PSVfanatics_geleen
VWC lid
niet bijzonder?...echt wel..zeker het bovenste pakketje..nog met de oude labels...mooi main..mocht je die een keer kwijt willen?
Boh dat boekje met die hindoerollen? Ik als mattenliefhebber.....super! Waar was dit toen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
niet bijzonder?...echt wel..zeker het bovenste pakketje..nog met de oude labels...mooi main..mocht je die een keer kwijt willen?
Boh dat boekje met die hindoerollen? Ik als mattenliefhebber.....super! Waar was dit toen?
Deze "Professional Style" pakketten waren te koop vanaf 1998 meen ik! De grootste die er in Nederland te krijgen waren! Om het millennium knallend in te luiden kocht ik deze nr 2 en 4 met een aantal Dutch Champions! Ik was er toendertijd wijs mee met deze 2 enorme pakketten!Ik geloof dat ik die lege omdoos nr.4 nog ergens op zolder heb liggen!
Bekijk bijlage 37792

En, van voor mijn echte vuurwerktijd, TNT kanonslagen! Ik blijft het bijzonder vinden hoe gedetailleerd de dummies soms gemaakt worden.
Heb hier trouwens redelijk wat pakjes van, dus meld je even als je deze nog zoekt, liefst ergens tegen ruilen
Bekijk bijlage 48161Bekijk bijlage 48162

Bekijk bijlage 47919
@David: nog een paar andere foto's in je mailbox