Vuurwerk Orthen

Even een vraagje. ik zie op jullie site dat de garden of eden er 2x op staat. maar ik zie dat bij de nieuwe een prijs van199 staat. is dit de prijs voor 2013? Want dan is die in 1 klap 50 euro duurder.....??

Even een vraagje. ik zie op jullie site dat de garden of eden er 2x op staat. maar ik zie dat bij de nieuwe een prijs van199 staat. is dit de prijs voor 2013? Want dan is die in 1 klap 50 euro duurder.....??

Momenteel word er nog druk aan de site gewerkt en hebben we een fout bij het laden van de afbeeldingen.
Maar we doen ons best z.s.m. klaar te zijn.

Prijzen moeten her en der nog aangepast worden.

Gr

Ok. ik begrijp het. ik schrok me rot..
Ik hoop dan ook gewoon weer op de prijs van vorrig jaar. dan ben ik in ieder geval weer om.
Ik wens team orthen nog veel suc6 in de laatste spannende uurtjes voor de opbouw van jullie site.
En ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg: wij freaks kunnen haast niet meer wachten!!!

Wacht geduldig af.
Het is een schone zaak zeggen ze:D

Wat betreft Rollen kunnen we niet overal af nemen.
En daarbij verwachten we dit jaar een tekort op een aantal producten bij importeurs in het algemeen door de lange onderbreking in China wat betreft productie.
Daaronder zitten ook de rollen.

Gr

Is er al meer bekend over wanneer de site online komt? Kan niet wachten om m'n lijstje te gaan maken

Zoals men mischien al gezien heeft begint de freaksite te vorderen.
Echter door een bug in het systeen en een probleem bij het laden van de afbeeldingen zal het naar alle waarschijnlijkheid maandag avond worden.
Morgen gaan we verder met de schoonheids foutjes eraf halen en wat teksten etc aanpassen en zo ook het systeem die de korting omrekend.

Wat betreft Pangu.
De filmpjes ervan zijn helaas ook verlaat.
Wij wachten dus even met het aanvullen tot deze er zijn.
Dij gaan er zelf van uit dat het prima zal zijn maar hebben liever wat zekerheid.
Voor de mensen die het volle vertrouwen erin hebben kunnen wel al aanvraag plaatsen voor VE

Hopelijk kunnen jullie dit geduld nog even opbrengen.
Wij doen ons uiterste best om het z.s.m. klaar te hebben.

gr
VuurwerkOrthen.

de webwinkel begint nu aardig up to date te raken - helaas wel een aardige prijsstijging van 1 van mijn favoriete potjes afgelopen jaar, de at once :(

Marchel - komen de shaft en wasp van Wolff niet op de freaksite?

Thanks

Marchel, komt de Skies of Gold nog terug op jullie freaksite of is deze dit jaar alleen per karton te bestellen?

Alvast bedankt!

Back
Bovenaan