Vuurwerk Orthen

Ook weer terug van Orthen, Galaxy Collision bleek toch aanwezig te zijn, dus deze gelukkig toch mee kunnen nemen. De Pamela en Salute Cake mocht ik zelf vervangers uitzoeken, dus prima geregeld zo. Volgend jaar ben ik weer van de partij.

Waarom kreeg je de Pamela dan niet? Ik heb besteld, krijg ik hem wel?

Hmm ik heb niks gehoord. Ik zie het dan wel daar. Hoop dat ik gewoon voor het bedrag wat uit mag zoeken (denk het wel, lijkt me logisch).

Hmm ik heb niks gehoord. Ik zie het dan wel daar. Hoop dat ik gewoon voor het bedrag wat uit mag zoeken (denk het wel, lijkt me logisch).

Ik ben ook van tevoren gebeld dat er niet genoeg zouden worden geleverd door Lesli (heeft ook in dit topic gestaan). Jij bent niet gebeld, dus ik denk dat je hem vrij zeker mee krijgt. Was zelf ook vrij laat met bestellen.

Ben inmiddels ook thuis na gisteren om 07:45 op te zijn gestaan.
De nacht is volgens mij perfect gelopen op de helaas ontbrekende producten door diverse redenen na.
Overgang van freak bestellingen naar online en losse verkoop ging super.
Geen klachten gehoord en iedereen tevreden naar huis zien gaan.
Ik ga nu even een paar uurtjes liggen en dan weer even een uurtje of 3 naar de winkel waarna we gelukkig even een zondagje hebben om bij te tanken.

Ik wil bij deze(en spreek ook namens het hele team)iedereen een gelukkig en gezond 2014 toewensen en niet onbelangrijk en erg veilige wisseling.

gr
Team vuurwerkorthen

vannacht zonder problemen mijn bestelling opgehaald, leuke relaxte sfeer in de winkel.
blikje drinken erbij en ff gezellig gekletst, bedankt weer voor die service en korting.
tot de 29-12-2014 maar weer :D

Ook van mij nog even de absolute complimenten voor vuurwerkOrthen. Vannacht om 01;10 gearriveerd, me auto recht voor de ingang geparkeerd, en als ik wou kon ik binnen 5 minuten alweer in de auto terug naar huis zitten. Alles stond klaar, goed geholpen nog even wat staan praten met de medewerkers. En rond 02;00 weer de auto ingestapt op weg naar huis. Het team achter Orthen,ga zo door, en zoiezo tot volgend jaar!

Gisteravond mijn bestelling opgehaald bij vw-orthen. Toen was het lekker rustig. Wil echt mijn complimenten uitspreken. Super service. Had de killer instinct 2x besteld maar zat er helaas niet bij. Mocht toen twee keer de vip cake H meenemen. Ondanks dat ik de killer instinct met korting heb gekocht. Bedankt daarvoor! Ook mijn CBN heb ik toch twee keer gekregen! Succes nog met de verkoop!

Gisteren ook goed geholpen door Gilbert, tevreden naar huis gegaan, ben benieuwd naar de knalblokjes van Evolution!

Gister avond om 22:00 ongeveer aangekomen met de familie en m'n vriendin. Lekker rustig was het er ! Echt een verschil tegenover vorig jaar. Volgens mij waren er enkel een paar mede freaks aanwezig. Ik werd iedergeval gelijk geholpen, door Marchel volgens mij. Eigenlijk niet eens naar gevraagd, maar ik begreep het tijdens het praten het wel. Alles was er gelukkig, ook beter tegenover vorig jaar.

Alleen de Salute Cake 1 die ik 9 keer had besteld was er niet, maar mocht gelukkig vervangers kiezen. En werd daar ook keurig bij geholpen, daar werd goed de tijd voor genomen. Ook voor de Mine & Thunder kon ik rustig een vervanger kiezen. Na wat kiezen hadden we besloten om een deel van het geld retour te krijgen. Heb als knalcake's maar 4 x White Thunder genomen en die waren ook groter dan ik had verwacht. Moet echt goed komen denk ik!

Je herkent het vast wel als ik zeg dat ik nog vroeg naar jullie eigen lijn of ie goed was, toen vroeg je het aan volgens mij 2 andere freaks die naast ons stonden wat hun er van vonden.

Echt super bedankt voor alles en ik ben zeer te vrede naar huis gegaan! Ook het overige personeel was ook zeer aardig en iedereen kreeg een paar chocolaadjes mee naar huis. Tot volgend jaar iedergeval.

Laatst bewerkt:
Gister avond om 22:00 ongeveer aangekomen met de familie en m'n vriendin. Lekker rustig was het er ! Echt een verschil tegenover vorig jaar. Volgens mij waren er enkel een paar mede freaks aanwezig. Ik werd iedergeval gelijk geholpen, door Marchel volgens mij. Eigenlijk niet eens naar gevraagd, maar ik begreep het tijdens het praten het wel. Alles was er gelukkig, ook beter tegenover vorig jaar.

