brian the freak
VWC lid
Karton informatie binnen gekregen, top!
De at once is btw nog steeds voor 90eu in een karton ( -35% ) ? Dus nog dezelfde prijs als van de week toch?
Gaat om de losse adviesprijs die verlaagd is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Karton informatie binnen gekregen, top!
De at once is btw nog steeds voor 90eu in een karton ( -35% ) ? Dus nog dezelfde prijs als van de week toch?
Goedenavond allen.
Inmiddels worden er weer een aantal offertes op mail gedaan naar geintresseerden van karton afname.
Verder is de 4ever momenteel uitverkocht.
At Once heeft een leuker prijsje gekregen.
En er worden nog wat producten op de site gezet.
Verder lopen de bestellingen al aardig binnen.
gr
Vanavond een mail van Gilbert gekregen over mijn karton aanvraag. Ben tot nu toe aangenaam verrast. Er komt nog een vervolg mail. Er word dus aan gewerkt. Goede aanvulling overigens Marchel. Weet jij al meer over de nieuwe Royal cakes?
misschien een stomme vraag:
maar hoe wordt het geregeld als ik ergens een karton van wil?
Via de mail en dan gewoon overmaken?
Oke, ik neem aan dat bij de prijzen die toe gemaild zijn al de 35% zit berekend?
ja maar ik bedoel dat over de prijzen die je toegemaild hebt gekregen geen 35% meer afgaat als je boven de 200 euro besteld.
misschien is het ook wel handig om alle aangevraagde karton prijzen hier te plaatsen zodat je misschien niet steeds een nieuwe aanvraag hoeft te doen omdat de prijs hier al tussen staat?
Misschien handig om te weten:
Kan je op elke tijd komen die bij jullie op de site staat, of is er een speciaal moment voor freaks? Ik kom misschien zelf s'ochtends vroeg op de 31e. Wel zonde voor voorbereidingen die ik niet kan nemen, maar het kan denk niet anders.