Vuurwerk Orthen

Jammer. ik wil niet al te negatief klinken over orthen, want ben altijd zeer te spreken over orthen. maar ik vind het wel jammer dat het zowat elk jaar hetzelfde gaat. de "deadline" word vrijwel nooit gehaald. en dan gaat de site zo maar weer eens een maand later open ofzo. nogmaals wil niet te negatief zijn, maat dit gaat nu bijna altijd zo. voor de echte freaks is dit altijd wel een tegen valler. naja suc6 orthen.met de verdere voorbereidingen..!!

Jammer. ik wil niet al te negatief klinken over orthen, want ben altijd zeer te spreken over orthen. maar ik vind het wel jammer dat het zowat elk jaar hetzelfde gaat. de "deadline" word vrijwel nooit gehaald. en dan gaat de site zo maar weer eens een maand later open ofzo. nogmaals wil niet te negatief zijn, maat dit gaat nu bijna altijd zo. voor de echte freaks is dit altijd wel een tegen valler. naja suc6 orthen.met de verdere voorbereidingen..!!
Hoeft niet aan Orthen te liggen,als je afhankelijk bent van zo veel andere mensen die spullen en info moeten aanleveren.Als ze een halve side de lucht in gooien is het ook niet goed. We hebben nog tijd genoeg,vroeger wist je niet eerder dan net na sinterklaas wat er allemaal te koop was.:)

Ben ik het wel mee eens.
Vorig jaar ook regelmatig in de gaten houden, maar het online brengen van site bleef maar uitgesteld worden. Ik meen me ook te herinneren dat toen de site eenmaal online was, deze binnen een paar weken alweer offline is gehaald. Ook zat de site vol fouten (korting op CBN die eigenlijk niet gold etc).
Dit jaar lijkt het niet anders, al kloppen de data nu al wel en wordt ook overal 2014 vermeld, itt de screenprint die ik een paar maanden eerder heb gepost.

Ik heb op de normale site al een paar leuke dingen kunnen binnenslepen, maar het structureel niet halen van zelf gestelde deadlines, lijkt mij als ondernemer niet handig :(

ik zou zeggen bied je hulp als je de zere vinger op de plek weet te leggen.:wink:

Het grootste issue voor orthen is de diversiteit die ze van merken/importeurs aanbieden, logistiek gezien is dat echt een drama. 4
Als je voor 1 importeur je deur openzet heb je ook maar met 1 partij te maken die aanbied ,levert en innoveert.
Nu heb je met tig partijen te maken+ evolution wat tijd opslokt bij deze of gene.
Voor mijn idee is het simpel: als de freakactie van orthen mij in staat stelt om aan het eind van het jaar precies mijn producten voor 35% korting in te kopen ben ik tevreden, hoe,wat waar, wie , waarom zou me eigenlijks een worst wezen

Ik denk deze mannen ieder jaar weer een hellsjob moeten verrichten om alles weer op de rit te krijgen en verdienen ook wat terughoudendheid als je kijkt wat ze je kunnen bieden, willen bieden en ook gaan bieden.
Ze zijn niks verplicht naar niemand toe en ze hebben volgens mij tot nu toe geleverd wat ze beloofd hebben met de uitzondering daargelaten die de regel bevestigt.

ik zou zeggen bied je hulp als je de zere vinger op de plek weet te leggen.:wink:

Het grootste issue voor orthen is de diversiteit die ze van merken/importeurs aanbieden, logistiek gezien is dat echt een drama. 4
Als je voor 1 importeur je deur openzet heb je ook maar met 1 partij te maken die aanbied ,levert en innoveert.
Nu heb je met tig partijen te maken+ evolution wat tijd opslokt bij deze of gene.
Voor mijn idee is het simpel: als de freakactie van orthen mij in staat stelt om aan het eind van het jaar precies mijn producten voor 35% korting in te kopen ben ik tevreden, hoe,wat waar, wie , waarom zou me eigenlijks een worst wezen

Ik denk deze mannen ieder jaar weer een hellsjob moeten verrichten om alles weer op de rit te krijgen en verdienen ook wat terughoudendheid als je kijkt wat ze je kunnen bieden, willen bieden en ook gaan bieden.
Ze zijn niks verplicht naar niemand toe en ze hebben volgens mij tot nu toe geleverd wat ze beloofd hebben met de uitzondering daargelaten die de regel bevestigt.