Alleen de Salute Cake 1 die ik 9 keer had besteld was er niet, maar mocht gelukkig vervangers kiezen. En werd daar ook keurig bij geholpen, daar werd goed de tijd voor genomen. Ook voor de Mine & Thunder kon ik rustig een vervanger kiezen. Na wat kiezen hadden we besloten om een deel van het geld retour te krijgen. Heb als knalcake's maar 4 x White Thunder genomen en die waren ook groter dan ik had verwacht. Moet echt goed komen denk ik!

Je herkent het vast wel als ik zeg dat ik nog vroeg naar jullie eigen lijn of ie goed was, toen vroeg je het aan volgens mij 2 andere freaks die naast ons stonden wat hun er van vonden.

Echt super bedankt voor alles en ik ben zeer te vrede naar huis gegaan! Ook het overige personeel was ook zeer aardig en iedereen kreeg een paar chocolaadjes mee naar huis. Tot volgend jaar iedergeval.

Ik denk dat je spijt krijgt dat je geen evo salute cakes hebt genomen.
Heb 15 minuten geleden een Titanium Thunder de lucht in zien gaan een paar straten verder en ik denk dat deze qua knal op nr 2 komt te staan.
De klappen waren echt ziekelijk geweldig hard en er zit een mooi groot ti boeket op.
Zelf gilbert die op de winkel wat een 500mtw hemelsbreed is kon hem erg duidelijk horen.
Diegene die hem al bezitten probeer je in te houden:D
Dus heeft nog maar even 10 ve gereserveerd voor de winkel hahahaha

Haha nou mijn ervaring met deze winkel was erg goed.

Bij beide winkels wel weinig parkeergelegenheden, maar ach wat doe je daaraan.

Pamela was inderdaad niet geleverd/afgekeurd, dus kreeg ik zeer goede vervangers. Ben er erg tevreden mee. De service was erg goed en de mensen waren zeer vriendelijk, ga er graag volgend jaar weer heen.

Topzaak!

@Orthen
@Marchel

Super bedankt voor het mooie vuurwerk. De service en de super mooie freakkorting!
Zeer genoten van het vuurwerk.

Ik hoop dat jullie dit jaar ook weer een korting gaan houden!

Laatst bewerkt:
Ook ik ben dit jaar weer bij Orthen geweest en ook weer genoten van die 35% korting, waarvoor hartelijk dank!
Ondanks dat de Pamela en de Collision niet op voorraad waren, netjes telefoon gehad en prima vervangers voor gekregen. Verder was het tijdens het ophalen in de nacht heel netjes geregeld en waren we vrij snel aan de beurt. Ik heb van zowel de freakopening als het vuurwerk genoten, dus kan alleen maar zeggen: respect voor de inspanningen van Orthen, de kortingen en het assortiment dat ze voerden afgelopen jaar.
Al 4 jaar nu klant en volgend jaar wordt het het 5e jaar!

@ Marchel
@ Vuurwerk Orthen

Bedankt, het vuurwerk was super. Vooral de Evolution lijn van Marchel is om van te watertanden, ik heb van verschillende cakes filmpjes en ze waren zeer goed en maakten indruk op iedereen die stond te kijken.

Ze hebben mij ook zeer goed geholpen met het plaatsen van mijn bestelling omdat ik eigenlijk een dag te laat was, vervolgens was bij ophaling het karton heavy 5 niet voor handen waarna ik vervolgens het karton van de Heavy 3 mee kreeg (welke enkele potten meer bevat).

Ik ben nu al jaren vaste klant en zal dit zeker ook blijven.

Vaessen

Beste liefhebbers,freaks,grootverbruikers,forumers en trouwe klanten.
Allereerst even iedereen nog een heel gelukkig 2014 gewenst.
We hebben weer een succesvolle verkoop periode achter de rug.
We hebben dezelfde omzet gerealiseerd echter met de helft minder freak bestellingen en ook nog eens 2 nieuwe verkooppunten in onze plaats.
Door diverse verbeteringen in zowel logistiek en organisatie hebben we nu een super afgestelde machine lopen.
Wat betreft verkoop per importeur hebben we gemerkt dat producten van Wolff een flinke daling in de verkoop heeft gekregen.
Ook de zogenoemde kregen wat minder aandacht.
Echter zijn de producten uit de Evolution stal zeer goed ontvangen en ook de cakes uit de Heavy legend en Elite brand van Rubro vonden veel aftrek.
Verder was men zeer geintresseerd in de vip cakes.
De demo is dit jaar op zeer spectaculaire wijze afgesloten en dit hoorden en merkten we zeker.
We zullen dit elk jaar proberen te overtreffen waarbij Marchel de organisatie en regie zal hebben.
Daar Marchel dit jaar zijn eigen import is gestart en dit best een groot succes is geworden zal Marchel zich mogelijk minder met de winkel gaan bemoeien daar we verwachten dat hij het dit jaar een stuk drukker zal krijgen met zijn vuurwerk en mogelijke dealers ervan.
Wij zijn Marchel ontzettend dankbaar voor alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor ons als winkel.
Zonder zijn inzet was dit absolut niet gelukt net als jullie allemaal als trouwe klant.

Marchel
Ontzettend veel succes met je zaak.
Wij zullen met veel plezier je vuurwerk afnemen daar we weten hoe gedreven je bent en met welke passie je het doet.

gr
Team
VuurwerkOrthen

Back
Bovenaan