Vuurwerk Orthen

Ik vind dit zeer verontrustend...
Ik als Freak zoek de dingen die ik wil hebben. En die moet ik dan ook hebben..
Ook al zijn de vervangers duurder of mooier... Ik wil ze niet, Anders had ik die wel besteld.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren in vuurwerkland dat er iets niet binnengekomen is, Of het is op laatste moment afgekeurd..
Maar bij deze winkel is het percentage wel heel hoog...
Zelfs met de Freaksite..

Dat is inderdaad het kwalijke aan de zaak. Ik had al besteld op de oude freak site en daarna ook de nieuwe. Je verwacht dat de producten die daar op staan sowieso te leveren zijn, omdat ze nog in voorraad zijn. Maarja, ik weet ook niet hoe dat logistiek allemaal zit..

Dit heeft met een aantal redenen te maken.
Gereserveerde aantallen worden niet altijd geleverd.
En er waren items die door de importeur(s)uit het assortiment waren gehaald zonder dit aan ons kenbaar te maken.

Echter is er 1 hele stomme rede geweest en dat is dat 1 leverancier op het laatste moment niet meer wilde leveren.
Dit had te maken met de weg die we in zouden zijn geslagen en men ons als concurrent zag!
Dit was voor mij natuurlijk een compliment van jewelste.
Er zijn een aantal partijen die denken dat Orthen en Evolution bij elkaar horen zoals ook deze importeur..
Dit is echter niet het geval.
Evolution is gewoon een importeur en staat los van de winkel.
Orthen valt onder Gilbert.
Evolution onder Marchel.
Dat ik ze belever en ruimte gebruik is gekomen door de lange samenwerking met de winkel.
Ik ga op het forum verder niet in om welke partij het gaat die niet wilde leveren want zo zit ik verder niet in elkaar.
Verder zal het jullie ook wel opgevallen zijn dat ik minder communiceer voor Orthen in deze tread.
Dit komt omdat ik gewoon veel tijd in Evolution stop en het naar mijn mening een succes is/word.

gr
Marchel

Dit heeft met een aantal redenen te maken.
Gereserveerde aantallen worden niet altijd geleverd.
En er waren items die door de importeur(s)uit het assortiment waren gehaald zonder dit aan ons kenbaar te maken.

Echter is er 1 hele stomme rede geweest en dat is dat 1 leverancier op het laatste moment niet meer wilde leveren.
Dit had te maken met de weg die we in zouden zijn geslagen en men ons als concurrent zag!
Dit was voor mij natuurlijk een compliment van jewelste.
Er zijn een aantal partijen die denken dat Orthen en Evolution bij elkaar horen zoals ook deze importeur..
Dit is echter niet het geval.
Evolution is gewoon een importeur en staat los van de winkel.
Orthen valt onder Gilbert.
Evolution onder Marchel.
Dat ik ze belever en ruimte gebruik is gekomen door de lange samenwerking met de winkel.
Ik ga op het forum verder niet in om welke partij het gaat die niet wilde leveren want zo zit ik verder niet in elkaar.
Verder zal het jullie ook wel opgevallen zijn dat ik minder communiceer voor Orthen in deze tread.
Dit komt omdat ik gewoon veel tijd in Evolution stop en het naar mijn mening een succes is/word.

gr
Marchel

Dat het een succes word of is, is je gegunt! Je kunt zien dat er een liefhebber achter het merk zit. Ga zo door!

ik vind het ook een kwalijke zaak als je niet krijgt wat je besteld
ik bestel bvb de laatste jaren bij knalkoning en krijg daar nooit vervangers
of hun moeten een grotere voorraad hebben of dat ze het daar beter geregeld hebben weet ik niet

Bedankt voor de uitleg Marchel. Klinkt als een hele nare manier van zaken doen vanuit sommige leveranciers. Iets wat je helaas wel vaker hoort in de vuurwerk wereld...

hu fterigheid ten top.
En je gooit als importeur je eigen ramen in zo.

Jammer weer.

Niks ten nadele voor jullie Gilbert en Marchel.
Jullie doen dit toch maar ieder jaar, daarvoor moet je stevig in je schoenen staan.
Nee, je moet ballen hebben!
En dat hebben jullie!

.
Gaat orthen dit jaar een freak actie doen, en wanneer en hoe gaat dit eruitzien.
En kunnen er verbeteringen worden gemaakt op het gebied van het uitleveren van bestelde producten?
Of het nou komt door eigen schuld of schuld van importeurs(niet meer mee samenwerken).
Ik heb afgelopen jaar kartonnen besteld die niet geleverd waren, en ook al wordt er verteld dat dit de schuld van de importeurs was. Wat ook voor jullie zuur is, heb ik wel met jullie direct contact.
Wat ik bedoel te zeggen is niet dat het toch jullie fout is, maar dat ik ald winkel zijnde goed zou kijken met wie je samenwerkt en of al de acties wel uitgeleverd kunnen worden.

grootste assortiment ????? waar dan ze hebben bijna niks
alle merken onder 1 dak ?????? van alles een paar dingetjes
die korting 70% zie ik ook nergens op
vind het elk jaar minder worden denk dat ik maar eens ergens anders moet kijken dit jaar

Ik weet niet of je al op de freak site hebt gekeken ? en dan bij kartonvoordeel?
Wall of gold/silver is 75% korting....... :D

Dus: de korting is er wel :wink:

.
Wat ik bedoel te zeggen is niet dat het toch jullie fout is, maar dat ik ald winkel zijnde goed zou kijken met wie je samenwerkt en of al de acties wel uitgeleverd kunnen worden.

De vraag stellen is hem beantwoorden - is het de schuld van de winkel als ze producten verkopen die niet op voorraad zijn?

Stel ja, verwacht je dan dat een winkel hiervan leert en dit voor het komende jaar anders aanpakt, zodat dit niet meer gebeurt? En is dit gebeurd?

Of, accepteren we dat dit voor blijft komen, omdat de prijs beter dan gemiddeld is?

Op de Freaksite staan de event immortal gold en de cruel attraction maar als ik deze in de lijst zet en wil betalen krijg ik een bericht dat deze niet in de gewenste voorraad is die ik wil..
En dat is dus gewoon 1 per stuk?
Is dit een foutje?

Op de Freaksite staan de event immortal gold en de cruel attraction maar als ik deze in de lijst zet en wil betalen krijg ik een bericht dat deze niet in de gewenste voorraad is die ik wil..
En dat is dus gewoon 1 per stuk?
Is dit een foutje?

Waarschijnlijk zijn ze dan gewoon uitverkocht.

Als er drie van die sterretjes *** achter het artikel naam komen, is het artikel uitverkocht.

En er staat...

Indien een product niet meer in de door u gewenste hoeveelheid verkrijgbaar is, wordt dit aangegeven door *** achter het de productnaam. U dient de hoeveelheid zelf aan te passen naar de hoeveelheid welke nog wel beschikbaar is. Druk op de blauwe pijltjes om de winkelwagen bij te werken.

Niets moeilijks aan toch?

De vraag stellen is hem beantwoorden - is het de schuld van de winkel als ze producten verkopen die niet op voorraad zijn?

Stel ja, verwacht je dan dat een winkel hiervan leert en dit voor het komende jaar anders aanpakt, zodat dit niet meer gebeurt? En is dit gebeurd?

Of, accepteren we dat dit voor blijft komen, omdat de prijs beter dan gemiddeld is?

Ik bedoel meer. Als ik een winkel zou hebben, en de leveranciers leveren niet goed waardooe ik klanten teleur moet stellen, zou ik met andrre leveranciers in zee gaan. Of van leveranciers die wdl goed leveren meer producten inkopen. Is orthen nog tevreden genoeg, of kunnen we dus andere importeurs verwachten? Voor de importeurs ndie afspraken niet nakwamen.

Back
Bovenaan