Vuurwerk Orthen

Ik vraag me af of iemand weet wat de kartonprijs is voor tears of beauty en die van de silver salute, bij deze zaak. En of dit hier weergeven mag worden?

En de Rocket Boom misschien een goede toevoeging? Ook de Titanium Vulcano is echt een topper, maar ik las al eerder dat jullie aanbod van fontijnen compleet is.

Wanneer dit niet mogelijk is kunnen wij freaks altijd nog een karton delen, niet? :)

vooral die Rocket boom pijltjes zijn idd toppertjes!

De rocket boom bezweek begeven moment aan kwaliteit toch? Plus het feit dat ze ook met het jaar duurder worden. Maar dat is dan persoonlijk, wat je ervoor over hebt. Ik vind het een beetje een Bonfireworks geval.

We hebben de site vanavond even actief gehad om te testen of alles naar behoren zou werken.
Er zijn echter toch wat fouten aan het licht gekomen die morgen zullen worden opgelost.

Helaas ook even wat andere info.
De Roling Thunder is niet beschikbaar,deze is helaas niet door de keuring gekomen.
Verder zal de 4ever beperkt beschikbaar zijn.

Ook kan ik jullie met klem adviseren om op de demo te komen.
Ik heb inmiddels de finale geschreven en ik denk dat niemand dit wil gaan missen.

Dit zal een finale worden waar je van zult genieten.

Inderdaad de Falcon, die mis ik ook van Rubro, als deze idd nog toegevoegd zou kunnen worden, zou dat helemaal top zijn!

Tsja, er zijn wel meer dikke bakken te bedenken, Zentax, Pulse Driver.
Een keer is het ook wel mooi toch? Best een aardig assortiment dat Orthen dacht ik??

Meer dan aardig denk ik zo.
De meeste producten uit mijn top 10 verkoopt Orthen.

Dus ik vind het helemaal top.
En die 4ever box.. Ag als je als liefhebber optijd besteld dan heb je um vast en zeker!

Verder weet ik ook dat de finale op de demo GROOTS met een HARDE KNAL zal gaan worden.
Ik raad ook iedereen aan om na de meeting tegaan.
Wel ff aanmelden he!:p

Kun je niet bij de meeting zijn...?
Probeer dan op zijn minst tog echt na de show te gaan!
Kom je niet:..dan mis je als liefhebber behoorlijk wat!

Tipje van de sluier.. Het word een Marchel style finale.... Ssssst.:p

Helaas.. Zojuist getracht mijn winkelwagen te vullen maar na een stuk of 10 producten verdwijnen de opties "aantal bijwerk" en krijg ik bovenin de volgende error:

"Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: '[string: "17.9020.957.5044.503"]'"

Krijg ook een error bij Event immortal gold en de andere boxen.

Edit:
Ook het bijwerken van het aantal producten en de korting werkt nog niet

Edit: Heeft volgens mij te maken als je boven de €200,- komt. Er gaat dan denk ik iets mis met de automatische berekening van korting..

Probleem van de boxen is bekend.
Er zit een fout in de tekst die Gilbert zo snel mogelijk zal aanpassen.
Dan zou het allemaal moeten werken.
Kan ook zijn dat je even cookies etc moet verwijderen.

We zijn er mee in de weer om dit snel op te lossen.

Back
Bovenaan