Vuurwerk Orthen

Zo, 189 pagina's, wist geeneens dat deze zaak bestond, tot afgelopen week. Normaal doe ik mijn inkopen alleen in Zuid-Holland maar vanaf dit jaar ga ik gewoon in de kerstvakantie een beetje een vuurwerk 'vakantie' houden. Wat eigenlijk inhoudt dat ik langs wat winkels in andere provincies ga. Orthen kwam aan bod omdat zij wel gelukkig in kartonnen kunnen leveren en dit ook doen met goede prijzen dus mijn dank daarvoor heren. Snel mail contact gehad, vriendelijk te woord gestaan dus ik ben weer een blije klant met een karton Happy Thunder Q.

Geweldig en bedankt voor de service!

Ik was te laat voor de voorverkoop. Zijn die VIP cakes van Katan ook verkrijgbaar in de losse verkoop, en zo ja, wat kosten ze dan?

Afgelopen nacht bij Orthen geweest, stond met een ander lid (geloof Tobias?) en werden allebei gelijk geholpen, na ons een redelijke rij dus daar had ik geluk mee. Gezellig praatje gehad met Gilbert, die mannen werken echt heel hard om alles voor ons binnen te krijgen! Erg goed geholpen, 2 producten zaten er niet bij, maar dat is meer dan goed gemaakt. :)

Geloof het of niet, maar om 00:15 uur was ik weer onderweg naar huis, en het paste maar net in de auto! Bedankt opnieuw, was mijn 4de jaar bij jullie en volgend jaar zal ik er weer zijn! :)

hier vannacht ook voor het eerst geweest fijn geholpen
was dit jaar erg laat met bestellen dus alle leuke dingen waren al weg volgend jaar beter
goede eerste indruk gehad

Orthen was ook weer top vannacht. 12 uur binnen en binnen 20 minuten weer weg. Sky Palms was er helaas niet maar prima vervanger gekregen. Dank Gilbert en Marchel voor alle tijd en moeite die jullie in de zaak stoppen.

Ik was hier om 08.50 uur.
Waar ik vreesde voor een enorme wachtrij, zoals 2 jaar geleden het geval was rond dezelfde tijd, waren er slechts 2 mensen voor mij aan de afhaalbalie :)

Uiteindelijk een 10-15 minuten moeten wachten.

In tegenstelling tot het telefoontje dat ik had gehad, stond de bestelling echter niet klaar en moest nog bij elkaar gezet worden. Mijn bestelling was niet zo groot, dus dat was zo gedaan.

Helaas we Hummer spirit al op (foutje met de nieuwe website vertelde Marchel (al had ik deze op de oude site nog besteld ;)), maar zoals gebruikelijk heeft Marchel dit perfect opgelost!
Complimenten daarvoor, als er aankomend jaar weer mooie aanbiedingen zijn, ben ik zeker van de partij!

Back
Bovenaan