Vuurwerk Orthen

Even een vraagje, ik ben hier nog nooit geweest, maar zijn er hier leuke kartonkortingen te behalen? want ik heb dit jaar vervoer, dus kan ik heen waar ik wil :D

Even een vraagje, ik ben hier nog nooit geweest, maar zijn er hier leuke kartonkortingen te behalen? want ik heb dit jaar vervoer, dus kan ik heen waar ik wil :D

Karton kortingen in overvloed!
De standaart freak kortingen van 35% krijg je al vanaf 200 euro.
Voor karton kortingen kun je tegen die tijd mailen...
En die kortingen zijn niet mals.
Op vele artiekelen zelfs 50%korting op een karton.
Nutuurlijk is fe korting per product anders.. Vandaar dat je tegen die tijd moet mailen.
Maar een tripje is zeker de moeite waard!!
Je zal niet teleurgesteld worden.

Klinkt al erg leuk 3xh.
Ben benieuwd hoe het dit jaar zal worden.

En gezien de plannen zal het wel goedkomen.
Succes verder heren!

Karton kortingen in overvloed!
De standaart freak kortingen van 35% krijg je al vanaf 200 euro.
Voor karton kortingen kun je tegen die tijd mailen...
En die kortingen zijn niet mals.
Op vele artiekelen zelfs 50%korting op een karton.
Nutuurlijk is fe korting per product anders.. Vandaar dat je tegen die tijd moet mailen.
Maar een tripje is zeker de moeite waard!!
Je zal niet teleurgesteld worden.

Kijk, ik heb hier in de omgeving 2 vaste winkels waar ik sowieso haal, want daar heb ik een paar pareltjes gezien van heron, dat verkoopt orthen niet toch? Maar ik wil best wat finale projecten gaan maken, en daar is de kartonkorting wel fijn voor. Dus bedankt voor je antwoord 3xh

Ik kan julie al vast een ding mede delen!
Hou dit toppic en dat van de Evo lijn dit jaar maar goed in de gaten.
Als alles mee zit zal er veel gaan veranderen.
De vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten wanneer de nieuwe artiekelen op de nederlandse bodem aan komen.
Hou het in de gaten!
Evo zal niet zomaar een lijntje zijn...
Ik vermoed en weet dat er wat groots aan komt....
Of heb ik nu teveel gezecht Marchel?

Ik hoop echt dat de Evo lijn met een harde salute cake komt waarvan elke freak minimaal een karton van zou willen hebben.
Marchel misschien is het een idee om de karton-site vroeg online te gooien dat iedereen rustig op zijn gemak kan kijken hoe of wat.

Ik hoop echt dat de Evo lijn met een harde salute cake komt waarvan elke freak minimaal een karton van zou willen hebben.
Marchel misschien is het een idee om de karton-site vroeg online te gooien dat iedereen rustig op zijn gemak kan kijken hoe of wat.

Er zijn steeds meer winkels die erg vroeg online gaan, zo ook wij.
Echter hebben wij naar onze mening de perfecte datum in gedachten en wel 1 september.

Wat betreft de salutecake.
De Blue Thunder zal naar mijn mening een topper onder de salutecakes worden.
Wij hebben hiervoor een gerenomeerde fabriek gevonden die aan onze eisen kan voldoen.

Gr

Er zijn steeds meer winkels die erg vroeg online gaan, zo ook wij.
Echter hebben wij naar onze mening de perfecte datum in gedachten en wel 1 september.

Wat betreft de salutecake.
De Blue Thunder zal naar mijn mening een topper onder de salutecakes worden.
Wij hebben hiervoor een gerenomeerde fabriek gevonden die aan onze eisen kan voldoen.

Gr

Ik ben benieuwd!

@pyromaniac 1975,

Ik hoop dat jullie je dit jaar aan jullie eigen 'eisen' kunnen houden en dan daadwerkelijk 1 september kunnen opengaan. Kan me herrinneren van afgelopen 2 jaar dat de datum steeds werd verschoven en heb vorig jaar pas laat kunnen bestellen. 1 september is echt ideaal, alleen voor de nieuwe producten natuurlijk niet. Heb voor mezelf ook besloten om echt de demo's af te wachten voor de nieuwe producten.

Dit is overigens geen kritiek maar meer voor mezelf dat ik in m'n hoofd heb dat dit nog wel kan uitlopen.

