Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super actie.
Nu is voor iedereen een dikke korting tehalen zonder gekke kartonnen te hoeven delen.
Ja in mijn optiek is Orthen hard op weg om de NR1 winkel vsn NL te worden.
Verkopen jullie ook de thunderstruck en soortgenoten?
35% toe maar !
Ik ga toch maar eens overwegen of dit een ritje waard is. Het is wat ver voor mij maar die korting compenseert dat wel uiterraad. Begint nu toch wel moeilijk te worden. De keuze is mega aan winkels en aan producten. Ik ga eens goed nadenken. Wel een goed teken eigenlijk, dat ze je het moeilijk makenOrthen onderscheid zich met deze actie wel van de andere vuurwerkwinkels.
Let even op Marchel, er schijnt een fout te zijn wanneer je produkten hebt toegevoegd, de korting wordt niet meer berekend (eerder nog wel) nu staat er een foutcode:
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: '[string: "25.0020.956.95"]'
/cart.asp, line 406
Denk dat er iets helemaal niet goed gaat hierzo. Hopelijk krijgen jullie het nog gefixed.
De laatste puntjes worden op de i gezet maar even nog een vraag de event box 4 seasons dat is de nieuwste versie die jullie verkopen?
We kunnen nu bijna bestellen YES YES YES
Foutmelding blijft. Kan ook komen doordat er al standaard een korting van 35% gegegeven wordt op de Broekhoff New year countdown box ABC zonder dat men voor 500 euro moet bestellen. Wanneer je dan nog iets anders in het mandje legt is het systeem de kluts kwijt omdat de kortingpercentage niet juist meer berekend kan worden. Foutmelding verschijnt dan en ook wordt er dan helemaal geen korting meer gegeven, ook niet meer op het Broekhoff pakket.
Maar nu is nog steeds mijn raag komen er nog meer producten bij Marchel van andere importeurs of blijft het hierbij?
Oplossing: A) Alles standaard 35% korting geven. B) Korting op die pakket pas laten gelden bij bestelling vanaf € 500,-
Ik heb er anders niet veel vertrouwen in dat het systeem op tijd goed zal gaan werken.