Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als enige mega uitgave zou ik nog te verleiden zijn tot een Shots of Anarchy voor 225...Puur omdat ik het de mooiste NL box blijf vinden en deze wellicht laatste keer...maar nooit gedacht dat ik er meer dan 200 voor over zou hebben, rib uit m'n lijf

Ben altijd benieuwd naar Evolution Fireworks acties.

Speaking of.. het filter lijkt het in de winkel (haulerwijk) niet goed te doen.
Als ik bij Waaiercakes, filter op Evolution, krijg ik 0 resultaten, terwijl er toch 1 instaat (sunbeam 5)
Bij compound, hetzelfde: 0 resultaten, terwijl er toch 9 in staan.
Cakeboxen ook 0 vs 1.

De getallen achter het filter zijn al helemaal verwarrend, maar mogelijk komen die voort uit producten die uitverkocht zijn en daardoor niet meer zichtbaar.

Edit, gevonden: de filters voor prijs en kruitgewicht werken niet goed tegelijk met merkfilter.

Filter is in Grunn ook nauwelijks bruikbaar, paar keer dat ik het probeerde. Maar is hier met kleiner assortiment nie zin probleem als in dat giga Haulerwijk :shocked:

Even een vraag van mijn vrouw.
De mensen die vanaf 2020 hebben doorgeschoven krijgen die nu wel een bonus of niet.
Werd toen beloofd maar ik dacht dat het weer was geannuleerd.
Maar vraag het toch nog maar even.

Laten we het maar mee maken als we het mogen ophalen. Heb mijn bestelling ook al 2 jaar doorgeschoven. Mocht de (eventuele bonus) wegens de actuele omstandigheden komen te vervallen dan kan ik er ook wel mee leven.

Mocht je ook naar Haulerwijk willen ik woon in de buurt en ga er de 29e heen. pb me dan maar
Hey tof aanbod man, super bedankt! Als ik dat eerder had geweten...had ik veel te veel uitgegeven waarschijnlijk whahaha. Nu is met paar adressen plus nog gewoon werk die dag al ramvol voor me. Maar alsnog dank voor het aanbod, pyrobroïsm pur sang :thumbsup:

Hey tof aanbod man, super bedankt! Als ik dat eerder had geweten...had ik veel te veel uitgegeven waarschijnlijk whahaha. Nu is met paar adressen plus nog gewoon werk die dag al ramvol voor me. Maar alsnog dank voor het aanbod, pyrobroïsm pur sang :thumbsup:

Graag gedaan, mocht je nog een black friday aanbieding willen aanbod blijft staan.

Kan er helaas niet bij zijn vrijdag, de sport plicht roept. Word vast een mooie avond, plezier allemaal !

Laten we het maar mee maken als we het mogen ophalen. Heb mijn bestelling ook al 2 jaar doorgeschoven. Mocht de (eventuele bonus) wegens de actuele omstandigheden komen te vervallen dan kan ik er ook wel mee leven.
Is komen te vervallen, en het voordeel dat we hebben zijn de goedkopere prijzen

Maakt het ook uit hoe laat je ongeveer komt? Of zijn alle aanbiedingen de hele dag hetzelfde? En zijn de aanbiedingen online hetzelfde als in de winkel? Ik twijfel nog een beetje aangezien het anderhalf uur rijden is (enkele reis).

Maakt het ook uit hoe laat je ongeveer komt? Of zijn alle aanbiedingen de hele dag hetzelfde? En zijn de aanbiedingen online hetzelfde als in de winkel? Ik twijfel nog een beetje aangezien het anderhalf uur rijden is (enkele reis).

Meestal hebben ze in de winkel nog een paar extra aanbiedingen t.o.v. de website.

Jullie zijn toch ook pickup point voor Magnum? Prijzen zijn in iedergeval niet geactiveerd, bestellen kan dus niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan