Vuurwerk Orthen

Vanwaar dat de 'At once' voor een super prijs word aangeboden? En dan specifiek die cake. Want mij lijkt het dat elke cake met zo'n korting aangeboden kan worden toch? Of is het omdat jij het in het speciaal zo'n super cake vind, zoals ik had gelezen in het topic zelf? Hier ben ik best benieuwd naar en andere denk ik ook.

Zijn alle collectie's trouwens al gekozen? Want hardix heeft ook super producten. Met name hardlopers zoals Dutch Thunder en Thunderstruck. En genoeg sier cake's die ook goed zijn. Investigate bijvoorbeeld, en veel cake's uit de steengoed lijn.

Vanwaar dat de 'At once' voor een super prijs word aangeboden? En dan specifiek die cake. Want mij lijkt het dat elke cake met zo'n korting aangeboden kan worden toch? Of is het omdat jij het in het speciaal zo'n super cake vind, zoals ik had gelezen in het topic zelf? Hier ben ik best benieuwd naar en andere denk ik ook.

Zijn alle collectie's trouwens al gekozen? Want hardix heeft ook super producten. Met name hardlopers zoals Dutch Thunder en Thunderstruck. En genoeg sier cake's die ook goed zijn. Investigate bijvoorbeeld, en veel cake's uit de steengoed lijn.

Deze cake word op weinig plaatsen verkocht.
Bij ons zal deze als 1 van de weinige winkels worden verkocht via een freak of karton aanbieding.
Er is na ons bezoek al extra besteld.
En ik ben van mening dat deze cake het erg goed zal doen in een finale.
Dat is ook de reden dat deze is opgenomen,er zijn namelijk genoeg liefhebbers die op dit soort cakes wachten.
En daarbij is deze nu goedkoper dan de Silver salute.

Volgende week plaats ik onze definitieve lijst van laveranciers.

gr

Door de vele belangstelling naar ons assortiment en actie's dit jaar gaan we proberen onze site vervroegd online te krijgen.
Wanneer dit gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk omdat we ontzettend veel info moeten ontvangen van nieuwe producten.

Tevens kan ik jullie adviseren om van onze freaksite gebruik te gaan maken daar er iets geweldigs word gedaan onder de freakbestellingen.
Wij gaan dit niet openbaar maken om zo toch de spanning erin te houden.
Het enige wat ik kan zegen is dat het zeker de moeite waard is.
Wij zullen diegene die een bestelling plaatsen via email laten weten waar men kans op maakt.
En die kans is ook omgerekend erg groot.

Inmiddels is bekend dat we af gaan nemen bij onderstaande importeurs.
Gbv-Weco.
Royal.
Rubro.
Wolff.
Katan.
Broekhoff.
Pyrostar.
Schuurmans.
Vuurwerk24.

Ook hebben we in ieder geval een aantal comboboxen gereserveerd bij diverse importeurs omdat wij een grote vraag verwachten.
Het is echter wel zo dat wij geen zicht hebben op de vraag dus wil men zeker zijn van dit soort items adviseer ik er snel bij te zijn zodat wij dit goed in kaart kunnen brengen en tijdig actie kunnen ondernemen indien nodig.

Verder hopen wij iedereen weer een leuk o&n te kunnen bieden met ons aanbod en korting.
gr

Laatst bewerkt:
Nadat ik de vorige keer een goede uitleg heb gehad om te voet van de winkel in het centrum naar de andere winkel te lopen. Heb ik besloten dat dit een winkel is waar klanten echt koning zijn. En er van alles aangedaan wordt om ze tevreden te stellen. Zeer waarschijnlijk ga ik dit jaar weer een bezoek aan jullie brengen!

aangezien jullie ook Vuurwerk 24 verkopen..
Kunnen jullie ook de NL Zink pijltjes in het Freak ass opnemen?

En 50 van die nieuwe Royal cake's?...
Nee is nie genoeg doe mij er maar vast 49 hahaha:wink:

Maaruh ik heb vertrouwen in Orthen!

zeg, niet dat ik kom bestellen hoor (wou wel dat ik dichter in de buurt woonde, magoe) maar hebben jullie die freaks url nog wel doorbetaald? :p Krijg er namelijk de melding dat het een invalid hostname is...of is dat nog ff zo tot de boel ingevuld en online geplempt is? Vind het gewoon wel leuk om mee te kijken :D

zeg, niet dat ik kom bestellen hoor (wou wel dat ik dichter in de buurt woonde, magoe) maar hebben jullie die freaks url nog wel doorbetaald? :p Krijg er namelijk de melding dat het een invalid hostname is...of is dat nog ff zo tot de boel ingevuld en online geplempt is? Vind het gewoon wel leuk om mee te kijken :D

We zijn er momenteel mee bezig.
Tevens gaan we bezig met een nieuw op te zetten freak site,Maar daar later meer over.

gr

Jullie zijn ontzettend goed bezig!
Zelfs mijn moeder vind de acties goed haha, hierbij een reactie van haar toen het over vuurwerk ging: 'Anders ga je toch gewoon weer naar vuurwerk Orthen, daar heb je toen ook gehaald en was je tevreden mee met wat je er kreeg, dan hoef je ook niet naar België.'

Haha dus, met dit aanbod, kom ik zeker weten weer bij jullie bestellen!
Veel importeurs/veel aanbod, met een actie nog beter, maar dat zal weer goed komen zoals voorgaande jaren.

Jullie zijn ontzettend goed bezig!
Zelfs mijn moeder vind de acties goed haha, hierbij een reactie van haar toen het over vuurwerk ging: 'Anders ga je toch gewoon weer naar vuurwerk Orthen, daar heb je toen ook gehaald en was je tevreden mee met wat je er kreeg, dan hoef je ook niet naar België.'

Ik zie wel dat je moeder er ook verstand van heeft:p

Back
Bovenaan