Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb zojuist ff gekeken en heb buurtassortiment al in de winkelwagenliggen.
Maar zie nu de knop "bestellen" niet meer.Ben benieuwd wanneer alles erop staat!
Beste mensen.
Wacht even met jullie orders plaatsen tot ik de go geef.
We zijn nog vollop producten aan het toevoegen en verwijderen.
We hebben de site online gezet omdat er veel vraag naar was,Maar officieel is hij nog{under construction}
heb ook een vraagje.
als je een event box bestel gaat hij wel meetellen met de hoeveel euro die je spendeert?
dus dat je wel 35% krijgt op je andere producten.
Als de producten van Rubro en andere producten samen 500EUR zijn, krijg je dan ook die 35% korting op die andere producten, of zit dat anders?De prijzen van de combiboxxen staan al op hun minimum en lopen niet verder mee met de korting.
Alle andere producten gaat nog een percentage af.
gr
Als de producten van Rubro en andere producten samen 500EUR zijn, krijg je dan ook die 35% korting op die andere producten, of zit dat anders?
Heeft niks met deze winkel te maken, maar vind het toch een erg vreemd verhaal met rubro en prijzen.
Dat er genoeg over is gediscusieerd daar ben ik het niet mee eens.
Dat die discussie niet voor dit topic bedoeld is daar heb je gelijk in, iniedergeval mooi dat jullie als winkel er een goede weg in hebben gevonden.
Hopelijk kan ik ook snel bestellen.
Hij is nog niet helemaal gevuld toch? Ik mis nog wat artikelen maar wacht nog even lekker.