FireworkAddicted
VWC lid
Hmm, had toch gister moeten bestellen, dan kreeg je nog 35% korting op alle event cakes :(!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, had toch gister moeten bestellen, dan kreeg je nog 35% korting op alle event cakes :(!
Vragen over producten die je eventueel mist kun je sturen naar ons freak adres.Marchel, komt de Skies of Gold nog terug op jullie freaksite of is deze dit jaar alleen per karton te bestellen?
Alvast bedankt!
Nog wat nieuws over Lesli?![]()
Marchel, op de 2-pack extreme berekend die geen korting als ik hem in mijn winkel wagen doe!
Valt mij op dat jullie de Broekhoff Scorpions maar liefst 66 euro bruto duurder hebben gemaakt ten opzichte van vorig jaar. Toen kon je ze krijgen voor 173,- exclusief korting. Is dit verschil niet een beetje extreem?
Hmmm heel de tijd staat de royal china by night er op en met korting te krijgen. Wil ik die vandaag 4 keer bestellen omdat ik mijn geld binnen heb.. geld de korting daar ineens niet meer opNou ik haal nog wel een karton big 19 bij Valk.
Het kan aan mij liggen maar ik snap niet waarom de website niet gewoon volledig uit de lucht gehaald wordt en pas weer de lucht in gaat als deze helemaal up to date is.
Hmmm heel de tijd staat de royal china by night er op en met korting te krijgen. Wil ik die vandaag 4 keer bestellen omdat ik mijn geld binnen heb.. geld de korting daar ineens niet meer opNou ik haal nog wel een karton big 19 bij Valk.
Het kan aan mij liggen maar ik snap niet waarom de website niet gewoon volledig uit de lucht gehaald wordt en pas weer de lucht in gaat als deze helemaal up to date is.
China by night staat zoals al meerdere keren aangegeven op de minimale prijs.
En geld dus niet met korting.