Vuurwerk Orthen

Elk jaar gaat deze winkel vooruit, dit is het 3de jaar dat ik hier bestel, en elke keer sta ik weer perplex van de moeite die ze doen om het ons zo leuk mogelijk te maken.

Super, en ik kan jullie alleen maar bedanken, kan niet wachten om mijn bestelling te plaatsen! :D

Super actie.
Nu is voor iedereen een dikke korting tehalen zonder gekke kartonnen te hoeven delen.
Ja in mijn optiek is Orthen hard op weg om de NR1 winkel vsn NL te worden.

Super actie.
Nu is voor iedereen een dikke korting tehalen zonder gekke kartonnen te hoeven delen.
Ja in mijn optiek is Orthen hard op weg om de NR1 winkel vsn NL te worden.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!!!!
Super actie!! Ben benieuwd wat er nog meer bij komt?!?!:)

egt een geweldige actie ik kwam met men budget niet aan de 500 euro dus komt dit heel goed uit.
en wat een gigantisch assortiment egt super.

35% toe maar !

Ik ga toch maar eens overwegen of dit een ritje waard is. Het is wat ver voor mij maar die korting compenseert dat wel uiterraad. Begint nu toch wel moeilijk te worden. De keuze is mega aan winkels en aan producten. Ik ga eens goed nadenken. Wel een goed teken eigenlijk, dat ze je het moeilijk maken :p Orthen onderscheid zich met deze actie wel van de andere vuurwerkwinkels.

35% toe maar !

Ik ga toch maar eens overwegen of dit een ritje waard is. Het is wat ver voor mij maar die korting compenseert dat wel uiterraad. Begint nu toch wel moeilijk te worden. De keuze is mega aan winkels en aan producten. Ik ga eens goed nadenken. Wel een goed teken eigenlijk, dat ze je het moeilijk maken :p Orthen onderscheid zich met deze actie wel van de andere vuurwerkwinkels.

Ik denk dat jij met dezelfde keuze als mij zit:p

Erg mooi assortiment, maar toch wel erg er rijden.

Let even op Marchel, er schijnt een fout te zijn wanneer je produkten hebt toegevoegd, de korting wordt niet meer berekend (eerder nog wel) nu staat er een foutcode:

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: '[string: "25.0020.956.95"]'

/cart.asp, line 406

Denk dat er iets helemaal niet goed gaat hierzo. Hopelijk krijgen jullie het nog gefixed.

Let even op Marchel, er schijnt een fout te zijn wanneer je produkten hebt toegevoegd, de korting wordt niet meer berekend (eerder nog wel) nu staat er een foutcode:

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: '[string: "25.0020.956.95"]'

/cart.asp, line 406

Denk dat er iets helemaal niet goed gaat hierzo. Hopelijk krijgen jullie het nog gefixed.

Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat technische gebeuren aan de site.
Maar toch bedankt voor het melden.

En voor de mensen die het te ver rijden vinden.
Zoals elk jaar adviseren wij degene die bij ons willen gaan bestellen en van ver komen om eventueel te carpoolen.
Zo kun je samen de reiskosten delen om nog wat voordeliger uit te zijn.
En zeg nou zelf,Met freaks onder elkaar een fireworks roadtrip is toch geweldig?

gr

Ik moet er ook 3kwartier voor rijden.
Ennuh dat zou ik alleen al doen voor de sfeer en gezelligheid.

De laatste puntjes worden op de i gezet maar even nog een vraag de event box 4 seasons dat is de nieuwste versie die jullie verkopen?

We kunnen nu bijna bestellen YES YES YES

Jammer van die delicious thunder, gaat daar helemaal geen korting nog vanaf? Ik schrap 'm weer van m'n lijstje. Had toch al genoeg knalcakes op staan :)

Voor mij is het trouwens iets meer dan een uur rijden. Vind dat zeker wel te doen.

De laatste puntjes worden op de i gezet maar even nog een vraag de event box 4 seasons dat is de nieuwste versie die jullie verkopen?

We kunnen nu bijna bestellen YES YES YES

Daar gaan we wel van uit.
Ik dacht dat de box afgelopen jaar ook uitverkocht was toch?
Dus zouden we de nieuwe versie moeten ontvangen.

gr

Foutmelding blijft. Kan ook komen doordat er al standaard een korting van 35% gegegeven wordt op de Broekhoff New year countdown box ABC zonder dat men voor 500 euro moet bestellen. Wanneer je dan nog iets anders in het mandje legt is het systeem de kluts kwijt omdat de kortingpercentage niet juist meer berekend kan worden. Foutmelding verschijnt dan en ook wordt er dan helemaal geen korting meer gegeven, ook niet meer op het Broekhoff pakket.

Oplossing: A) Alles standaard 35% korting geven. B) Korting op die pakket pas laten gelden bij bestelling vanaf € 500,-
Ik heb er anders niet veel vertrouwen in dat het systeem op tijd goed zal gaan werken.

Foutmelding blijft. Kan ook komen doordat er al standaard een korting van 35% gegegeven wordt op de Broekhoff New year countdown box ABC zonder dat men voor 500 euro moet bestellen. Wanneer je dan nog iets anders in het mandje legt is het systeem de kluts kwijt omdat de kortingpercentage niet juist meer berekend kan worden. Foutmelding verschijnt dan en ook wordt er dan helemaal geen korting meer gegeven, ook niet meer op het Broekhoff pakket.

Maar nu is nog steeds mijn raag komen er nog meer producten bij Marchel van andere importeurs of blijft het hierbij?

Oplossing: A) Alles standaard 35% korting geven. B) Korting op die pakket pas laten gelden bij bestelling vanaf € 500,-
Ik heb er anders niet veel vertrouwen in dat het systeem op tijd goed zal gaan werken.

De site is nog helemaal niet af dus is het op zich logisch als er een fout code in zit. Je kan ook nog niet op de knop bestellen drukken alleen als je eerst op het filmpje drukt. Ik denk dat de foutmelding vandaag gewoon weg is als Marchel zegt dat er besteld kan worden.

Maar nu is nog steeds mijn vraag aan Marchel. Komen er nog meer producten van andere importeurs(van der Nat, onbekende importeur)? Ik ben hier echt benieuwd naar.

Ja, oke. Site zou eigenlijk al in Oktober af zijn.. daarna uitgesteld naar afgelopen weekend en dan weer naar morgen. Het moet er maar eens echt van gaan komen dat hij af is! :)

Maar.. Marchel, de Imperial Blink van Broekhoff staat er nog steeds niet op!

Grizmo je moet niet zo lopen miepen over die code joh.. Ik weet zeker dat dat vanavond opgelost is en dat je naar harte lust kunt gaan bestellen! Zorg jij nou maar dat je die kartonprijzen krijgt zodat we een volledige lijst kunnen aanleveren..

Man oh man.. krijgen we extra korting bij besteding boven de 1000 euro? :p

Back
Bovenaan