[Vuurwerk Outlet] Air Damage

In meervoud gehad! Waren prima knalcakes! Helemaal voor het geld! :D

Tuurlijk het is niet meer de Salute 1, maar we hebben tegenwoordig die waardeloze 120DB regel! Importeurs zoeken de grenzen niet zo snel meer op

In meervoud gehad! Waren prima knalcakes! Helemaal voor het geld! :D

Tuurlijk het is niet meer de Salute 1, maar we hebben tegenwoordig die waardeloze 120DB regel! Importeurs zoeken de grenzen niet zo snel meer op

en daar komt hopelijk dit jaar verandering in als het RACT op zn flikker krijgt van de EU :)

knalde beter dan de silver salute, dutch thunder, secret salute

alleen de salute cake 2 knalde hem er uit, maar dit is een top knal cake

knalde beter dan de silver salute, dutch thunder, secret salute

alleen de salute cake 2 knalde hem er uit, maar dit is een top knal cake

Al is dat tegenwoordig niet zo moeilijk om harder te gaan dan de Secret Salute en Silver Salute, dat doet praktisch elke cake. Al moet ik zeggen dat ie op film redelijk hard overkomt hoor en zuivere flash salutes.

Maar ik zou niet zo snel meer voor een salute cake ergens speciaal heen gaan, enkel voor een cake als de Salute cake 2 zou ik zoiets doen ( of in dat kaliber ).

Al is dat tegenwoordig niet zo moeilijk om harder te gaan dan de Secret Salute en Silver Salute, dat doet praktisch elke cake. Al moet ik zeggen dat ie op film redelijk hard overkomt hoor en zuivere flash salutes.

Maar ik zou niet zo snel meer voor een salute cake ergens speciaal heen gaan, enkel voor een cake als de Salute cake 2 zou ik zoiets doen ( of in dat kaliber ).

Zolang de 120 db regel van kracht blijft zal er geen knalcake op de markt komen ala Salute cake 2...

De air damage was top!
Hopelijk dit jaar in deze kwaliteit weer te verkrijgen en zeker weer een karton!

Ik heb er nog 5 liggen, met O&N maar even aan elkaar knopen en hopen dat het jaartje drogen ze goed gedaan heeft :) zal vast wel een lekkere chaos geven

Back
Bovenaan