Gister avond om 22:00 ongeveer aangekomen met de familie en m'n vriendin. Lekker rustig was het er ! Echt een verschil tegenover vorig jaar. Volgens mij waren er enkel een paar mede freaks aanwezig. Ik werd iedergeval gelijk geholpen, door Marchel volgens mij. Eigenlijk niet eens naar gevraagd, maar ik begreep het tijdens het praten het wel. Alles was er gelukkig, ook beter tegenover vorig jaar.
Alleen de Salute Cake 1 die ik 9 keer had besteld was er niet, maar mocht gelukkig vervangers kiezen. En werd daar ook keurig bij geholpen, daar werd goed de tijd voor genomen. Ook voor de Mine & Thunder kon ik rustig een vervanger kiezen. Na wat kiezen hadden we besloten om een deel van het geld retour te krijgen. Heb als knalcake's maar 4 x White Thunder genomen en die waren ook groter dan ik had verwacht. Moet echt goed komen denk ik!
Je herkent het vast wel als ik zeg dat ik nog vroeg naar jullie eigen lijn of ie goed was, toen vroeg je het aan volgens mij 2 andere freaks die naast ons stonden wat hun er van vonden.
Echt super bedankt voor alles en ik ben zeer te vrede naar huis gegaan! Ook het overige personeel was ook zeer aardig en iedereen kreeg een paar chocolaadjes mee naar huis. Tot volgend jaar iedergeval.