Vuurwerk Orthen

Aan welke producten kunnen we dan denken?? :rolleyes:
Goedenavond allen.

Inmiddels worden er weer een aantal offertes op mail gedaan naar geintresseerden van karton afname.
Verder is de 4ever momenteel uitverkocht.
At Once heeft een leuker prijsje gekregen.
En er worden nog wat producten op de site gezet.
Verder lopen de bestellingen al aardig binnen.

gr

De onderstaande producten heb ik geadviseerd bij te voegen.

Broekhoff
910 Crackling Candle.
886 Supremo Assortiment.
888 Grande Finale Assortiment.

Rubro
RVW 316 Falcon.
RVW 407 Panoramic Palms.
RVW 415 Puls Driver.
RVW 419 Asian Sensation.
RVW 945 Thunder Salute.

Royal
RFC 141255 Deep Space.
RFC 141256 Incredible Venus.
RFC 141257 Galaxy Collision.
RFC 141258 Universal Power.

Welke er daadwerkelijk komen is even afwachten.

gr

Vanavond een mail van Gilbert gekregen over mijn karton aanvraag. Ben tot nu toe aangenaam verrast. Er komt nog een vervolg mail. Er word dus aan gewerkt. Goede aanvulling overigens Marchel. Weet jij al meer over de nieuwe Royal cakes?

Vanavond een mail van Gilbert gekregen over mijn karton aanvraag. Ben tot nu toe aangenaam verrast. Er komt nog een vervolg mail. Er word dus aan gewerkt. Goede aanvulling overigens Marchel. Weet jij al meer over de nieuwe Royal cakes?

Dat niet.
Maar van deze cakes verwacht ik het meest uit de nieuwe producten.
Heb wel wat gezien,Maar beste is toch in het eggie.

gr

Thunder Salute zou wel mooie toevoeging zijn, want er zijn nu weinig 'betaalbare' knal potten in het assortiment.
Ja de Secret Salvo, maar die spuwt er alles in één keer uit en een Thunder Salute heeft iets meer prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening :p

misschien een stomme vraag:
maar hoe wordt het geregeld als ik ergens een karton van wil?
Via de mail en dan gewoon overmaken?

misschien een stomme vraag:
maar hoe wordt het geregeld als ik ergens een karton van wil?
Via de mail en dan gewoon overmaken?

Je vraagd via mail de prijzen op van de kartonnen die je wilt hebben.
je krijgt dan een vrijblijvende prijsopgave.
Van die uit kun je je bestelling plaatsen en de betaling evt via Ideaal voldoen.

gr

En wanneer je bijbesteld, Kun je dan vermelden wat je bestelnummer van je eerste bestelling was en word dan weer alles samen gevoegd? Zodat je het allemaal tegelijk op kan halen.

ja maar ik bedoel dat over de prijzen die je toegemaild hebt gekregen geen 35% meer afgaat als je boven de 200 euro besteld.
misschien is het ook wel handig om alle aangevraagde karton prijzen hier te plaatsen zodat je misschien niet steeds een nieuwe aanvraag hoeft te doen omdat de prijs hier al tussen staat?

ja maar ik bedoel dat over de prijzen die je toegemaild hebt gekregen geen 35% meer afgaat als je boven de 200 euro besteld.
misschien is het ook wel handig om alle aangevraagde karton prijzen hier te plaatsen zodat je misschien niet steeds een nieuwe aanvraag hoeft te doen omdat de prijs hier al tussen staat?

Vorig jaar werden de kartonprijzen die men had opgevraagd op de website gezet zodat het idd dan voor iedereen makkelijker was om in één oogopslag te kunnen zien wat iets kost. De prijzen die daar dan stonden daar ging dan ook nog eens de korting vanaf. Dit jaar lijkt men het anders te doen, ik denk dat ze niet weer systeemproblemen willen hebben en dus de prijzen niet op de site vermelden.

Zoals PYROMANAIC1975 al aangeeft gaan ze volgend met een nieuwe site het helemaal anders doen, en denk dan dat al jullie punten erin verwerkt zullen worden.

Echter hebben wij daar nu niks aan, en ook lijkt het mij voor team Orthen een stuk makkelijk als ze bijvoorbeeld een lijst (excel) hebben waarin de populaire kartonprijzen staan vermeld, zo hoeft je niet vele aanvragen te doen om te kijken of er iets interessants tussen zit, maar heb je gewoon een overzichtelijk beeld, voor ons, maar ook zeker voor Orthen zelf.

Ik heb verder geen enkel negatief punt hoor, maar denk wel dat het kartonnenaanvraag een stuk soepeler kan lopen.

Is er iemand die al karton aanvragen heeft gedaan voor Cafferata (Showtime) of Royal Fireworks? Zou je die dan willen sturen via PM, hoef ik niet gelijk een mail te sturen naar Gilbert. :wink:

Laatste producten zijn inmiddels toegevoed.
Hier zal verder niets meer bij komen.

Verder even het volgende vanwege de vele vragen.

Hoe krijg ik de korting
Op de freaksite krijgt men de 35% korting bij een bestelling vannaf 200,- of meer.

Krijg ik gratis/extra producten.
Nee,Wij realiseren een geweldige korting voor iedereen en dat lijkt ons voldoende.

Hoe zit het met de gratis At Once.
Deze krijgt men indien je op onze demo/meeting aanwezig bent,Registreerd en een bestelling heeft gedaan of een bestelling plaatst.

Gaat van de karton prijzen die men aanvraagt nog 35% af.
Nee,De prijzen die men doorkrijgt is wat men moet neerleggen.

Verder zou ik willen vragen om echt allen serieuze offertes aan te vragen voor karton discount.
We krijgen nu soms aanvragen van wel 80 producten.
We hebben hier echt heel veel werk aan,Wat we natuurlijk graag voor jullie doen.
Echter moeten we wel realistisch blijven.

Ook zullen wij de site dit maal niet door laten lopen tot 24 december.
Wij zullen de site uiterlijk 15 december afsluiten om onze orders af te tellen en te zorgen dat alles logistiek in orde is.
Wacht dus niet te lang als je wilt bestellen.

gr

Misschien handig om te weten:

Kan je op elke tijd komen die bij jullie op de site staat, of is er een speciaal moment voor freaks? Ik kom misschien zelf s'ochtends vroeg op de 31e. Wel zonde voor voorbereidingen die ik niet kan nemen, maar het kan denk niet anders.

Misschien handig om te weten:

Kan je op elke tijd komen die bij jullie op de site staat, of is er een speciaal moment voor freaks? Ik kom misschien zelf s'ochtends vroeg op de 31e. Wel zonde voor voorbereidingen die ik niet kan nemen, maar het kan denk niet anders.

Wij plannen de freakbestellingen zoveel mogelijk in tussen 06:00-09:00 en 20:00-22:00
Dit omdat we dan meer rust hebben en men de bestellingen niet in de volle drukte moet ophalen en controleren.

gr

Wat een fckng mooi uitgebrijd assortiment!
Echt super Marchel en gilbert.
Werkelijk voor ieder wat wil op de site te vinden!
Mijn complimenten.

Back
Bovenaan