Achter de schermen word nu al hard gewerkt!
De bedoeling is om daat werkelijk op 1 september open te gaan.
Orthen doet er alles aan om alle problemen wn ongemakken te verhelpen.
Ook probeert orthen om wat met alle tips en kritieken te doen.
Geloof me ... Nu al staat het zweet op het voorhoofdt van Marchel en Gilbert en andere nog niet nader te noemen mensen.
Zo hard word er nu al gewerkt... :p en dat is geen gein.

ik zit hier ook nog eens doorheen te spitten op 21 januari en kom mijn eigen comment tegen:

Ook net terug van Orthen.
Het verliep wat warrig en 2 van mijn bestelde producten waren niet op vooraad.
De Event 50MM. maar daar heb ik een passende vervanger voor gehad. De event cake no 4.
En de super blinking willows was er niet.
Maar ook daar heb ik een Vita 1 voor gehad.
Dus wat mij betreft keurig opgelost.

Alleen zou een muziekje en een bakje koffie de winkel nog net wat gezelliger maken.
Desondanks, goede service jongens en nog veel succes de komende dagen!

Toch wil ik nog even zeggen dat jullie alles op een professionele manier aanpakken!
Heerlijke korting en een geweldig assortiment.
Mocht je mensen nodig hebben volgend jaar dan weet je me te vinden Marchel.
Zou graag iedereen van een bak koffie en advies voorzien aan de voorzijde van de winkel.
freak/kelner haha.

En mischien nummertjes trekken zodat iedereen voor zijn gevoel op zijn tijd aan de beurt is.hoorde veel geklaag in de rij over ik heb besteld en sta al 2 uur te wachten.
Volgend jaar mischien iemand aan de voorzijde erbij en iemand extra die eventuele problemen oplost en je bent een heel eind. topdrukte kan je ook gek maken en dat moet je zeker niet allemaal op je eigen schouders laten vallen. meer personeel en alles in goede banen laten lijden . een kop kofie en een muziekje en mensen worden al wat rustiger.

Mischien kan je zelfs een actie opzetten:
Wacht u langer dan:
een half uur: slof astronauten gratis
een uur: een een pijl van 5 euro verkoopwaarde gratis
anderhalf uur: een gate of heaven 1 gratis.
twee uur: je bestelling gratis haha.

Zomaar hersenspinsels maar vooruit heb 4 winkels bezocht dit jaar en dit was ondanks de drukte de professioneelste. van de rest kreeg ik aleen maar onzin te horen.. koop deze cake want dat is de topper van dit jaar . alleen even de lonten doorverbinden en je bent klaar..bla bla bla etc.

Dus simpel gezegd petje af !

Eerst dacht ik , balen dat ik geen goede cruise rockets heb. Toen had ik ook een paar cakes niet maar wel een goede vervanger. Man wat was ik aan het klagen eigenlijk :S Maar ja je rijd ook ff en verwacht wel dat je alles krijgt.
Toen dacht ik , ow ja ze hebben de nacht doorgehaald. Dan ben je best wel verrot tenzij je wat in je neus gooit haha. Echt wel een topservice. Maar ja wij nederlanders klagen nou eenmaal te snel , en hier was ik zelf ff het goede voorbeeld van.

Misschien handig de volgende keer om niet de hele nacht open te zijn. Maar tot 02:00 ofzo. Zodat je nog je slaap hebt voor de volgende dag. Dan wachten we maar wat langer in de rij, slaap is belangrijk.

Ff met veel man 2 uurtjes bestellingen stampen voor de freaks en dan fijn naar bed. Zag heel veel vermoeide gezichten en daardoor gingen veel dingen door elkaar. Bestellingen die al klaar stonden achter de balie , maar er werd gezocht in de bunker naar die bestellingen. Natuurlijk geen ramp,maar ook zonde van je eigen tijd en moeite.

Maar volgend jaar zeker weer van de partij , vond het wachten niet zo heel erg. Als je maar wat te praten hebt met andere freaks is het prima. Koffie is ook wel lekker zoals hierboven aangegeven.

Conclusie: een hele goede service.
Nu alleen de service van de grote handelaren nog :S Die zorgde voor veel problemen, dat kon je vuurwerk orthen en andere zaken niet eens kwalijk nemen ! Meer volle bunkers dus !

@dikkeeric.
De op lossing is en was dat wij bij orthen elkaar af zouden lossen.
Echter door dat een bepaalde importeur pas om 11 uur s'avonds op de 27e zijn vracht kwam brengen
Hadden wij bij Orthen geen tijd gehad om diverse bestellinge al klaar te zetten.
Daarom waren er mensen op getrommelt om te helpen..
Dus vandaar de vermoeide mensen/gezichten.
Als voorbeeld...
Ik kom uit omgv eindhvn.
Een andere personeels lid uit zeeland.
Voor ons had het dus geen zin om ff na huis te gaan om te slapen.
Dus redbull en door stampen was voor ons de beste optie.(wat ik overigens niet erg vond).
De Nacht open zijn vond ik juist een verademing!!.
En als orthen volgendjaar 3 nachte open gaat... Dan sta ik ut liefste in de nacht paraat!

