Klaag- en jankverhaal, het zoveelste.
Ik heb je post even voor je aangepast. Veel minder tekst maar er staat precies hetzelfde.
Graag gedaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klaag- en jankverhaal, het zoveelste.
Je had ook even kunnen vragen naar andere opties.
Hadden ook wel als uitzondering vervoer kunnen regelen.
gr
gr
Normaliter ben ik vrij aardig,En zo kent iedereen mij ook.
Echter is dat ook af en toe niet zo en dat is nu.
Het valt mij op dat je de laatste tijd zowiezo een beetje slechte zin heb over het algeheel.
We krijgen nog niet eens de tijd om dingen aan te passen en leuker te maken.
We waren namelijk nog niet klaar wat betreft de Scorpion.
Ik verwacht dan ook een openlijk welgemeend excus waneer je onderstaan leest!
SCORPION 1+2+3+4 VOOR 112.50,- per set NETTO!!!
Wacht bij intresse niet te lang want dit is een tijdelijke aanbieding!!!
Waar slaat dit nu weer op? Probeer hier niet de heilige of slijmbal uit te hangen kerel. Post van jou heeft totaal geen toegevoegde waarde en is alles behalve grappig!
Je hebt zeker recht van spreken,Maar vind je echt niet dat je mischien even had moeten afwachten.Helaas Marchel, ik zie niet in waarom ik mij openlijk zou moeten verontschuldigen over iets waarvan ik niet vind dat ik te ver ben gegaan. Ik heb slechts de feiten benoemd.
Welk feit Grizmo.
Jij zegt dat ze nog steeds 190,- kosten.
Dit blijkt achteraf dus niet zo.
Je geeft aan dat ik slechte zin heb.. Nou, zo lijk ik misschien inderdaad over te komen maar het is niet verwonderlijk wanneer je al meer dan 2 weken de kartonprijzen probeert te verkrijgen en je een mail krijgt met de toezegging dat er 'dadelijk gebeld wordt voor de prijzen' en vervolgens weer niets over hoor. Dat was gisteren. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik mijn bestelling nog niet had geplaatst vanwege ontbrekende kartonprijzen.
Zoals ik heb gezegd hebben we contact gehad met Lesli,Wij hebben daar nog geen antwoord op mogen ontvangen.
Graag(indien je nog wilt bestellen)een mail met de producten van intresse naar mijn persoonlijke email.
Kijken we nogmaals wat we kunnen.
Enfin, ik vind het mooi wat jullie allemaal voor de freaks doen en ook weet ik wat voor werk jullie hierin stoppen, maar toch vind ik ook dat wij freaks nog altijd recht van spreken hebben wanneer er iets niet goed lijkt te zijn/gaan. Je kunt het ook nog altijd als opbouwend kritiek zien.
Krijgen wij daar nog een mail over dan hoelaat en wanneer wij onze bestelling op moetten halen?
Want ik had aangegeven bij mijn bestelling 28 dec. tussen 13:00 -14:00
gr
zou iemand hier nog antwoord op kunnen geven a.u.b.??
gr
gr
Absoluut mijn pakkie aan. Een top winkel en na even email verkeer met de eigenaar stond het karton Heavy 5 er binnen een half uur op zodat die besteld kon worden tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Het is eventjes rijden vanuit Zoetermeer maar dat is het dubbel en dwars waard!