Vuurwerk Orthen

Maak er verder geen big deal van en vind de korting natuurlijk prachtig. Het enige wat ik zeg is laat de site gewoon beter offline tot het gewoon goed werkt en je nu geen verschillen van €100,- in je berekening krijgt. Maarja alles goed en wel, Succes met de verdere voorbereidingen.

Het rare is dat we al meerdere keren hebben aangegeveb bij de wedmaster de genoemde producten te locken.
Dus ga Gilbert even inlichten dat nog niet alles vast staat.

Gr

In mijn ogen is het aanbod van vorig jaar weer overtroffen.
Ook heb ik hele mooie kartonprijzen doorgekregen.
Ga er dit of volgend weekend eens goed voor zitten, hopelijk werkt de site snel naar behoren.
Een knalpijlenpakketje zou nog mooi zijn, fe shaft en wasp van dynasty zou perfect zijn.
Verder niks te klagen.
35% !!! :) :)

In mijn ogen is het aanbod van vorig jaar weer overtroffen.
Ook heb ik hele mooie kartonprijzen doorgekregen.
Ga er dit of volgend weekend eens goed voor zitten, hopelijk werkt de site snel naar behoren.
Een knalpijlenpakketje zou nog mooi zijn, fe shaft en wasp van dynasty zou perfect zijn.
Verder niks te klagen.
35% !!! :) :)

Helemaal mee eens. Ik mis inderdaad bijvoorbeeld de extreme bang rockets die er normaal bij stonden. Heerlijke knalpijlen, en ook ik hoop dat deze, of vergelijkbare pijlen, nog in het assortiment opgenomen gaan worden.

Zoals op de site staat aangegeven kunnen jullie vragen of er bepaalde producten toegevoegd kunnen worden.
Echter moet men wel een beetje rekening houden dat we natuurlijk niet alles standard kunnen opnemen.
Je vraag kun je stellen op het mail adres op de site.

gr

Haha Pyromaniac zijn vingers doen pijn van het typen volgens mij :p

Ben benieuwd naar de volledige site.. dan maar nog een weekje wachten. Lekker de spanning opbouwen haha :D Ik had wel een vraag. Kan je nog ergens vandaan de goede Cruise Rockets regelen ? Zou geweldig zijn en ik wil er goed geld voor neerleggen.

Haha Pyromaniac zijn vingers doen pijn van het typen volgens mij :p

Ben benieuwd naar de volledige site.. dan maar nog een weekje wachten. Lekker de spanning opbouwen haha :D Ik had wel een vraag. Kan je nog ergens vandaan de goede Cruise Rockets regelen ? Zou geweldig zijn en ik wil er goed geld voor neerleggen.

Cruize rockets hebben we niet opgenomen door het probleem van de in geboete kwaliteit.

Maar Evolution is met iets leuks voor 2014 in de weer:handsup::droolthum

Zoals de.meeste weten is het vandaag 11-11 de dag dat het carnaval seizoen word geopend in oeteldonk.
Gilbert is vandaag dus een beetje aan het feesten en gaat morgen na zijn roest uitgeslapen de hebben en zijn kater kwijt te zijn beginnen met Lesli

Gr

Hier nog iemand die hoopt dat jullie producten van Lesli gaan verkopen. Die hebben dit jaar echt wel de betere producten in het assortiment, was normaal geen lesli fan maar dit jaar gaat er veel Lesli komen in de collectie.

- Pamela
- King cobra
- Kremlin

zijn allen dikke toppers

Dan zijn veel hits dan in die paar dagen!
Moet je uitrekenen dan, stel dat er werkelijk 1/8 van deze mensen besteld.
20.000 mensen, x 200-35% is 130 euro x 20.000 = 2.600.000 omzet xD.

Denk dat ik ook maar een vuurwerkwinkel ga openen haha

Back
Bovenaan