Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Deze protestje is echt!Dat was dus ook het eerste wat mij opviel, deze vuurwerk protest
Voor de complotdenkers: ik denk dat deze actie opgezet is door de overheid, deze avond zetten ze alle manschappen in om iedereen te betrappen en tegelijkertijd blijft er minder vuurwerk over bij mensen thuis. Het is dus een win-win situatie voor de overheid, trap er niet in!
Het is "die protesje" ga je school afmaken oulehhhDeze protestje is echt!
Wat valt er nog op te lossen dan?En wanneer komen mensen die hier tegen zijn dan eens met een juiste/goede manier om te demonstreren tegen dit wanbeleid van de overheid vraag ik mij dan af.
Het is inderdaad een slecht idee dit te doen zoals het nu vermeld staat. Maar ik zie/hoor ook nergens oplossingen.
Dat heeft allemaal geen zin meer.En wanneer komen mensen die hier tegen zijn dan eens met een juiste/goede manier om te demonstreren tegen dit wanbeleid van de overheid vraag ik mij dan af.
Het is inderdaad een slecht idee dit te doen zoals het nu vermeld staat. Maar ik zie/hoor ook nergens oplossingen.