Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een vraagje, misschien dag het al gevraagd was maar kon het zo snel niet vinden.
Ik heb mijn eerste "basisbestelling" op een tijdstip gedaan en heb daar nu een paar bestellingen bijgedaan waarvan 2 niet meer op dit tijdstip konden kan ik deze dan wel gewoon op dat tijdstip op komen halen. Herinner mij dat de eerste bestelling leidend was oid.

Ik had een vraagje, misschien dag het al gevraagd was maar kon het zo snel niet vinden.
Ik heb mijn eerste "basisbestelling" op een tijdstip gedaan en heb daar nu een paar bestellingen bijgedaan waarvan 2 niet meer op dit tijdstip konden kan ik deze dan wel gewoon op dat tijdstip op komen halen. Herinner mij dat de eerste bestelling leidend was oid.
Eerste in inderdaad leidend.

Wat gebeurt er trouwens met komodo die ik besteld heb? Hij is afgekeurd maar mag wat bij jullie in de bunker ligt nog wel uitgelverr of wordt het opgehaald? Zo ja, wat is er ter vervanging? Heb hem besteld in joure

Wat gebeurt er trouwens met komodo die ik besteld heb? Hij is afgekeurd maar mag wat bij jullie in de bunker ligt nog wel uitgelverr of wordt het opgehaald? Zo ja, wat is er ter vervanging? Heb hem besteld in joure
Mag in ieder geval niet worden uitgeleverd

Nog een tip voor iemand die nog een 19 shots assortiment wil, in Assen staat de 12 x 19 voor €150 op de site. Niet op mn route maar voor iemand anders misschien leuk ...

Ik kreeg net een mailtje over de afgekeurde artikelen en artikelen waarvan de kooi afgekeurd is. Nu was ik benieuwd wat er bedoeld wordt met de kooi afkeur, zou iemand mij dat kunnen vertellen?

Er zijn een aantal producten afgekeurd omdat deze massa explosief zijn in kooi. Bijvoorbeeld spinnerz 2 colorz. Wat ik er van begreep.

Artikel met kooi is afgekeurd op vervoers-classificatie. Dat betekent dat het artikel in kooi geen 1.4G is (zoals op de doos vermeld is) en het niet vanuit de importeur naar de winkel vervoerd (lees uitgeleverd) kan worden.
Wat in de winkel staat, is al uitgepakt, en kan gewoon uitgeleverd worden, mede omdat dit maximaal 25 kg wanneer de consumenten de producten vanuit de winkel naar huis vervoert.

Ik kreeg net een mailtje over de afgekeurde artikelen en artikelen waarvan de kooi afgekeurd is. Nu was ik benieuwd wat er bedoeld wordt met de kooi afkeur, zou iemand mij dat kunnen vertellen?

Heren van de outlet, hartstikke bedankt weer!
Succes de aankomende dagen, maak er zelf ook een geweldig oud en nieuw van!

Bedankt voor de aanbiedingen en de snelle antwoorden op mails/fora.
Hopelijk tot volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan