Vuurwerk TV TIP de week van Filemon!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tristen

VWC lid
"VUURWERK TV TIP:
Ik heb schijt aan die zogenaamde "vuurwerkfreakz" die mij gaan vertellen wat wel en geen vuurwerk is. Kijk daarom VOLGENDE WEEK DINSDAG naar de Week van Filemon en zie wat vuurwerk is!
Dinsdag 27 November Nederland 3 De Week Van Filemon 21.50 of wel 10 voor 10!

Aldus de Facebook van Xtremerides!

http://www.youtube.com/watch?v=Y-7cSQR7yS0

Dacht deel het even voor jullie hier!
Zeker de moeite waard vind ik!
Kijken dus! :D

Edit:

Het programma:
http://gemi.st/15011939

Vervolg stukje:
http://www.bnn.nl/video/4c660e6e2d301ab6003f2648ea577198

Laatst bewerkt:
Net een voor stukje van gezien, daarin komt naar voren dat hij illegaal vuurwerk gaat afsteken.
Ben benieuwd....!!

Hopelijk wordt nu de waarheid eens goed aangetoond. Als Xtremerides wordt geïnterviewd wordt het fabeltje van handgranaten in ieder geval ontkracht.

Grappig dat de harde kern van dit forum nog niet heeft gereageerd, ohja wacht zij hebben hem ook gebanned. Ben iig benieuwd, ik hoop dat hij zich gedraagd:P

Ah balen, dat word op uitzending gemist kijken. Ben pas tegen half 11 thuis van me werk.

Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft! Denk dat hij iedereen maar eens duidelijk gaat maken dat nitraten en vlinders geen bommen of handgranaten zijn!

Ben benieuwd!

Nou joepie het toonbeeld van de vuurwerkwereld wordt geïnterviewd hoor :bonk:

Ik ga niet naar deze onzin kijken.

Wat Lars zegt :)

Een serieus programma had ik graag gezien, maar of je Filemon nou serieus moet nemen :rolleyes: Denk het niet.

Ik denk dat je Filemon serieuzer kan nemen dan die clown van een Ruben. Ruben loopt nu de rest van het jaar met een "vuurpijl" van hier tot Tokio. Aandachtsgeil mannetje...

Laatst bewerkt:
Gelukkig toch mensen die het me eens zijn.
Als je vuurwerk positief in het nieuws wilt brengen, vaag dan de mannen van vuurwerk traditie.
Niet een koekwous van een Xtremerides die op Youtube loopt te promoten hoe je illegaal vuurwerk uit Polen besteld en dingen loopt op te blazen met datzelfde spul.

Ik heb sowieso een aantal vraagtekens waarom ze juist hem kozen?
Hij is mede-veroorzaker van het vuurwerkverbod wat ze willen.
Ik vind die kerel echt een kleuter. Hij heeft 3 kinders , is iets in de 30jaar oud en loopt spulletjes op te blazen en online te zetten. ruben als je dit leest, grow up:wink:

Ja ik deel dit deels, het filmpje wat hij laatst had waarin hij het begrip bom ontkracht vond ik dan wel weer goed.

@hardcore, je vergeet dat VWC hem heeft gebanned, jammer dat iedereen het hier op de man speelt terwijl hij zich niet kan verdedigen. Brainiac, het is inmiddels wel duidelijk wat je van hem vind. Mrgoed wat betreft 'ons' 'freaks' zullen er altijd wel mensen zijn die het niet eens zijn met de vuurwerkstandpunten van andere freaks, ookal zijn diegene inmiddels gerespecteerde forabeheerders/bezoekers.

Ik heb sowieso een aantal vraagtekens waarom ze juist hem kozen?
Hij is mede-veroorzaker van het vuurwerkverbod wat ze willen.
Ik vind die kerel echt een kleuter. Hij heeft 3 kinders , is iets in de 30jaar oud en loopt spulletjes op te blazen en online te zetten. ruben als je dit leest, grow up:wink:

Ik ben het grotendeels met jou eens. Maar volgens mij heeft deze man niet al te lang geleden aangekondigt dat hij ermee gaat stoppen vanwege zijn kinderen en de bizarre straffen die er voor staan. Daarnaast is bijv het filmpje van een salute in een vaatwasser/wasmachine alweer van een paar jaar geleden. Tuurlijk is het niet een heel bijdehandte actie om te slopen maar is heel wat anders dan een bushokje of prullenbak waar wij allen aan mee zouden moeten betalen.

Ik denk dat wij allemaal juist blij moeten zijn met de gigantische lading info waar hij ons van voorziet die we anders niet hadden gehad. En ik hoop dat hij door deze uitzending ook een positieve bijdrage kan leveren aan het verbeteren van het beeld dat nederlanders over het algemeen van vuurwerk hebben. Maar dat zien we vanavond wel!

Ik ben het grotendeels met jou eens. Maar volgens mij heeft deze man niet al te lang geleden aangekondigt dat hij ermee gaat stoppen vanwege zijn kinderen en de bizarre straffen die er voor staan. Daarnaast is bijv het filmpje van een salute in een vaatwasser/wasmachine alweer van een paar jaar geleden. Tuurlijk is het niet een heel bijdehandte actie om te slopen maar is heel wat anders dan een bushokje of prullenbak waar wij allen aan mee zouden moeten betalen.

Ik denk dat wij allemaal juist blij moeten zijn met de gigantische lading info waar hij ons van voorziet die we anders niet hadden gehad. En ik hoop dat hij door deze uitzending ook een positieve bijdrage kan leveren aan het verbeteren van het beeld dat nederlanders over het algemeen van vuurwerk hebben. Maar dat zien we vanavond wel!

Kijk af en toe wel eens filmpjes van die beste man (hij heeft er ook wel normale product filmpjes op), hij kondigde begin dit jaar aan helemaal geen vuurwerk te kopen. Er zijn al weer verschillende filmpjes verschenen waar hij vuurwerk heeft gekocht. Dus je moet niet alles geloven wat iemand zegt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan