Vuurwerk Orthen

Hoe zit het bijvoorbeeld met vuurwerk van vorig jaar wat wel in het assortiment zat

- China by Night (Royal)
- Killer Instinct (Rubro)
- Imperial Blink (Crown)

Komen deze nog in het assortiment?

China by Night is afkeur en komt niet terug.
Killer instict kan via karton voordeel.
Impirial blink is niet meer leverbaar daar deze niet meer in het assortiment van Broekhoff aangeboden word.

gr

Worden er nog meer artikelen toegevoegd? Mis aardig wat van Royal, en de oudere producten van Katan. (Special Edition lijn vooral)

Veel is nieuw, en ga de gok niet wagen om heel m'n budget uit te geven voordat ik iets zie op een winkeliers demo.

Worden er nog meer artikelen toegevoegd? Mis aardig wat van Royal, en de oudere producten van Katan. (Special Edition lijn vooral)

Veel is nieuw, en ga de gok niet wagen om heel m'n budget uit te geven voordat ik iets zie op een winkeliers demo.

Wij wachten even de demo van Royal af om een goede keuze te kunnen maken.
Verder heb ikzelf niet veel meer met het aanbod van doen daar ikzelf veelal met Evolution bezig ben.
Mocht men producten missen zou je dit via info@ mail kunnen vragen wat en of er wat mogelijk is.

gr

China by Night is afkeur en komt niet terug.
Killer instict kan via karton voordeel.
Impirial blink is niet meer leverbaar daar deze niet meer in het assortiment van Broekhoff aangeboden word.

gr

Oke, zeer jammer dat de CbN eruit is dan! Blij dat ik hem vorig jaar nog had!
Is de killer instint per 4 of per 6 in een karton?

Ik neem dat afhalen weer de 29ste vanaf 00:00 kan of is daar nog niets over bekend?

De week winnaar van de freak aktie is : Maarten Lensen.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een cadeaubon twv €25,00 in je mailbox.

Mvg
Team Vuurwerk Orthen

De week winnaar van de Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug facebook pagina "like" aktie is : L. Thalapessy

Mvg
Team Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug

Overigens nav sommige vragen er komen de aankomende weken nog volop artikelen (toppertjes) bij van :

- Vuurwerkmania
- Lesli
- Broekhoff
- Royal (demo is pas 8 nov)

Mvg
Gilbert
Vuurwerk Orthen-Tolbrug

Wie wil er kartonnen delen? PM bij interesse. :)
Bijvoorbeeld de Titanium Thunder, erg aantrekkelijk per karton.

Laatst bewerkt:
De week winnaar van de Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug facebook pagina "like" aktie is :

Menno Schleijpen

Mvg
Team Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug

De week winnaar van de freak aktie is : Derk Deijk

Mvg
Team Vuurwerk Orthen

Had het al eerder in een ander topic gevraagd, maar waarom zijn de vuurwerkmania producten van de site gehaald?

Klopt , op dit moment geeft men aan bij Vuurwerkmania dat de huidige winkels waarschijnlijk niet volledig uitgeleverd kunnen gaan worden.
Daarom kunnen ze op dit moment geen nieuwe klanten aannemen omdat ze de reeds bestaande klanten/winkels niet met alle zekerheid (volledig) kunnen gaan leveren.

Mocht het zijn dat we deze alsnog kunnen bestellen dan komen ze weer op de site terug.
Binnenkort zal hier meer duidelijkheid over zijn.

Mvg
Team Orthen

Vreemd verhaal (niet persoonlijk bedoeld) aangezien Vuurwerkmania wel gewoon lekker blijft doorverkopen via hun eigen site. Wanneer nog niet eens duidelijk is of ze iedereen wel kunnen leveren?? Logistiek is blijkbaar ver te zoeken, ik neem dan ook aan dat het vuurwerk nog naar Nederland moet komen, anders kunnen ze dit niet roepen.

Back
Bovenaan