Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topacties weer deze week en dus twijfel twijfel twijfel...

Valt me op dat sommige video's niet laden op de site van Groningen, terwijl Haulerwijk wel laadt. Het gaat om de video van Blitz en Triple Trouble

Ben heel benieuwd naar de ouderwetse prijzen, jammer dat er geen ouderwetse producten meer zijn :D

Ik heb de filmpjes aangepast, bedankt voor het melden. Het kan zijn dat soms iets niet werkt. Meld het gerust, dan kunnen we er iets aan doen :)

Standaard kunnen wij kiezen uit sorteren op artikelnummer, prijs of meest verkocht. Wij hebben het op artikelnummer staan en hanteren een structuur om voor iedere importeur een ander nummer te gebruiken. Op deze manier komen alle producten van 1 importeur bij elkaar te staan. Je zelf de sortering nog aanpassen of een filter toepassen. Echter een filter voor laatst toegevoegd is er helaas niet. Ik zal eens overleggen of we een aparte categorie met nieuwe artikelen kunnen aanmaken, maar dit blijft handwerk.
Als dit niet te veel moeite is zou ik dit echt top vinden! Maar wellicht ben ik de enige die zo over sites scrollt? Bedankt voor je snelle antwoord!

Hier ook mooie actie. Alleen aankomende vrijdag nog even kijken en daarna snel blokkeren veel te verleidelijk allemaal. Bedankt:)

Mocht het lukken wellicht een aantal leuke voor de black friday actie ? :D:cool:

outlet lucky nr 19 ( of een half karton voor de helft $ )
venom box
massive
red fury in blue
radical
code red
transbomber

Even een vraag van mijn vrouw.
De mensen die vanaf 2020 hebben doorgeschoven krijgen die nu wel een bonus of niet.
Werd toen beloofd maar ik dacht dat het weer was geannuleerd.
Maar vraag het toch nog maar even.

Ik hoop vrijdag ook aanwezig te zijn. Is nog wel onder voorbehoud. Reuze zin in! :handsup:

Trouwens, in de webshop van Haulerwijk en vierhuizen doet het filmpje het niet van de Special Aura 36 Shots (vuurwerkmania) hetzelfde voor de time machine in de webshop van Groningen. Geeft de melding dat video niet beschikbaar is. Dus mannen, werk aan de winkel :D :tongue2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan