Vuurwerk Orthen

Ik snap orthen wel. Sommige mensen maken er eigenlijk misbruik van. Ze willen als eerste bestellen, de beste kortingen van de wereld krijgen. Maar we moeten niet vergeten dat wij als freaks zoiezo blij moeten zijn met de winkels die kortingen geven. En er een hoop werk van maken om die kortingen te geven. Dat dan sommige producten iets minder presteren, dat dan maar voor lief moeten nemen. (dat is mijn mening) En als je dat niet wilt dan wacht je maar tot de winkeldemo's. Dat is ook een stukje eigen risico, daar kan de winkelier niks aan doen.

Hier ben ik het ook mee eens. Sommige maken hier inderdaad misbruik van.

Ik snap orthen wel. Sommige mensen maken er eigenlijk misbruik van. Ze willen als eerste bestellen, de beste kortingen van de wereld krijgen. Maar we moeten niet vergeten dat wij als freaks zoiezo blij moeten zijn met de winkels die kortingen geven. En er een hoop werk van maken om die kortingen te geven. Dat dan sommige producten iets minder presteren, dat dan maar voor lief moeten nemen. (dat is mijn mening) En als je dat niet wilt dan wacht je maar tot de winkeldemo's. Dat is ook een stukje eigen risico, daar kan de winkelier niks aan doen.

Een vraagje voor mij persoonlijk, blijft bijbestellen nog wel mogelijk? Heb hier vorig jaar namelijk in grote mate gebruik van gemaakt!

Hoi Marchel/Gilbert,

Wanneer denken jullie de mailtjes wat betreft de karton aanvragen te beantwoorden??

Grtz...

Komend weekend gaan we beginnen met de karton aanvragen.
Producten die veel besteld worden zetten we in de karton sectie zodat je deze direct kunt bestellen.
De wat minder gevraagde producten sturen we de prijs via mail.

Gr
VuurwerkOrthen

Dus de bijbestelling kan niet tegelijk worden opgehaald met de andere bestelling?

We doen wat er mogelijk is.
Maar het fijnst zou zijn dat je zoveel mogelijk in 1 order plaatst.
Dit om de simpele reden dat het voor ons makkelijker werkt,de klant minder hoeft uit te zoeken, en de kant op fouten kleiner word.

Maar jullie kennen ons goed genoeg om te weten dat we ons uiterste best doen zodat jullie leuk vuurwerk feestje hebben.

Ik heb een vraag. Ik zie dat de freak website ge-update is maar bestellen is volgens mij nog niet mogelijk? Kan ik alleen het plaatje vergroten of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb een vraag. Ik zie dat de freak website ge-update is maar bestellen is volgens mij nog niet mogelijk? Kan ik alleen het plaatje vergroten of zie ik iets over het hoofd?

Zoals aangeven zal de freaksite komend weekend operationeel zijn en kan men naar hartelust bestellen.
Maar zorg dat je er zeker van bent dat de bestelde producten doen wat ze moeten doen:D

Gr
VuurwerkOrthen

Nou ja geupdate, heel veel is zo gelaten vergeleken met vorig jaar. Zo als de prijzen en producten. Bijvoorbeeld Dynasty producten hebben nog de hoge prijs in plaats van de prijsverlaging. Ook zijn de producten wat beperkt. Maar hij is nog niet af wat ik begrijp, dus ik zie het wel dit weekend. Ik begrijp ook dat je gewoon kan mailen voor producten die er niet tussen staan.

Nou ja geupdate, heel veel is zo gelaten vergeleken met vorig jaar. Zo als de prijzen en producten. Bijvoorbeeld Dynasty producten hebben nog de hoge prijs in plaats van de prijsverlaging. Ook zijn de producten wat beperkt. Maar hij is nog niet af wat ik begrijp, dus ik zie het wel dit weekend. Ik begrijp ook dat je gewoon kan mailen voor producten die er niet tussen staan.

Ik heb gisteren de aanvulling 2013 naar de persoon gestuurd die daar mee in de weer is.
Ik weet heel goed dat men aan de slag wilt.
Maar zoals ik al zei is het weekend het weekend van Orthen:p
Gr

Super! Mooie aanbieding!
Vorig jaar toch een stuk moeten rijden, toch veel regen gehad tijdens de jaarwisseling....maar!
Vuurwerk van Orthen was weer helemaal gewelding, ook zoveel gekregen. En dat voor die prijs! Topper! Dit jaar weer, zeker met deze korting weer!!!

Ik wil elke klant bij Orthen, maar ook Pyromaniac_1975, wijzen op hun rechten van het plaatsen van een bestelling via de website. Orthen probeert hun jurische plicht af te kopen door voorwaarden te stellen die wettelijk niet zijn toegestaan.

Ik heb met name een opmerking over de tweede "extra spelregel":

Ook punt 6 "Ieder recht van reclamatie vervalt nadien u de bestelling heeft opgehaald. Controleer daarom de bestelling in de winkel!" vind ik uiterst dubieus, maar staat in het verlengde van punt 2.

Wanneer je een bestelling doet bij Orthen via de 'Freaksite', plaats je een bestelling via een webshop. Aan het doen van een bestelling via een webshop zijn wetten gebonden. De klant en de verkoper hebben hun eigen rechten en plichten, die allemaal online zijn te vinden, bijvoorbeeld hier. Een belangrijk recht voor de klant, die óók op vuurwerk via een webshop geldt, is het recht van retour.
Voor de winkelier staat het zo beschreven:

Op de freaksite vind ik niets over de rechten van de consument. Dat betekent dat iedereen drie maanden recht van retour heeft op zijn vuurwerk (mits het natuurlijk niet afgeschoten is), na ONTVANGST van het vuurwerk. Dus je mag een overgebleven karton cakes half februari nog gewoon retourneren om je geld terug te krijgen! Ook mag je er voor kiezen een product op 28 dec. niet te accepteren maar geld terug vragen. Dat kan het geval zijn wanneer je bv. bij een demo in december hebt gezien dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. Jij hebt dan als klant gewoon het recht om het product na ontvangst te retourneren (dat dit ná het bestellen/betalen maar vóór ontvangst eind december is, maakt verder niet uit!). Dat Orthen dus op hun website zegt: "Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen" is gewoon pure bluf! Wettelijk is dit gewoon niet toegestaan om zo de voorwaarden te verbuigen die de wet voorschrijft.

Ik snap uiteraard dat Orthen er niet blij mee is als iedereen tien keer zijn bestelling wilt veranderen. Met name als een product opeens slecht presteert op een demo, en dan massaal wordt geannuleerd, is voor Marchel niet prettig. Maar dat heeft hij maar te slikken en valt onder ondernemersrisico.

Mensen, laat je dus niet gek maken en wees er gerust op dat je recht op retour hebt wanneer producten niet aan je wensen voldoen!

J*zus man ! Gewoon schieten die hap. Ik wist zelfs dat de Secret Salute minder goed was maar vond m nog steeds leuk. Zit er een beetje van te kokhalsen hoe jij hier aan het l*llen bent.

Vorig jaar was er de Heavy 3 niet en kreeg ik The Cube. Kun je nagaan. En die mensen steken al hart en ziel in dit bedrijf en deze Freak actie. Wij zijn al een klein percentage dus alles wat niet goed loopt neem ik zeker voor lief. Zelfs als ik 2/3 niet krijg. Dan kan je gaan mierenneuken zoals Arno Bonte dat je je zin niet krijgt. Of zoeken naar een goede oplossing en ff ergens anders wat kopen.

Meeste hebben toch al zoveel, en dan ook nog doen alsof je die ene cake net gaat missen. Amahoela. Was net erachter gekomen dat ik 3 keer hetzelfde product had besteld bij verschillende winkels... kan bijna door me eigen koop ego de cakes niet meer zien :p !

Ik wil alvast het hele team van Orthen bedanken voor alle moeite. Het had ook niet door kunnen gaan.. vind het een top service die kortingen. We worden verwend !!!
En wat maken die wetjes en dingetjes en regeltjes nou uit.. zo zorgen we er alleen maar voor met dit geklaag en gedoe om geld dat binnenkort alle kortingen stoppen overal.

Zelf ga ik niet de moeite nemen of het ene product wel of niet goed presteerd op een demo, want een demo geeft ook totaal geen garantie !!! Stel dat er samples worden geschoten die net gedroogd zijn. Wat ga jij dan doen met je vochtig geworden cake.

Ook al heeft een winkel die regels die tegen de wet in gaan moet je het maar voor lief nemen en blij zijn met bijna 40% korting. Ik had mijn Royal thunder smoke 12x nog niet gekregen en uit vertrouwen kreeg ik die toch nog terwijl ik al me andere vuurwerk al in de wagen had. En dat vertrouwen moet de mens maar eens wat meer hebben tegenwoordig in plaats van dat gezeik en gedoe. BAH!

Ik weet dit , jij weet dat en me zus in Eindhoven weet zo. En de buurman verderop weet weer zo. En ga zo maar door met weten. We moeten wat meer voelen dan weten. Denk maar eens na wat voor een werk er aan komt en al is geweest voor Orthen !

Idd.
Het is fijn dat men het voor ons opneemt.
Maar laten we het leuk houden en mekaar gewoon met respect behandelen.
Ik had met DS al een gesprekje in de chat en dit is gewoon met een glimlach gegaan.
Dus iedereen graag laten voor wat het is en lekker l*llen over vuurwerk...............das een stuk gezelliger:D

gr

Back
Bovenaan