Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na lang getwijfeld te hebben toch me vraag.
Mijn vraag is volgende,
In duitsland is er sind 2/3 jaar, blackboxx,panda en sind dit jaar batavia single shots verkrijgbaar.
Persoonlijk vind ik vooral blackboxx voorop loop met effecten en vooral hier mee de begaalse vuur en kleur ,vormgeving in de cake .
Kunnen we ( spreek denk voor meerdere personen) bij jullie hier voor in de toekomst terecht ?
Of is dat te moeilijk qau nederlandse wetgeving ?
Groeten ,
Meer salutecakes? Mag ik je een vraag stellen? Ik wil niet negatief overkomen Marchel, maar ontstaat er met het huidige aanbod aan salutecakes straks niet een overkill aan salutecakes?
Dat vind ik niet.
De Blue Thunder en Titanium Thunder kennen jullie al echter deze komt nu in de versie zoals zou moeten.
Verder komt er een opgeleukte variant op de At Once.
Dus alle drie toch weer anders dan wat er reeds te krijgen is.
Gr
Heel benieuwd naar de opgeleukte variant van de at once - vond deze nl al vrij perfect
Of de knal moet harder gaan
Komen deze cakes allemaal ook in karton aanbod?![]()
Ik heb misschien nog iets wat waarschijnlijk wel gewild zal zijn.
Je ziet bij veel winkels hele voordelige rollen. Ookal zijn ze prut, ik vond het wel wat hebben zo'n pruttelrol en als je het voor een schijntje kan kopen zo als bij al jullie producten, dan worden er aardig wat verkocht denk ik. Het zijn daarbij ook hele goede klant lokkers.
Goed om te horen! Hopelijk wordt het uiteindelijke product net zo goed dan.
Ben wel benieuwd of je standpunt jegens lesli is veranderd?
Na de filmpjes gezien te hebben, met veel nog nooit vertoonde effecten ben ik ontzettend geinterreseerd.