Wat L*l je nou allemaal jonge,we zijn Nederlanders jonge,moeten de eer wel hoog houden en blijven zieken en zeuren anders zijn we het Nederlands paspoort niet waard. :p

Ik vind het niet erg om pas zo laat te bestellen zoals vorig jaar bij Orthen, net na de vakantie is het geld bij de meeste ook op. Nu kan je nog sparen om over 2 maanden een mooie collectie te kunnen binnen halen!

Ik moet wel zeggen dat het inderdaad elk jaar het zelfde gaat, maar omdat ik het al verwacht reken ik er ook niet op dat de site in september al de lucht in gaat. Ik vind het dan ook helemaal niet erg en ik blijf tot nu toe ook ieder jaar terug komen, ondanks de verre reis die ik er voor moet maken.

Nismo inderdaad het volk kan er wat van in ons land. Anderzijds denk ik ook ja het is al de zoveelste keer. Zeg volgend jaar gewoon 2de maandag van september als orthen dan heb je langer de tijd :). Verder masterBC zit er ook wat in jou reactie. Al is het ook erg handig dat als je veel kleine bestelingen wil plaatsen het zo vroeg mogelijk kan. Ik ben bijv uitzend kracht en het werk wat er is is niet gek veel. Dan is het leuk dat je vanaf eind september al elke keer wat kleine bestelingen kan doen. Bijv 10x35 euro zodat je aan het einde van december toch dikke collectie hebt van 350 :)

Al 3 jaar zeer tevreden klant bij Orthen. Niks op aan te merken. Goede service, mensen met vakkennis en in de pre-order tot nu toe altijd als een speer geholpen en weer weg geweest daar. TOP !

Ik snap het geklaag eigenlijk niet. Ze hebben al maanden een site online staan met misschien wel de beste aanbiedingen van heel Nederland! Terwijl bijna alle andere verkooppunten nog gesloten zijn.

Ik heb een vraagje over het "gratis" vuurwerk bij een bepaalde bestelling, er staat dat actie artikelen niet mee tellen voor de berekening gratis vuurwerk maar ik ben bezig een bestelling te maken maar kan nergens uithalen welk artikel onder actie artikel valt. Bij elk artikel staat wel speciale prijs maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat elk artikel dan een actie artikel is toch ? Ik hoor het graag zodat ik mijn bestelling in orde kan maken :)

Gratis vuurwerk is bij de freakacties niet van toepassing.
Doordat de nieuwe site niet op onze deadline klaar zou zijn heeft Gil de actie tijdelijk op de consumenten site laten draaien.
Hij probeerd z.s.m. de nieuwe site actief te zetten.

gr

Gratis vuurwerk is bij de freakacties niet van toepassing.
Doordat de nieuwe site niet op onze deadline klaar zou zijn heeft Gil de actie tijdelijk op de consumenten site laten draaien.
Hij probeerd z.s.m. de nieuwe site actief te zetten.

gr

Helemaal duidelijk, dankjewel voor het snelle antwoordt !

vraagje dit is de eerse keer dat ik hier bestel maar ik krijg geen factuur bevesteging teminste het bewijs dat ik heb staat de winkel en de tijd niet bij klopt dit ?
(besteling van 6 september)

vraagje dit is de eerse keer dat ik hier bestel maar ik krijg geen factuur bevesteging teminste het bewijs dat ik heb staat de winkel en de tijd niet bij klopt dit ?
(besteling van 6 september)

Ik weet niet meer of het in een topic van vwc of fpm was maar orthen gaf aan dat de email die je krijgt na je aankoop al voldoende bewijs is om het af te halen , wel met je indentiteits bewijs erbij natuurlijk.
Ik neem aan dat ze nog een tijd afspreken met je via de email.

Ik heb zelf ook drie aankopen gedaan en hetzelfde gekregen als jou, maar dat komt allemaal goed.

En zoniet moeten ze het dubbele bedrag aan gratis vuurwerk meegeven :D :idea:

Ik weet niet meer of het in een topic van vwc of fpm was maar orthen gaf aan dat de email die je krijgt na je aankoop al voldoende bewijs is om het af te halen , wel met je indentiteits bewijs erbij natuurlijk.
Ik neem aan dat ze nog een tijd afspreken met je via de email.

Ik heb zelf ook drie aankopen gedaan en hetzelfde gekregen als jou, maar dat komt allemaal goed.

En zoniet moeten ze het dubbele bedrag aan gratis vuurwerk meegeven :D :idea:

bedankt voor je reactie punt is wil nog wat bij bestellen weet aleen de tijd en welke winkel niet meer ha ha ha ha :bonk:

Back
Bovenaan