Vuurwerk Orthen

De site word geupdate begreep ik van Gilbert met alle nieuwe producten voor komende (freak) actie. Ik verwacht de complete site op korte termijn online.

Voor alle ongeduldige en liefhebbers die op het puntje van de stoel zitten te wachten op de nieuwe site van Orthen.
Morgen gaat de site live en zullen er misschien nog wat aanpassingen komen of wat bugs opgelost worden die de kop op steken.
Maar vanaf het weekend zou er volop besteld kunnen gaan worden.

gr

Kom maar op met die site zou ik zeggen ;)
Tellen de aankopen van voor de freak actie gewoon mee?
Zou wel fijn zijn, dan kan ik gewoon wat ik nodig heb, bijbestellen.

Ben benieuwd, maar twijfel is er zoiezo niet, ben een tevreden klant van jullie winkel. Heb de nodige bestellingen uit staan, maar er zullen er zeker nog bij komen!

Zal voor mij de eerste keer zijn dat ik hier bestel. Ben super benieuwd maar heb al aardig wat contact gehad met verschillende medewerkers en vooral met gilbert. Heb er al het vertrouwen in!!

Kom maar op met de site:)

Hey pyromaniac
Welke sitenaamishet dan, misschien heb ik eroverheen gekeken.
Maar zowel de freaksite (niet te bereiken) als de vuurwerk orthen site (geen producten) zijn nog niet live.

Hey pyromaniac
Welke sitenaamishet dan, misschien heb ik eroverheen gekeken.
Maar zowel de freaksite (niet te bereiken) als de vuurwerk orthen site (geen producten) zijn nog niet live.

Dat klopt.
Het word een totaal andere nieuwe site.
Nieuwe naam.
Nieuw domein.

Heb nog even geduld.
Zodra Gilbert de go geeft zal de link hier worden geplaats en een nieuwe tread worden aangemaakt met actie 2014-15

Dit jaar ook voor het eerst langs jullie om vuurwerk te halen. Enige dat ik mijn vriendin moest beloven was dat we eerst een daagje naar Den Bosch zouden gaan en vervolgens ergens eten wat al bijna een jaar op de planning staat...Leuke deal dacht ik zo :D

Helaas word het toch morgen.
We hebben nog 1 technisch euvel wat door de bouwer moet worden opgelost en wat prijzen die aangepast moeten worden.
W e doen ons best om dit vandaag z.s.m. op te lossen.

gr

Mooie site hoor! Jullie hebben keihard doorgewerkt vannacht zo te zien, openingsmail verzonden om 03:33. Respect! Jullie zorgen goed voor de freakz.

Back
Bovenaan