Vuurwerk Orthen

Vannacht ook bij orthen geweest! Was voor mij de eerste keer maar dat gaat zeker nog vaker gebeuren. Kwam aan om ongeveer 01:30. Had in totaal 3 bestellingen en aantal kartonnen. Er stonden behalve mij (en mijn broertje) nog twee andere klanten in de winkel. Werd direct geholpen door Gilbert en het inladen kon beginnen.

Helaas een hele waslijst van dingen die er niet waren: Pamela, King cobra, splitonium, imperial blink, wave willow en de afgekeurde whistling leaves. Dit werd allemaal in goed overleg opgelost.

Het enige waar geen directe oplossing voor gevonden kon worden was 2 kartonnen gate of heaven 1. Hierover zal ik nog gebeld worden door gilbert. En kwam er uiteindelijk thuis achter dat er nog 2 cakes ontbraken maar dat gaat vast helemaal goed komen.

Kortom een topzaak met fijn personeel en ondanks dat er dingen niet leverbaar waren waar zij zelf natuurlijk niks aan kunnen doen super tevreden.

vanmorge rond 8 uur mijn bestelling opgehaald.
het ging niet helemaal vlekkeloos.maarja het is natuurlijk altijd druk.
maar het kwam ook door mijn zelf.
(had niet goed gekeken of alles compleet was met mij slaperige kop).

gelukkig was het allemaal geen probleem door dat het later iets rustig in de winkel werd.
en ik toch moest wachten op me karton blue thunders en wall of gold.
maar onder het wachten lekker wat drinken gehad en alles gelijk 10x na gekeken :bonk:

voor de rest kon mijn karton sky palms niet geleverd worden en kreeg ik een vervanger voor de big shots. dat werd allemaal netjes afgehandeld net zoals altijd.

voor 4e jaar tevreden klant. tot volgend jaar :D

Laatst bewerkt:
Zo mijn bestelling is ook binnen.
Ze waren 5x Junior jack vergeten maar daar kwamen we gelukkig in de winkel al achter.
Uiteindelijk heb ik gewoon alles gekregen wat ik besteld had :D

Edit: Kom er net achter dat mijn fire flower niet geleverd is. Ik dacht dat die in een aparte doos zat maar dit blijkt de ZEN ZFC1605 te zijn. Vind het niet erg hoor :p maar in de winkel werd hier niks over gezegd.

Laatst bewerkt:
Heb net even contact gehad met gilbert over de spullen die niet op voorraad waren. Deze komen ze vanmiddag even thuis afgooien omdat ze toch bij de rijswijkse vuurwerkhal een levering moeten doen. Wat een service!!!!

Wij hebben het gister middag rond 11 uur opgehaald. Door het samenvoegen van meerder bestellingen, snapte het leuke blondje niet helemaal wat ze moest doen. Daardoor even moeten wachten om iemand die er meer van wist. Uiteindelijk de bestelling gekregen. Miste een paar producten, echter werden deze voor mij meteen geregeld !

Dus weer de complimenten aan orthen en tot volgend jaar

Weer vlot geholpen en blij met mn spullekes .
Het was rustig om 8.15
Topwinkel met een goed assortiment.
De big shots waren niet geleverd dus heb 2 kung fus meegekregen.
En zelf vergeten te checken of mn white thunders erbij zaten.
dus bij thuiskomst een teleursteling voor mezelf.
Magoed mailtje gestuurd en orthen kennende komt dat wel goed

Bijzonder dat ik de laatste berichten lees dat het niet helemaal goed gegaan is, terwijl ik hele goede ervaringen met deze winkel heb.

Achja, het kan niet elk jaar bij iedereen helemaal goed gaan:D

een karton big 19 was niet aanwezig, omgeruild met de flying serpents, rainbow twinkler, lights off heavon 2.0, red fury in blue en alcatraz.
Verder was alles op orde, duurde wel langer dan vorige jaren.

Zeker, duurde even voor ik t zelf in de gaten had. In een karton big 19 zitten toch 12 uitstekende blokjes, maar naderhand kwam ik erachter dat ik een hele mooie oplossing aangeboden heb gekregen!
Dus bij deze, bedankt.
Diamonds off gold moet uiteraard de rainbow twinkler zijn, denkfoutje.

Opvallend veel vervangende artikelen in Orthen?!
Heb dit zelf ook ervaren.
Maar dit wordt inderdaad gelukkig allemaal goed opgelost.

Vanmorgen om 8.00 uur mijn bestelling opgehaald. Helaas was de New Moon nog niet geleverd, waardoor deze niet bij de bestelling zat (kan Orthen uiteraard niets aan doen). Orthen kennende had dit goed opgelost geweest, echter heb ik ervoor gekozen om geld terug te vragen om de Crackling Chry 2.0 te halen. Verder gewoon goed geholpen en stond binnen 10 minuten weer buiten.

Ik was er ook vanmorgen om 8:10 weer goed geholpen en stond ook binnen 10 minuten weer buiten! Ook al mijn bestelde producten gehad! Toppie!

Dit jaar voor het eerst bij Orthen een aantal bestellingen gedaan. Uitstekende prijzen in de zomer :).

De winkel was piekfijn in orde en het personeel is zowel vriendelijk als deskundig. Helaas was er een aantal producten niet aanwezig. Maar ja, als de importeur niets komt brengen dan houdt het nou eenmaal op. Grote complimenten aan Orthen voor de manier waarop dit werd opgelost. Ondanks dat we zonder de 100's Hummer cake de deur uit liepen hadden we er een ontzettend goed gevoel bij ons bezoek aan deze winkel.

Een verbeterpunt is dat het personeel iets meer de tijd zou kunnen nemen voor het doorlopen/uitstallen van de bestellingen bij het afhalen.

Tot volgend jaar!

ik heb me vuurwerk opgehaald bij tolbrug
orthen zat helaas al vol op de tijd wanneer ik het wou op halen
op zich een goed ervaring meeste lag al klaar de 3 extra rollen werden gou opgehaald binnen 5 min weer in de auto

min punten
ze zijden dat de sky palm afgekeurd was ??? maar zat er gewoon bij dat vond ik wel apart op zich
je auto ergens neer zetten in echt *** ( kan je ook niet veranderen helaas )
wat ik wel apart vind is dat de rol de xxxl 150000 klapper bij de actie de zelfde prijs is als daar in de winkel waar voor bestel je dan vroeg zeg maar

ach ja volgend jaar bij orthen zelf proberen:wink:

( mocht er een pagina van vuurwerk tolbrug zijn sorry kon ik niet vinden )

Ook hier had ik weer een aantal producten besteld in November ongeveer, en opgehaald de 29e. Echter is het nu de tweede keer dat ik vervangende pijlen kreeg voor asian thunder rockets.

Ik bestelde ook nog eens zeer vroeg dus dan verwacht ik wel gewoon de producten te krijgen die ik had besteld. Ik kreeg thunder queen rockets maar die waren zo slecht.

Ik had mijn grootste bestelling bij Orthen gehaald. Helaas was ongeveer een kwart van mijn bestelling niet leverbaar. Toch ben ik zeer tevreden weggegaan, omdat ze gewoon erg goede vervangers geven. Zo heb ik bijvoorbeeld de Z-35 pijlen gekregen in plaats van een pijlenpakketje van 20 euro. Tsja, dan hoor je mij niet klagen hoor!

Ik vond wel het assortiment een stuk minder dan de afgelopen jaren. Veel minder Wolff en Royal oa en veel meer Katan

Ik had mijn grootste bestelling bij Orthen gehaald. Helaas was ongeveer een kwart van mijn bestelling niet leverbaar. Toch ben ik zeer tevreden weggegaan, omdat ze gewoon erg goede vervangers geven. Zo heb ik bijvoorbeeld de Z-35 pijlen gekregen in plaats van een pijlenpakketje van 20 euro. Tsja, dan hoor je mij niet klagen hoor!

Ik vind dit zeer verontrustend...
Ik als Freak zoek de dingen die ik wil hebben. En die moet ik dan ook hebben..
Ook al zijn de vervangers duurder of mooier... Ik wil ze niet, Anders had ik die wel besteld.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren in vuurwerkland dat er iets niet binnengekomen is, Of het is op laatste moment afgekeurd..
Maar bij deze winkel is het percentage wel heel hoog...
Zelfs met de Freaksite..

Back
Bovenaan