Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie zijn toch ook pickup point voor Magnum? Prijzen zijn in iedergeval niet geactiveerd, bestellen kan dus niet..

Inderdaad, viel me ook op. Het is ondertussen paar weken voor oud en nieuw dus lijk me wel handig als de prijzen er op komen. En graag de Cairo Crackling toevoegen :D

Wat je vaak ziet, en dus hier ook. Is dat ze de prijzen omhoog gooien op het moment supreme. Jammer

Wat je vaak ziet, en dus hier ook. Is dat ze de prijzen omhoog gooien op het moment supreme. Jammer

Verklaar je nader, wanneer zouden ze de prijzen moeten hebben verhoogd? De prijzen die ze nu voeren zijn ook de prijzen van weken geleden. Dat ze net voor de Black Friday-acties de prijzen even verhogen zoals je lijkt te stellen is echt geen sprake. Sterker nog, de prijzen voor sommige (al dan niet uitverkochte) artikelen zijn best scherp te noemen in deze tijden.

Ben benieuwd naar de acties vanmiddag!

Prijzen stonden vanochtend even op vvk prijzen volgens mij, ik heb ook duurdere prijzen gezien. Zijn wel weer terug gedraaid! Morgen zal er waarschijnlijk wel een prijsstijging zijn. Er is aangegeven na Bf gaan ze naar vvk prijzen.

Ik ben ook benieuwd naar vanmiddag! Blauwe stone island trui, spreek me gerust aan.

Zullen idd prijzen al hebben klaargezet met timer voor 00u. Wel vaker opgemerkt dat het kort verspringt. Nog een dagje inkopen :holland:
Mooie compounds vanmiddag in de actie, nu de prijzen nog afwachten. Kan mooi worden.

Zullen idd prijzen al hebben klaargezet met timer voor 00u. Wel vaker opgemerkt dat het kort verspringt. Nog een dagje inkopen :holland:
Mooie compounds vanmiddag in de actie, nu de prijzen nog afwachten. Kan mooi worden.

welke compounds? ik heb geen idee wat ze in de aanbieding gooien, waar heb je die info vandaan?

Mooi! En dank voor weer een rib uit m'n lijf, maar met zicht op de toekomst....

Pump the sky, Royal Celebration en Exploding Eagle gescoord, en toch nog (net dat rib...) doos Lucky 19 om paar jaar nog wat te hebben nu het nog énigszins (eigenlijk al niet meer) betaalbaar is.

Dank outlet :thumbsup: worden weer 2 fietsritjes 's ochtends vroeg de 29e, verheug me er óntzettend op!! :handsup:

Laatst bewerkt:
Iemand bekend met die geisha? Met 800gr niet de grootste, toch een 4x compound. Maar er is op dit forum geen topic van. Of is er een omlabeling?

Heel erg benieuwd naar pump up the sky! Gelukkig tijdig besteld bij mijn filiaal, nu uitverkocht..

Bedankt voor de aanbieding weer. ik moest me echt inhouden, ik ben echt een fan van goudbakken, maar de kyoto toch maar laten staan. De black caiman was ik al heel lang naar opzoek dus die meegepikt samen met nog wat kleiner spul. tot de 30ste!

Mandje vol, kan niet afrekenen :(

Er zijn geen afhaalmomenten beschikbaar voor uw bestelling, neem contact met ons op voor meer informatie.

Heb een pump up the sky en royal celebration in de winkelwagen zitten

Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan