Vuurwerk protest 1 augustus

Dat was dus ook het eerste wat mij opviel, deze vuurwerk protest :confused:

Voor de complotdenkers: ik denk dat deze actie opgezet is door de overheid, deze avond zetten ze alle manschappen in om iedereen te betrappen en tegelijkertijd blijft er minder vuurwerk over bij mensen thuis. Het is dus een win-win situatie voor de overheid, trap er niet in!
 
Hmm denk dat er weer iemand een plekje krijgt op m'n negeer-lijst. Zinloos, stuiptrekkend en tenenkrommend geblaat.
 
Mocht deze man met zijn protest het verbod van tafel vegen, krijgt ie een Transbomber van me cadeau.

Ere wie ere toekomt. :)
 
Dat was dus ook het eerste wat mij opviel, deze vuurwerk protest :confused:

Voor de complotdenkers: ik denk dat deze actie opgezet is door de overheid, deze avond zetten ze alle manschappen in om iedereen te betrappen en tegelijkertijd blijft er minder vuurwerk over bij mensen thuis. Het is dus een win-win situatie voor de overheid, trap er niet in!
Deze protestje is echt!
 
En wanneer komen mensen die hier tegen zijn dan eens met een juiste/goede manier om te demonstreren tegen dit wanbeleid van de overheid vraag ik mij dan af.
Het is inderdaad een slecht idee dit te doen zoals het nu vermeld staat. Maar ik zie/hoor ook nergens oplossingen.
 
En wanneer komen mensen die hier tegen zijn dan eens met een juiste/goede manier om te demonstreren tegen dit wanbeleid van de overheid vraag ik mij dan af.
Het is inderdaad een slecht idee dit te doen zoals het nu vermeld staat. Maar ik zie/hoor ook nergens oplossingen.
Wat valt er nog op te lossen dan?
 
En wanneer komen mensen die hier tegen zijn dan eens met een juiste/goede manier om te demonstreren tegen dit wanbeleid van de overheid vraag ik mij dan af.
Het is inderdaad een slecht idee dit te doen zoals het nu vermeld staat. Maar ik zie/hoor ook nergens oplossingen.
Dat heeft allemaal geen zin meer.
Verbod is er,daar kan niemand iets aan veranderen.
We moeten hopen dat er veel gedoogd gaat worden
 
Ik snap ergens de frustratie, maar ik denk ook dat sommige mensen te laat wakker zijn geworden. Een paar compounds afsteken midden in de zomer gaat echt niemand overtuigen en levert vooral irritatie op bij de buurt. Als je iets wilt bereiken, moet je juist laten zien dat de liefhebbers verantwoord zijn en met goede argumenten komen. Uiteindelijk hebben we elkaar ook niet geholpen met het eeuwige "het komt wel goed". Dat gezegd hebbende, ik geloof ook niet dat alles al definitief verloren is. Regels veranderen vaker. Maar dan wel via de juiste weg en niet door acties waar de tegenstanders alleen maar extra munitie van krijgen.
 
Back
Bovenaan