Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar niet veel besteld, maar dank voor het doorschuiven en het regelen van de oude bestellingen! Succes met de verkoop dagen en een mooie jaarwisseling toegewenst.

Prima geregeld was weer dik voor elkaar, en mooi dat het allemaal weer kan. Tot snel maar weer. We gaan ervan genieten weer…

Was inderdaad weer top geregeld, bon afgeven en even netjes wachten tot 0.00uur en we konden het zo inpakken. Wel helemaal gesloopt na 4 uur rijden heen en terug xD En dat stuk binnendoor was killing zoals altijd haha. Maar ieder jaar weer top service. Al is het Groningen, Vierhuizen of Haulerwijk. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar :D

Ook net even bij outlet haulerwijk geweest,top service en goed geholpen geen lange wachttijd en ook geen missers in de bestelling.
Tot volgend jaar,daar ga ik gewoon vanuit!!
Groeten van de seat rijder....

Mijn complimenten voor zowel Haulerwijk als Joure. Bij beiden snel en vriendelijk geholpen. Haulerwijk kon een product niet leveren aangezien het lastminute verboden werd. Hiervoor werd een meer dan keurige oplossing geboden. Het was mijn eerste keer bij vuurwerkoutlet maar zeker niet de laatste! Dus dames en heren van vuurwerk outlet bedankt voor de goede service en alvast de beste wensen!

Hier ook mijn bestelling afgehaald. Verliep vlot, soepel en een goede service. Bedankt outletse vuurvrienden en succes nog met de verkoop komende dagen. Tot volgend jaar!

Vanmiddag opgehaald voor t eerst, vriendelijk geholpen en bedabkt voor het helpen sjouwen naar de auto!

Had de Secret LTD besteld weet iemand of je dit op het product kan zien?

Vandaag ook een rondje vuurwerkoutlets gedaan te weten: Assen, Haulerwijk en Groningen, nergens hoeven wachten en bestellingen waren er snel! Super bedankt en tot volgend jaar

Top service, bestelbonnen afgegeven, even moeten wachten en ze liepen 2 x mee naar mijn auto...top geregeld tot volgend jaar.

In Groningen hebben we een lange dag gehad. Wat leuk om alle freaks, vaders en kids met een big smile te mogen ontvangen. Dank voor jullie komst en op naar de tweede dag!

Vandaag bij Haulerwijk langsgegaan en alles was top geregeld! Echter mocht één product helaas niet uitgeleverd worden. Dit was wel even balen, maar ik heb een mooie vervanger mogen uitzoeken. Ook waren jullie mijn redders in nood wat betreft een bestelling die ik elders had geplaatst waarvan een deel wegviel door onvoldoende voorraad. Jullie hadden een omlabeling van die producten nog wel op voorraad en ik kon dezelfde middag nog langs komen om ze op te halen! Echt super service hoor, heel veel dank hiervoor! Morgen nog een bezoekje aan Joure, nu al zin in :D

Ik kom hier al jaren, maar in Vierhuizen (ondanks het super aardige personeel, zoals altijd) was het gewoonweg niet goed opgezet. Geen afzetting voor de rijen, geen indicatie waar je moet afhalen en wat de losse verkoop is. Blijkbaar moest je je aanmelden met je bon en word je naam geroepen wanneer de bestelling compleet is, ik (en anderen met mij) hebben 30-45 minuten in de rij gestaan (niet per se veel overigens) voor helemaal niks. Omdat er dus niet was aangegeven dat je je moest "aanmelden". Maar goed, alles compleet. Tip van de dag dus, plaats een paar bordjes en plaats wat afzettingen. :)

Laatst bewerkt:
Een groot compliment aan Joure! Alles op voorraad en binnen een paar minuten stond alles klaar! Tot volgend jaar!

Ook lovende woorden van mijn kant voor Joure. Ze waren al voor mijn binnenkomst met de order bezig. Even rustig nagelopen en de order was 100% compleet, chapeau!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan