Vuurwerk uit de oude doos

Nog wat foto's uit het jeugd plakboek, niet de beste kwaliteit helaas.

Hier moest je het vroegahhh mee doen ja, maar gelukkig bestond BEX toen nog:wink:
Ik vond het altijd super spannend die pakketjes, ik wist altijd precies waar die ouwe alles bewaarde wat over was.
Dan stiekem die plastic deksel eraf halen en elke keer wat eruit jatten en hoppa naar buiten.
Wat vond ik het altijd geweldig die kerst vakantie, dat is altijd de rode draad in m'n leven gebleven heb echt top herinneringen aan m'n jeugd, vuurwerk, vreugdevuren, tot diep in de nacht bij de vuurton die de laatste week 24 uur achter elkaar branden met ouwe bankstellen eromheen heerlijk als ik eraan terug denk.

Haha nou goed om te horen. Heb twee pakken besteld voor 5 euries maar.. zit nog ander spul in. Foto’s:
CBE40A9C-CC71-4B5B-8052-082CAECDFAF2.jpg

F17313A1-295B-4508-A532-E520BEDFA65A.jpg

Dit is de Big Spider van Weco

Thnx voor de aanvullende foto’s! Komt dit van een GBV dealer? Mijn lokale GBV dealer heeft het, na even snel zoeken, volgens mij niet. Grappig pakketje, ziet er als een leuke vooravond selectie uit.

Thnx voor de aanvullende foto’s! Komt dit van een GBV dealer? Mijn lokale GBV dealer heeft het, na even snel zoeken, volgens mij niet. Grappig pakketje, ziet er als een leuke vooravond selectie uit.

Ja van een GBV dealer (Bestelvuurwerk Almere). Als het goed is heeft/had Bestelvuurwerk Chinatown (uit Utrecht?) dit pakket ook.

u wordt zeer hartelijk bedankt! Vuurwerkwereld neem ik aan? Dan ga ik daar morgen eens even langs :thumbsup: :yes:

Klopt! Vuurwerkwereld idd. Ik zou wel even bellen en vragen of ze het nog wel op voorraad hebben.. hun actie producten gingen wel hard. Meerdere producten waren 2 halen 1 betalen voor 5 euro.

Dit topic zorgt er iedere keer weer voor dat de nodige kriebels blijven ontstaan hoor. Bedankt voor de bijdrage's allemaal.

Back
Bovenaan