Vuurwerk Orthen

Pin me er nog even niet op vaat.
Maar dit zou wel de bedoeling zijn.
Het zijn momenteel echter wat technische werkzaamheben die nog afgewerkt moeten worden.

gr

Is de 3 stage whistling nix voor op de site..
Dat zijn ook heerlijke fluitbakken.

@master BSC
Die Rubro fluit pijlen blijken nog beter te zijn..

Van horen zeggen.
Helaas geen filmpje van.
Ik noem ook even om misverstanden te voorkomen geen namen.
Maar heb van een betrouwbaare bron vernomen dat die van Rubro echt heel lang zal gaan krijsen.
Helaas is het wel afwachten om te teste.

Op de site zie ik de veelbesproken rol van GBV al staan. Wanneer weten jullie of deze dezelfde kwaliteit heeft als vorig jaar? Ik las dat jullie hem gingen testen, is dit misschien bij de demo, of doen jullie dat eerder?

Op de site zie ik de veelbesproken rol van GBV al staan. Wanneer weten jullie of deze dezelfde kwaliteit heeft als vorig jaar? Ik las dat jullie hem gingen testen, is dit misschien bij de demo, of doen jullie dat eerder?

Dat moeten we nog even bekijken.
Maar uiteraard willen we wel weten hoe de rol dit jaar presteerd.

later meer.

Ben wel wat gewend,En het is een beetje het risico van het vak:p

Ik heb de producten doorgestuurd naar Gilbert.
Dus is het even afwachten of we deze nog kunnen inpassen.

gr

Dan heb ik meteen nog een vraagje haha. De doos van royal gaat niks meer af neem ik aan, net als bij de rubro dozen ?

Freak Korting
Vanaf € 200,- 35% korting standaard !

Met uitzondering van de volgende artikelen :
Rubro artikelen :
Buurt assortiment
Heavy legend Delicious thunder
Event Box 4 seasons
Event Spirit of bejing
Event Immortal box
Eventbox 6 elements
Royal fireworks Garden of Eden

Bron: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/korting.asp

Wederom makkelijk zelf te vinden :D

Mooie actie toch weer Marchel, het is dat er nog wat andere winkels zijn die ook dikke kortingen hebben plus dat ik het simpelweg moet spreiden omdat ik mijn auto niet onbeperkt vol kan laden maar anders had ik vrijwel alles bij jullie gehaald.

Vandaag is men in de weer geweest met het systeem waardoor we geen producten hebben kunnen toevoegen.
Deze zullen morgen op de site worden gezet en kan het feest beginnen:yes:

Als er besteld kan worden, is het assortiment dan helemaal rond of wordt er nog veel bij geplaatst? Ik bedoel dat er vorige week gesproken werd over een onbekende importeur. Is hier al iets meer over bekend of moeten we nog lang wachten? want morgen zouden we kunnen bestellen dus ik neem aan dat hier over nog wat bekend gemaakt wordt.

Echt geweldig die actie, vooral vanaf €200 35% korting.
Dat is echt goed om te horen, want ik zou never nooit die 500 halen en met 25% was ik ook blij.
Maar 35% is natuurlijk mooi meegenomen :)

Ik mis deze trouwens op de site :p :
2pack Extreme - Crown Collection.

Back
Bovenaan