Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks voor de reactie, helaas dan de verkeerde meegekregen, kan gebeuren ben al veel te blij weer vuurwerk te hebben sinds 3 jaar;)

Edit: citaat vergeten maar deze was naar jou gericht Niels

Ook hier goede ervaring met het afhalen in Haulerwijk. Het was wel laat maar dat wisten we van te voren al natuurlijk. Lekker rustig in de winkel en werden snel geholpen. Kregen nog een blikje drinken voor tijdens het wachten maar we hadden de blikjes nauwelijks open of alles stond al klaar! Met een half uurtje waren we al weer onderweg.

Thanks voor de reactie, helaas dan de verkeerde meegekregen, kan gebeuren ben al veel te blij weer vuurwerk te hebben sinds 3 jaar;)

Ik had zelf ook de Secret Salute LTD besteld en die ook gekregen echter zag ik op de pakbon iets staan als: "als LTD op is gewone Secret Salute meegeven". Denk dus dat je helaas net achter het net hebt gevist en de LTD al op was.

Net terug uit joure en haulerwijk. Top geregeld daar, 1 item niet aanwezig maar prima vervanger gekregen. Mannen hartelijk dank en de groeten uit Purmerend! Tot volgend jaar! :D

Vanochtend bestellingen opgehaald in Haulerwijk en Assen. Ondanks dat ik veelte vroeg was, de bestellingen binnen 10 minuten gekregen. Outlet dank voor de goede zorgen :applause:

Donderdag ochtend in Vierhuizen opgehaald, was binnen 5 minuten weer buiten. Alles stond netjes klaar, top geregeld! :applause:

Ik kom hier al jaren, maar in Vierhuizen (ondanks het super aardige personeel, zoals altijd) was het gewoonweg niet goed opgezet. Geen afzetting voor de rijen, geen indicatie waar je moet afhalen en wat de losse verkoop is. Blijkbaar moest je je aanmelden met je bon en word je naam geroepen wanneer de bestelling compleet is, ik (en anderen met mij) hebben 30-45 minuten in de rij gestaan (niet per se veel overigens) voor helemaal niks. Omdat er dus niet was aangegeven dat je je moest "aanmelden". Maar goed, alles compleet. Tip van de dag dus, plaats een paar bordjes en plaats wat afzettingen. :)
Ook ik ben daar vandaag geweest. Op Joure en assen na alle outlets een keer gehad. Vierhuizen als locatie super groot, parkeergelegenheid in overvloed, dan kom je in een kleine ruimte waar iedereen naar de kassa moet om af te rekenen en online bestellingen gaat aangeven. zo krijg je, zoals aangegeven lange wachtrijen en je kan je niet apart aanmelden zodat je, jouw al ingepakte bestelling kan meenemen.
De service was wel goed. De mysterbox product was op maar erg blij met de vervanger, verder alles keurig aanwezig. Tot volgend jaar wellicht en alvast een fijne jaarwisseling.

Vandaag in Haulerwijk. Prima sfeer. Niet echt een wachtrij. Parkeren prima, maar parkeer niet in het gras…

Ook de vuurwerk poes ontmoet :p

Dank heren voor de goede service de afgelopen 2 jaar! Vandaag in Joure geweest, vrolijkgestemde verkopers daar! Hou ik van.

Zijn de prijzen op de website nu ook de prijzen in de winkel? Ik wou vandaag nog een klein tripje maken

Wij zijn 29 december in Joure geweest. Alles netjes aanwezig en top geholpen. Bedankt!!!. Volgend jaar zeker weer op ons lijstje staan.

Vandaag vuurwerk opgehaald in Haulerwijk en Groningen. Prima sfeer en alles top geregeld! Bestelling was snel klaar. Bedankt voor alles en tot volgend jaar!!

Gisteravond met Remco onze bestelling gehaald in Haulerwijk. Alles weer top. Bedankt en tot volgend jaar!

Sorry Luc dat ik ff je werkoverleg onderbrak op een heerlijke aso manier:p iig weer bedankt voor de goeie service, een goed uiteinde en tot volgend jaar:)

In Haulerwijk de laatste Skyline on Fire kunnen bemachtigen, deze de 30ste mogen ophalen. Strak geregeld in de winkel, en de Skyline on Fire werd door twee man in de auto getild. Mensen bedankt voor de service!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan