Vuurwerk Orthen

Misschien wat vroeg, maar ik zou graag willen dat de salute cake 2 verkocht word bij jullie. Ik hoop dat deze wel verkocht mag worden, aangezien het kwa knal niet heel veel scheelt met de salute cake 1 op de filmpjes.

Laatst bewerkt:
Na lang getwijfeld te hebben toch me vraag.

Mijn vraag is volgende,

In duitsland is er sind 2/3 jaar, blackboxx,panda en sind dit jaar batavia single shots verkrijgbaar.
Persoonlijk vind ik vooral blackboxx voorop loop met effecten en vooral hier mee de begaalse vuur en kleur ,vormgeving in de cake .
Kunnen we ( spreek denk voor meerdere personen :wink: ) bij jullie hier voor in de toekomst terecht ?
Of is dat te moeilijk qau nederlandse wetgeving ?

Groeten ,

Na lang getwijfeld te hebben toch me vraag.

Mijn vraag is volgende,

In duitsland is er sind 2/3 jaar, blackboxx,panda en sind dit jaar batavia single shots verkrijgbaar.
Persoonlijk vind ik vooral blackboxx voorop loop met effecten en vooral hier mee de begaalse vuur en kleur ,vormgeving in de cake .
Kunnen we ( spreek denk voor meerdere personen :wink: ) bij jullie hier voor in de toekomst terecht ?
Of is dat te moeilijk qau nederlandse wetgeving ?

Groeten ,

Blackboxxheeft idd wat betreft kleur en samenstelling van effecten een zeer goed aanbod.
Dit is ook in NL mogelijk wat je al bij sommige importeurs ziet.

PandaIs relatief nieuw echter zullen zij dit jaar op de markt komen in NL.

Bavariaheeft een geweldig aanbod aan singleshots die zo ik begreep ook voor de consumentenmarkt beschikbaar worden.
Ik denk dat indien men deze hier zou willen aanbieden de prijs over the top gaat daar we hier hogere prijzen kennen.

Echter zeg nooit nooit:p

gr

Inmiddels hebben we de keus gemaakt om 3 sier cakes en 3 salute cakes te laten produceren.
Door de drukte zijn we echter wel wat laat met de items maar we gaan ervan uit dat de importeur zijn beste beentje voorzet om het allemaal nog te kunnen realiseren.

Namen en effecten etc zullen later bekend worden gemaakt zo ook de naam van de 2e lijn.
Van de evo zal dit jaar waarschijnlijk alleen de Lights of heaven in herproductie gaan.
De crackling purple mine blijft wel in ons bestand maar zal mischien volgend jaar weer geproduceerd worden.

Gr

Meer salutecakes? Mag ik je een vraag stellen? Ik wil niet negatief overkomen Marchel, maar ontstaat er met het huidige aanbod aan salutecakes straks niet een overkill aan salutecakes?

Meer salutecakes? Mag ik je een vraag stellen? Ik wil niet negatief overkomen Marchel, maar ontstaat er met het huidige aanbod aan salutecakes straks niet een overkill aan salutecakes?

Dat vind ik niet.
De Blue Thunder en Titanium Thunder kennen jullie al echter deze komt nu in de versie zoals zou moeten.
Verder komt er een opgeleukte variant op de At Once.

Dus alle drie toch weer anders dan wat er reeds te krijgen is.

Gr

Dat vind ik niet.
De Blue Thunder en Titanium Thunder kennen jullie al echter deze komt nu in de versie zoals zou moeten.
Verder komt er een opgeleukte variant op de At Once.

Dus alle drie toch weer anders dan wat er reeds te krijgen is.

Gr

Heel benieuwd naar de opgeleukte variant van de at once - vond deze nl al vrij perfect ;)
Of de knal moet harder gaan ;)

Komen deze cakes allemaal ook in karton aanbod? :D

We hebben inmiddels in Duitsland extra opslag capaciteit geregeld en een grote order geplaatst van diverse paketten en klein vuurwerk.
Ook hebben we een voorbestelling gedaan in een nieuw concept waarover later meer.
Wat betreft nieuwe Evolution items is het nog afwachten op bericht vanuit de importeur.
De lights of Heaven zal dit jaar nog niet beschikbaar zijn door te laat orderen van ons uit.

Gr

Ik heb misschien nog iets wat waarschijnlijk wel gewild zal zijn.

Je ziet bij veel winkels hele voordelige rollen. Ookal zijn ze prut, ik vond het wel wat hebben zo'n pruttelrol en als je het voor een schijntje kan kopen zo als bij al jullie producten, dan worden er aardig wat verkocht denk ik. Het zijn daarbij ook hele goede klant lokkers.

Ik heb misschien nog iets wat waarschijnlijk wel gewild zal zijn.

Je ziet bij veel winkels hele voordelige rollen. Ookal zijn ze prut, ik vond het wel wat hebben zo'n pruttelrol en als je het voor een schijntje kan kopen zo als bij al jullie producten, dan worden er aardig wat verkocht denk ik. Het zijn daarbij ook hele goede klant lokkers.

Beste MasterBsc
Wij hebben elk jaar meerdere rollen in ons assortiment.

gr
Marchel

Ik heb inmiddels de beelden bekeken en was zeer aangenaam verrast.
Ik heb gelijk de mail teruggestuurd met wat kleine aanpassingen/ verbeteringen.
Nu zal de importeur het CE gebeuren gaan opstarten.
Het wachten is nu natuurlijk op de beelden wachten als ze hier uit de container komen.
Zodra dat is gebeurd komen de beelden online om teleurstelling te voorkomen.

Gr

Ja wat ik stiekem heb gezien verraste mij ook.
Laat ik het kort samen vatten.
Prachtig explosief sierlijk en dus echt Marchel style!
Zitten leuke vernieuwende dingetjes bij!
Het is jammer dat ik nix er over mag en kan zeggen.
Maar ik ben enthousiast en dat terwijl de producten nog niet helemaal perfect zijn.
Ja dat zecht heel wat!
Dit is weer echt stijve.....tjes spul;) hihi

Goed om te horen! Hopelijk wordt het uiteindelijke product net zo goed dan.
Ben wel benieuwd of je standpunt jegens lesli is veranderd?
Na de filmpjes gezien te hebben, met veel nog nooit vertoonde effecten ben ik ontzettend geinterreseerd.

Goed om te horen! Hopelijk wordt het uiteindelijke product net zo goed dan.
Ben wel benieuwd of je standpunt jegens lesli is veranderd?
Na de filmpjes gezien te hebben, met veel nog nooit vertoonde effecten ben ik ontzettend geinterreseerd.

Wat betreft Lesli kan ik zeggen dat ik een stuk entausiaster ben geworden.
Daarom staat er binnen twee weken al een gesprek gepland om te kijken wat we kunnen gaan opnemen.
Er komt natuurlijk nog een demo in september waar de rest van de nieuwe producten geshowd gaan worden en daar ben ik natuurlijk ook nieuwschierig na.

gr
Marchel

Back
Bovenaan