Vuurwerk Orthen

Je had ook even kunnen vragen naar andere opties.
Hadden ook wel als uitzondering vervoer kunnen regelen.

gr

whaha niet jaan overdrijven he:p
Survice is super bij jullie maar zijn er uberhaupt wel grenzen bij jullie.
Ik snap dat de klant Koning is .. maar als ik het zo lees voel ik me bijna een god als klant zijnde:Dhahaha
maar zonder gekheid.vind het wel helemaal tegek hoor.
ag ik zou nu maar eens weer ff minder gaan spammen...

Normaliter ben ik vrij aardig,En zo kent iedereen mij ook.
Echter is dat ook af en toe niet zo en dat is nu.
Het valt mij op dat je de laatste tijd zowiezo een beetje slechte zin heb over het algeheel.
We krijgen nog niet eens de tijd om dingen aan te passen en leuker te maken.
We waren namelijk nog niet klaar wat betreft de Scorpion.

Ik verwacht dan ook een openlijk welgemeend excus waneer je onderstaan leest!

SCORPION 1+2+3+4 VOOR 112.50,- per set NETTO!!!

Wacht bij intresse niet te lang want dit is een tijdelijke aanbieding!!!

Helaas Marchel, ik zie niet in waarom ik mij openlijk zou moeten verontschuldigen over iets waarvan ik niet vind dat ik te ver ben gegaan. Ik heb slechts de feiten benoemd.

Je geeft aan dat ik slechte zin heb.. Nou, zo lijk ik misschien inderdaad over te komen maar het is niet verwonderlijk wanneer je al meer dan 2 weken de kartonprijzen probeert te verkrijgen en je een mail krijgt met de toezegging dat er 'dadelijk gebeld wordt voor de prijzen' en vervolgens weer niets over hoor. Dat was gisteren. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik mijn bestelling nog niet had geplaatst vanwege ontbrekende kartonprijzen.

Enfin, ik vind het mooi wat jullie allemaal voor de freaks doen en ook weet ik wat voor werk jullie hierin stoppen, maar toch vind ik ook dat wij freaks nog altijd recht van spreken hebben wanneer er iets niet goed lijkt te zijn/gaan. Je kunt het ook nog altijd als opbouwend kritiek zien.

Helaas Marchel, ik zie niet in waarom ik mij openlijk zou moeten verontschuldigen over iets waarvan ik niet vind dat ik te ver ben gegaan. Ik heb slechts de feiten benoemd.
Welk feit Grizmo.
Jij zegt dat ze nog steeds 190,- kosten.
Dit blijkt achteraf dus niet zo.

Je geeft aan dat ik slechte zin heb.. Nou, zo lijk ik misschien inderdaad over te komen maar het is niet verwonderlijk wanneer je al meer dan 2 weken de kartonprijzen probeert te verkrijgen en je een mail krijgt met de toezegging dat er 'dadelijk gebeld wordt voor de prijzen' en vervolgens weer niets over hoor. Dat was gisteren. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik mijn bestelling nog niet had geplaatst vanwege ontbrekende kartonprijzen.
Zoals ik heb gezegd hebben we contact gehad met Lesli,Wij hebben daar nog geen antwoord op mogen ontvangen.
Graag(indien je nog wilt bestellen)een mail met de producten van intresse naar mijn persoonlijke email.
Kijken we nogmaals wat we kunnen.

Enfin, ik vind het mooi wat jullie allemaal voor de freaks doen en ook weet ik wat voor werk jullie hierin stoppen, maar toch vind ik ook dat wij freaks nog altijd recht van spreken hebben wanneer er iets niet goed lijkt te zijn/gaan. Je kunt het ook nog altijd als opbouwend kritiek zien.
Je hebt zeker recht van spreken,Maar vind je echt niet dat je mischien even had moeten afwachten.
Je had kunnen weten dat dit niet zomaar verranderd zou worden.

Maar alles nu terzeide.
Wij gaan weer voor je kijken.
En jij word wat vrolijker:p

Win Win Win situatie.

gr

@ Grizmo: Die verwijderde post met heilige en slijmbal slaat zeker op mij. Nou neem van mij aan dat ik geen heilige ben en zeer zeker geen slijmbal. Ook ik heb 1 keer mijn ongenoegen kenbaar gemaakt over het later online komen dan beloofd van de website. En dan ben ik er ook klaar mee, hoeft echt niet elke keer gemeld te worden, Marchel leest alles.
Jij blijft echter aan de gang met commentaar over vanalles en nog wat waardoor het als geheel wat zuur en ondankbaar overkomt.
Je kunt overigens ook gewoon alvast een bestelling doen en als je later de kartonprijzen hebt er nog 1 bijplaatsen. Jij doet het nu voorkomen alsof je straks producten misloopt die uitverkocht zijn omdat je zo lang op de kartonprijzen moest wachten maar dat is gewoon onzin.

Voordat deze discussie de tread gaat vervuilen vraag ik iedereen het te laten voor wat het is.
Probleem word opgelost dus verden on topic a.u.b.
Dan blijft het leuk en gezellig.

gr

Na goed vergelijken van diverse winkels, is Orthen er dit jaar bij mij toch wel het meest uitgesprongen.
Het heeft een top collectie, en ook het kartonaanbod is zeer aantrekkelijk. Daarom heb ik diverse winkels geschapt, en ga ik dit jaar hier het grootste deel van mijn collectie halen. Het is eventjes rijden vanuit Zoetermeer, maar het zal het zeker dubbel en dwars waard zijn.

Absoluut mijn pakkie aan. Een top winkel en na even email verkeer met de eigenaar stond het karton Heavy 5 er binnen een half uur op zodat die besteld kon worden tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Het is eventjes rijden vanuit Zoetermeer maar dat is het dubbel en dwars waard!

Absoluut mijn pakkie aan. Een top winkel en na even email verkeer met de eigenaar stond het karton Heavy 5 er binnen een half uur op zodat die besteld kon worden tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Het is eventjes rijden vanuit Zoetermeer maar dat is het dubbel en dwars waard!

Ik moet vanuit amsterdam komen maar die paar tientjes benzine vallen in het niets bij die paar honderd euro aan %

@marchel: Als de gbv rollen er zijn word er dan nog een kwaliteitcheck gedaan? Heb er op de gok een paar besteld ;)

Marchel, weet u toevallig iets over de rollen van gbv, en hebben jullie nog een aantal rollen van vorig jaar die ik dan misschien kan reserveren. En mijn andere vraag was of u misschien een indicatie kan geven van hoe groot de immortal gold is?

Ik had nog een vraagje trouwens, (kan zijn dat het mischien al gepost is, en dat ik er overheen gelezen heb). Maar word de Titanium Salute uit de eigen Evolution Lijn. nog verkocht dit jaar? want zie hem namelijk niet op de site staan.

Back
Bovenaan