Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker. Maar voor het zelfde geld viel deze onder een aanbieding van deze week. Dan hadden er nog meer mensen er iets aan gehad mochten ze dat willen. Maar ik begrijp wat je bedoeldKun je ze beter ff mailen, denkjeniet?![]()
Eerste in inderdaad leidend.Ik had een vraagje, misschien dag het al gevraagd was maar kon het zo snel niet vinden.
Ik heb mijn eerste "basisbestelling" op een tijdstip gedaan en heb daar nu een paar bestellingen bijgedaan waarvan 2 niet meer op dit tijdstip konden kan ik deze dan wel gewoon op dat tijdstip op komen halen. Herinner mij dat de eerste bestelling leidend was oid.
Mag in ieder geval niet worden uitgeleverdWat gebeurt er trouwens met komodo die ik besteld heb? Hij is afgekeurd maar mag wat bij jullie in de bunker ligt nog wel uitgelverr of wordt het opgehaald? Zo ja, wat is er ter vervanging? Heb hem besteld in joure
Wtf is dan de functie van die kooi
Ik kreeg net een mailtje over de afgekeurde artikelen en artikelen waarvan de kooi afgekeurd is. Nu was ik benieuwd wat er bedoeld wordt met de kooi afkeur, zou iemand mij dat kunnen vertellen?