Vuurwerk Orthen

Bestelling 1 is gedaan, dadelijk volgt er al een 2e en misschien nog wel een 3e van een van de stookmaten. We bestellen in het zelfde tijdvak, is het voor jullie makkelijk als we een clustermailtje sturen met alle losse bestelnummers bij elkaar, zodat jullie weten dat die bestellingen bij elkaar horen en op het zelfde moment opgehaald worden.

Valt mij op dat jullie de Broekhoff Scorpions maar liefst 66 euro bruto duurder hebben gemaakt ten opzichte van vorig jaar. Toen kon je ze krijgen voor 173,- exclusief korting. Is dit verschil niet een beetje extreem?

Welke potten zijn eigenlijk met 25 gram, want niet bij iedere pot staat het er. Of zijn het maar een paar? (Exclusief de event boxen).

Hoe zit het eigenlijk met de garden of eden, zou ik deze eerst lost kunnen bestellen en daarna nog een bestelling met losse potten?

Wat is er verder met de Super Blinking Willows en Ready To Rumble van Rubro gebeurd? :(

Laatst bewerkt:
Valt mij op dat jullie de Broekhoff Scorpions maar liefst 66 euro bruto duurder hebben gemaakt ten opzichte van vorig jaar. Toen kon je ze krijgen voor 173,- exclusief korting. Is dit verschil niet een beetje extreem?

Ik heb even gekeken en zie dat de prijs volgens mij verkeerd is ingezet.
4x 54.95 maakt 219.80
Had het leuker gevonden als je gewoon even een pm had gestuurd en ons zo op de hoogte van de fout had gebracht.
Je had kunnen weten dat dit een foutje was,maar in jou context komt het een beetje beschuldigend over.
En de prijs die we vorig jaar hanteerden was een mega stunt prijs vanwege de nieuwe regeling zoals toen ook bekend.
Heb inmiddels een berichtje gestuurd om het aan te passen.

gr
VuurwerkOrthen

Hmmm heel de tijd staat de royal china by night er op en met korting te krijgen. Wil ik die vandaag 4 keer bestellen omdat ik mijn geld binnen heb.. geld de korting daar ineens niet meer op:frusty: Nou ik haal nog wel een karton big 19 bij Valk.
Het kan aan mij liggen maar ik snap niet waarom de website niet gewoon volledig uit de lucht gehaald wordt en pas weer de lucht in gaat als deze helemaal up to date is.

Hmmm heel de tijd staat de royal china by night er op en met korting te krijgen. Wil ik die vandaag 4 keer bestellen omdat ik mijn geld binnen heb.. geld de korting daar ineens niet meer op:frusty: Nou ik haal nog wel een karton big 19 bij Valk.
Het kan aan mij liggen maar ik snap niet waarom de website niet gewoon volledig uit de lucht gehaald wordt en pas weer de lucht in gaat als deze helemaal up to date is.

China by night staat zoals al meerdere keren aangegeven op de minimale prijs.
En geld dus niet met korting.

Klopt, had ik zondag en gisterochtend ook gezien - gister is deze ook pas bij de spelregels toegevoegd als uitzondering waar de korting niet op geld.
Royal heeft denk ik echt afgedwongen dat geen enkele verkoper deze voor minder dan 75,- mag verkopen.

Laatst bewerkt:
China by night staat zoals al meerdere keren aangegeven op de minimale prijs.
En geld dus niet met korting.

Maar degene die voor vandaag of gisteren bestelt hebben kregen hem wel gewoon met korting? Zou best kunnen dat daar een minimale prijs voor is. Maar paar dagen terug heb ik dit pakket 4 keer in de winkelwagen gezet en toen ging de korting er gewoon vanaf en stond ook nog niet bij de lijst van dingen waar geen korting op geld. Snap je punt wel maar zorg dan dat dit vanaf het begin vermeld staat zodat er geen verwarring ontstaat. Ik baal er wel heel erg van want vind het nu niet echt meer interessant om er 4 pakketten van aan te schaffen. Nu zullen er vast mensen zijn die zeggen: Loop niet zo te zeuren man. Ik geloof wel dat vuurwerk-orthen hun best doet maar met die prijzen die je tegenwoordig betaalt voor vuurwerk maar je ook best wel kritisch zijn.

Er is al meerdere keren aangegeven dat de site in onderhoud is en nog niet compleet. De kortingscode werkte gewoon nog niet goed, want de eventboxen kregen ook de 35% korting. De mensen van Orthen zijn ook druk bezig met van alles, dus kritisch kan je nog niet erg zijn vind ik. Ik snap je punt dat ze de site beter helemaal offline konden halen, maar dat zal vast een reden hebben. Maar om hier nou een big deal van te maken is een beetje negatief tegenover Orthen vind ik. Heb gewoon even geduld tot alles klaar is.

We zijn dit tegenwoordig gewend:D
Er bestaan mensen die helaas nooit tevreden zijn.
Wij doen ons uiterste best om alles z.s.m. voor jullie klaar te hebben maar er zijn veel pe4sonen die totaal geen idee hebben hoeveel werk wij er extra voor moeten doen om dit voor jullie te realiseren.
Dat is soms wel jammer, maar gelukkig zijn de meeste van jullie er erg blij mee en daar doen we het voor.
Dus laten we er verder geen discussie van maken en lekker kijken wat het jaar brengen gaat.

Beste,

Enig idee wanneer de site helemaal gevuld is?

Tot nu toe wel heel veel mooie producten.. bedankt voor alle moeite!!

Maak er verder geen big deal van en vind de korting natuurlijk prachtig. Het enige wat ik zeg is laat de site gewoon beter offline tot het gewoon goed werkt en je nu geen verschillen van €100,- in je berekening krijgt. Maarja alles goed en wel, Succes met de verdere voorbereidingen.

Back
Bovenaan