Vuurwerk Orthen

Ik mis op het moment vooral een goedkope goeie knalcake met titanium boeket.
De thunder salute van rubro misschien? 10 euro en met korting nog beter.

Verder de wave willow van broekhoff, voor 17 euro een topper.
De crackling candle van broekhoff ook misschien, dikke crackling staarten voor nederlandse begrippen.

succes verder

De onderstaande producten heb ik door gemaild naa Gilbert om te kijken of deze op de freaksite erbij geplaatst kunnen worden.

Katan
4160 > Whistling Thunder Queen Rockets.

Royal
1478 > Tears of Beaty.
141230 > Timeless.

Broekhoff
BVD717 > Wave Willow.
BVD865 > Impirial Blink.
BVD 703 > 3stage Whistling.
BVD1842 > 2Pack Extreme

Wij hebben natuurlijk niet alleen de vuurwerkhandel,Ook de andere zaken lopen nog gewoon door.
En ik weet dat men graag wil bestellen,Echter draaien we nog op een verouderd systeem wat veel extra werk met zich mee brengt.
Echter gaan we volgend jaar een totaal nieuwe site bouwen en zal alles een stuk eenvoudiger moeten zijn.

gr

Wouw Marchel dat zijn nou precies de doppers waar van ik dacht.. Waarom staan deze niet op de site.

Als deze nieuw producten er opstaan ga ik meteen bestellen.
Jammere is dat ik nu me lijst veer voledig om moet gooien;) haha

Ik zie dat er nog geen aanvulling is geweest.
Ik ga ervan uit dat dit te maken heeft met het conflict wat de site geeft met producten die vast staan zodat deze niet mee worden genomen in de korting.
Ik ga ervan uit dat dot z.s.m. opgelost zal worden en dat jullie opgelucht kunnen bestellen:p

gr

Ik weet niet of dit aan mij ligt of dat het gewoon nog toegevoegd moet worden, maar kan op dit moment alleen nog maar producten toevoegen via een 'bekijk de video' link. Producten zonder deze link kan ik dus niet in mijn winkelmandje gooien.

Maar aangezien je hierboven aangeeft dat we na de toevoeging van producten kunnen bestellen, was ik toch wel even benieuwd.

Alvast mijn excuses als het antwoord weer vanzelfsprekend is :p.

Dit is bij mij, en vast bij iedereen ook zo.

De site is nog niet officieel open, dus laten we nog even een dag geduld hebben.

Als iedereen nou gewoon even dit topic in de gaten houdt en wacht totdat Marchel groen licht geeft...
Scheelt een hoop onnodige vragen.

Dan kan Gilbert ook mooi nog even in de tussentijd Imperial Blink en 2 Pack Extreme toevoegen, die moet ik zeker hebben :D

Inmiddels zijn de volgende producten ook toegevoegd aan de site:

Katan
4160 > Whistling Thunder Queen Rockets.

Royal
1478 > Tears of Beaty.
141230 > Timeless.

Broekhoff
BVD717 > Wave Willow.
BVD865 > Impirial Blink.
BVD 703 > 3stage Whistling.
BVD1842 > 2Pack Extreme

Super werk! :D

Top dat de wave willow etc allemaal lager zijn dan de adviesprijzen van broekhoff.
moet de korting er nog vanaf

Zijn er op aanvraag toch toegevoegd.
Klant is koning en dit was ook geen probleem om in te passen.

En het ziet er naar uit dat het vanavond B-day word:p

En de Rocket Boom misschien een goede toevoeging? Ook de Titanium Vulcano is echt een topper, maar ik las al eerder dat jullie aanbod van fontijnen compleet is.

Wanneer dit niet mogelijk is kunnen wij freaks altijd nog een karton delen, niet? :)

Gaat nergens over die service van Orthen.
Lijkt wel een radio station 'jullie vragen, wij draaien'
Gratis aanvragen en korting op producten.
Topper!

Back
Bovenaan