Maar goed zoals eerder vermeld neemt orthen alle comnents tot zich!
En er word alles aan gedaan om de service en sfeer en klantvriendelijkheid nog beter te maken!

Haha ik wist niet eens dat je daar werkte, anders had ik wel ff naar je gevraagd. Maar alles komt goed joh. Ik heb er alweer teveel zin in. Veels te vroeg allemaal haha.

Succes verder dan maar !

Ik heb drie kennissen op de hoogte gebracht van de ontwikkelingen bij Orthen. Zij zijn positief over wat ze lezen. Dit schept verwachtingen heren.

In hoeverre is het voor freaks mogelijk om inspraak op te ontwikkelen producten te hebben wanneer jullie zelf gaan importeren?

Ik stel deze vraag omdat ik op dit moment wat variatie in de grotere blokken (assortimenten -> doorlontboxen ;)) mis. Er is super veel gold palm / brocade en crackling in omloop terwijl er veel mooiere en kleurrijkere spullen te maken zijn binnen de huidige wetgeving. Wanneer ik soms kijk naar de effecten en uitwerkingen van sommige soorten Nederlands vuurwerk, dan moet er toch veel meer mogelijk zijn?! Kijk naar een simpel 100 shots blok van een willekeurig merk uit het Oostblok. Deze hebben vaak rond de 1kg kruit maar springen qua kleur en heftigheid soms ver boven de Nederlandse doorlontboxen met de dubbele hoeveelheid kruit uit.

Wanneer ik kijk naar de effecten mis ik vooral de kleurrijke en bijzondere effecten. Ouderwetse goed uitgevoerde peonies, dahlia's etc. kom je steeds minder tegen. Mocht je wat suggesties willen, dan kan ik (en anderen) je wel wat toesturen.

Geloof me aan orginaliteit en kleur rijk vuurwerk word achter de schermen gewerkt.
Iedereen die Marchel Gilbert of andere bezige bijtjes kent achter orthen weet wat er te wachten staat.
Ideeen zijn wel altijd welkom..
Een prive bericht sturen met ideeen mag natuurlijk altijd lijkt mij..

Ik kan julie al vast een ding mede delen!
Hou dit toppic en dat van de Evo lijn dit jaar maar goed in de gaten.
Als alles mee zit zal er veel gaan veranderen.
De vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten wanneer de nieuwe artiekelen op de nederlandse bodem aan komen.
Hou het in de gaten!
Evo zal niet zomaar een lijntje zijn...
Ik vermoed en weet dat er wat groots aan komt....
Of heb ik nu teveel gezecht Marchel?

Hallo beste kruitsnuivers.
Bij deze weer even een update.

Vandaag is Gilbert bezig geweest met de 1e fase voor de nieuw op te zetten vuurwerksite.
De evaluatie van 2012 was zeer positief op een paar punten na.

Punten van aanpak.
Wij zullen dit jaar waarschijnlijk meerdere dagen in de nacht open gaan om de drukte te sprijden.
We gaan afspraken maken met onze toeleveranciers wat betreft aanleverings garantie.
Ook gaan we kijken of we een uitbreiding kunnen gaan realiseren van 50.000 kilo.
Verder komt er een 3e bunker bij op de zaak.
Koffie/hot choco gaan we ook bekijken hoe we dit kunnen regelen.
Stappen zijn gestart voor eigen import en plannen zijn in de maak om ook andere winkels te gaan leveren vanwege meerdere vragen van winkels(dit zal later bij concrete afspraken bekend worden gemaakt)

gr
Dan hoop ik dat jullie import inderdaad breed landelijk, in alle windstreken wel érgens, verkrijgbaar gaat zijn!

Dan hoop ik dat jullie import inderdaad breed landelijk, in alle windstreken wel érgens, verkrijgbaar gaat zijn!

Wij zullen indien alles doorgaat ook andere winkels kunnen aanleveren.
Echter zullen dit in bepaalde producten nog geen grote aantallen zijn.
Wij zullen het 1e jaar ons eerst gaan orienteren naar intresse en vraag naar onze producten.

Gr

Best Vuurwerk-orthen.

Ik heb afgelopen jaar met jullie gemaild ivm annulering bestelling. En zou het geld in Januari weer ontvangen. Heb een week terug een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie. Inmiddels is Januari al weer bijna om, en heb tot heden nog geen geld ontvangen?

Back
Bovenaan