Vuurwerk Orthen

Dit keer maar wederom besteld... Mooie producten (Evolution), alleen dit keer ga ik zelf wel m'n bestelling controleren want afgelopen jaar was deze niet compleet jammer genoeg.

Even een vraag: Ik heb dit jaar voor het eerst besteld bij Orthen, worden de meerdere bestellingen samengevoegd tot een afhaalbon? Alvast bedankt

Ik zie trouwens geen prijzen bij de freaksite staan. Op zowel laptop als mobiel dus leek me sterk dat het aan mij lag. Klopt dat de site tot volgende week open zou moeten zijn?

Dat is dit jaar alleen te zien door een account aan te maken. En dan in te loggen de site is open tot 26a27 December. Maar de prijzen Kunnen wel dagelijks wijzigen.

Net de laatste jackhammer besteld op de freaksite maar wil er graag nog 1, op de normale site is die echter nog wel voorradig. Word deze nog aangevuld op de freaksite?

Toevallig nog leden die vanuit Twente/Overijssel deze kant op rijden op 29 of 30 december en een plekje vrij hebben in de auto in ruil voor een aandeel in de benzinekosten?

Voor het 7de jaar op rij gewoon weer top, netjes alles samen met de jongens van orthen de bestelling na gekeken en weer geheel tevreden huiswaarts gekeerd. Bedankt en tot volgend jaar maar weer

Voor mij was het de 2e keer dat ik hier mijn spullen kocht en het was prima in orde, ondanks de drukte toch tijd om de bestelling te controleren.

Tot volgendjaar!

geweest dit jaar. en gellukig bijna alles er. alleen sparkling snow niet en de cake uit het happy hardcore ass. ma dat was te verwachten en is netjes opgelost. verder miste alleen de fintinntjes. en 1 cake verkeerd. maar kan gebeuren. als je dik 6 middel bestellingen hebt. al met al. beter dan alle jaren hiervoor en erg blij dat alles er voldoende was.

Vanmorgen ook weer geweest, netjes geholpen. Jammer dat het voorraadbeheer ook dit jaar nog niet op orde is. 30% van de bestelling niet aanwezig in de bunker en dus niet uitgeleverd. Gelukkig wat mooie vervangers kunnen regelen dus uiteindelijk met een tevreden gevoel naar huis gegaan. Bedankt weer Orthen!

Vanochtend ook weer geweest. Was niet erg druk rond 08:30. De Rambam 2.0 gekregen als vervanger voor de Cocktail Jubileum box, erg tevreden mee! Enige kleine nadeeltje was dat de bestelling nog gepakt moest worden en niet zoals vorig jaar al klaar stond.

Volgend jaar weer!

Back
Bovenaan