread. Ik zie zoveel producten waar ik herinneringen aan heb. Al die mooie kleurrijke labels met Chinese tekens. Ik kon er uren naar kijken als kind.
Deze foto dateert vermoedelijk van rond 1986. We kregen elk oud en nieuw ongeveer 20 gulden van onze vader om vuurwerk van te kopen . Dat werd natuurlijk grotendeels uitgegeven aan shishing crackers met grijs lont, maar ik was ook toen al erg gek op fonteinen en draaizonnen.
Dat blauwe panfluitachtige ding rechtsonderaan bestond uit fluiters in verschillende toonhoogtes. Dat was natuurlijk het klapstuk van oudjaarsavond ..
Bekijk bijlage 53307