Vuurwerk Orthen

Welke potten zijn 25 grams op de site? Behalve waar het bij staat zoals scorpion 1tm4 etc.

Begin erg te twijfelen:( Vind zo jammer dat de 2pack niet meer met 35% is! Dat was echt een topper.
4 pack kan een waardige vervangen zijn.j

Zijn er trouwens potten die als karton per enkel te koop zijn van verschillende importeurs, denk bijvoorbeeld aan Lesli, zoals de Monster Jam oid.

is de voorraad van singleshot mortieren zoals bulk pack enz.. ook schaars en wordt door de stop van de productie deze producten ook schaars.

Kan ik hier uit opmaken dat de new moon ook bij jullie te koop is? die staat namelijk niet op de site.

Wat ik heb opgevangen gaat om onderstaande producten.
Het betreft dus niet de winkel vooraden maar vooraad van importeurs.
Er zullen er vast wel meer zijn.

New moon Royal.
Spirit of Beijing Rubro.
Immortal Gold Rubro.
Rock the show Rubro.
Ready to rumble.
Kan ik hier uit opmaken dat de new moon ook bij jullie te koop is? die staat namelijk niet op de site.

Jammer! maar begrijpelijk, wat een topding! houden jullie dit jaar eigenlijk ook nog een vuurwerkdemo/meeting?

Jammer! maar begrijpelijk, wat een topding! houden jullie dit jaar eigenlijk ook nog een vuurwerkdemo/meeting?

Dat doen we zeker.
Met een finale in de finale die heel denbosch en omstreken zal horen.
Evolution Fireworks zal deze i.s.m. Katen schieten.
En dit word een luidruchtige afsluiting.

Gr

zo, bestelling is geplaats. nou nog even wachten tot de consumenten site klaar is, dan kan ik alles compleet maken. worden weer een paar mooie nachten de 28 en 31ste.

Wat ik me net ineens bedacht: wanneer is jullie demo eigenlijk gepland? Staat me bij rond de 11e december? Kan dat kloppen?

Back
Bovenaan