Vuurwerk Orthen

Ja dat zou inderdaad erg handig zijn!
Ik vind de VIP cakes soms een beetje te snel gaan.

Of ik zou cakes met dubbele lont moeten kiezen, maar ik weet niet echt allemaal welke dat hebben (behalve bij sommige staat het op de plaatjes).

Maar inderdaad, of je nou voor 4 seasons gaat van rubro of
4 cakes van de VIP collection.. duren allebei 1 minuut ongeveer in totaal.

Thanks.

Laatst bewerkt:
Mensen, vergeet niet dat Orthen en alle andere winkels hier niets aan kunnen doen, ik krijg vaak het idee dat mensen verwachten dat ze vervangende producten krijgen met een meer waarde dan hun bestelde product, maar dit is helemaal niet rechtvaardig.
Ik denk dat dit nog maar het begin is van de producten die niet tot weinig geleverd gaan worden.
ook snap ik dat iedereen baalt! maar er is weinig aan te veranderen.

Dat kan men eenvoudig ondervangen door het verzoek neer te leggen het bedrag terug te storten. Dan kan met het bedrag aan iets anders uitgeven of zelfs afwachten wat het weer gaat doen. Als het schijtweer is, kan je misschien beter het geld in de zak houden.

Meerdere manieren mogelijk om zichzelf te ontstressen en de medewerkers van Orthen ook.

Ik ben er wel ong. uit. Morgen bekijk ik de lijst voor evt. andere MIA's. Fijn, de goede updates. De keuze voor mij ligt idd. ook tussen meer VIP & Pangu aanvullen voor extra power in de show.
Of de Triple treasure( ik lees alleen net op FPM dat men hem wel wil kopen ) verwacht ik voorradig en ligt op elkaar in 'n handelbare doos. De effecten zijn precies als mijn show: rood, zilver & goud met palm, break en willow.

Kijk alvast gewoon wat er voor je in gading is.
Ik zou gaan voor vip of pangu.maar met bijbetaling kan er ook duurder gekozen worden.
Immortal gold is inmiddels uitverkocht evenals het buurt assortiment.

Ik ga er van uit dat er op de eventuele bijbetaling ook 35% korting zit. Juist?

Ik ga er van uit dat er op de eventuele bijbetaling ook 35% korting zit. Juist?

Uiteraard zullen we bij bijbetaling voor een ander product meewerken met de korting,Dit ligt echter wel aan welk product omdat er producten zijn die dat qua marge niet toelaten.

Maar waar we kunnen helpen we natuurlijk mee.

gr

Ik weet het al niet meer. Misschien VIP of geld terug kiezen, nog even laten bezinken. Cafferata dealer is ook niet ruim omdat ik te laat ben. Er zitten 0 kartons in, dus 't is al krap qua cakes. (*ge-edit want ik liet me even meeslepen).

Laatst bewerkt:
Morgen hoop ik bericht te krijgen van Orthen, heb mijn geld terug gevraagd voor de Big momma, nu hopelijke een ander goed product vinden. Voor de GOE heb ik het event pakket van crown gekocht:D

Event pakket van crown lijkt me een goede vervanger.
Ik hoop wel dat die geleverd gaat worden, maar ik heb hier nog geen antwoord op.
Heb je die met 35% korting ofzo......?
Want 350-, vind ik erg veel voor het pakket.

Gr

Ja, bij mij ook. Weet alleen iemand het banknummer van Orthen? Ik had het op de folder geschreven en ze hadden gelijk dat mijn transfer niet was doorgegaan.

Ja, bij mij ook. Weet alleen iemand het banknummer van Orthen? Ik had het op de folder geschreven en ze hadden gelijk dat mijn transfer niet was doorgegaan.
Ik had de IBAN gebruikt. Ik heb als vervangers VIP abcdh (zonder fanshape Y) en Crocodile gekozen. Super service met behulpzame hint van k0enn!

Vandaag ook telefonisch contact gehad, vervanger voor de Pamela wordt geregeld. Weet alleen nog niet wat, dat zie ik zaterdag wel. Op basis van de ervaringen van anderen vertrouw ik erop dat dit wel goed zit.

Beste liefhebbers.
Bij deze even een update van producten die niet meer beschikbaar zijn.
Het kan zij dat er producten op staan die men besteld heeft.
Maar mocht je niks gehoord hebben over je bestelling zal deze erbij zitten.

Lesli Big Momma = niet geleverd.
Lesli Pamela = niet geleverd.
Royal china by Night = afgekeurd.
Royal Garden of Eden = afgekeurd.
Royal New moon = onder geleverd.
Rubro Falcon = afgekeurd.

Ik zal trachten het een beetje bij te maar dit zal op een gegeven moment niet meer te doen zijn door mij werk voor Evolution en het steeds groter wordende tekort.
Zo heb ik hier nog niet de producten bij staan die niet meer zijn in te kopen bij de importeurs.

Gr
Rubro Imortal Gold = uitverkocht.
Rubro Buurtassortiment = uitverkocht.
Rubro Spirit of Beijing = uitverkocht.

Back
Bovenaan