Vuurwerk Orthen

topzaak, lekker overzichtelijk en ruim opgesteld, ik was langer bezig met inladen dan voor het wachten, alles op voorraad en compleet !

wat een verademing met steenbergen !!

Zo,Net thuis van de 1e dag en ben echt kapot.
Het was qua drukte goed te doen,Echter hebben we een veel hogere afzet gehad dan vorig jaar.
Tot nu toe altijd meer,Dus we zullen het wel goed doen:p
Straks weer om 06:00 om de deuren open te doen.
Hebben helaas behoorlijk wat producten niet ontvangen,maar volgens mij hebben we iedereen een zeer nette oplossing aangeboden.

gr

Vanochtend bij Orthen ook mijn bestelling opgehaald. Binnen 2 minuten had ik mijn hele bestelling voor mij staan. Alles klopte, Top!

Marchel was vrij druk, dus handje schudden kwam er niet van.

Een zeer tevreden klant en tot volgend jaar.

Me bestelling stond al mooi klaar. Sterretje moest even aanpoten,met een andere medewerker,hahaha. Marchel heb je helaas niet gesproken,zeker druk in de bunker? Wel de groeten gedaan,aan een mevrouw,hoop dat je die hebt ontvangen? Maar goed,bedankt voor alles,:)

Net netjes mijn vergeten producten gekregen, top winkel!

Bedankt Marchel en de rest van het team, tot volgend jaar!

Snel geholpen door Job vanmiddag, netjes alles gecontroleerd bij het in de auto zetten. Alternatieve cakes zijn ook prima :)

Prachtige winkel! Helaas geen brocade finale,Sniper,& screaming cake. Hiervoor heb ik vervangende producten gekregen in de naam van Various willow voor brocade finale. Speedmaster voor de sniper & Machine gun voor de screaming cake. Verder goed geholpen!professional firebase pakket is geweldig!

Gisterochtend ook mijn bestelling opgehaald, + de gratis pot waarvoor nog bedankt!
Binnen 3 minuten stond ik buiten en ik werd even netjes meegeholpen met dragen.
Hierna doorgereden naar ano vuurwerk wat goed te doen was vanuit den-bosch!
Topwinkel, volgend jaar weer!

Zo,Ik ben voor vandaag in ieder geval klaar.
Nu even goed uitrusten en een klein beetje rotzooi maken in de straat.
Straks een paar uur slapen,Denk ik:p
Heb in ieder geval weer wat leuke dingen.
Ik hoop echter dat ik nog puf heb om de projecten op te zetten want ik ben echt gebroken.
Het is dit jaar echt absurd druk geweest en ook hebben we behoorlijk wat klanten vervangende producten mee moeten geven door het feit dat ze al voor de daadwerkelijke verkoop niet meer leverbaar waren bij diverse importeurs.
Dus veel mensen een duurder product gekregen.
Ik wens iedereen in ieder geval een gezond,verstandige wisseling toe en alvast de beste wensen.

gr

Dit jaar had ik geen groot budget. Als er volgend jaar een freak korting is ga ik wel weer bij orthen bestellen. Kan niet wachten want dit jaar heb ik het toch gemist die lekkere 500 grammers voor een mooie prijs!

Nogmaals bedankt voor de gewonnen cake. Iedereen was al lang naar binnen om kwart voor 2. Iedereen weer naar buiten (had ze al lekker gemaakt). Crackling Purple aan.... *BAM* geweld, applaus, bedankjes voor de avond en nog een glas champagne!

Graag horen/zien we weer wat reacties over onze prestatie.
Dus even een opmaak van onderstaande punten zowel positief als negatief.

Assortiment.
Wachtijd.
Service.
Keuze vervangende producten.
Hulp aan de balie.
Inrichting van de winkel.
Product prijzen.
Freakactie etc.

gr

Service is echt top!
Ik stond in de winkel in tolbrug, toen ik vroeg of er screamer kings waren, heeft een jongen mij verteld dat deze alleen bij orthen te krijgen waren. Toen ik hem op de gok heb gevraagt, heeft hij deze compleet uitgetekend en een paar keer herhaald met punten waar we langs zouden lopen.
Echt top,bedankt! Is trouwens niet aan te raden om lopend te gaan, is echt een pleuris eind. Maar achja het vuurwerk was de moeite waard, kwam ik ook nog tony van oh oh cherso tegen ook in de winkel op orthen!

Graag horen/zien we weer wat reacties over onze prestatie.
Dus even een opmaak van onderstaande punten zowel positief als negatief.

Assortiment.
Wachtijd.
Service.
Keuze vervangende producten.
Hulp aan de balie.
Inrichting van de winkel.
Product prijzen.
Freakactie etc.

gr

Als ik alle positieve punten achterwege laat, assortiment wachttijd hulp aan balie inrichting winkel en prijzen, waar ik zelf mee te maken heb gehad. Dan heb ik misschien 1 verbeter puntje, misschien is het handig om wat meer folders klaar te leggen. En ook waren er een aantal prijzen niet duidelijk te vinden op de bestelkaart.

Verder echt super!

Als ik alle positieve punten achterwege laat, assortiment wachttijd hulp aan balie inrichting winkel en prijzen, waar ik zelf mee te maken heb gehad. Dan heb ik misschien 1 verbeter puntje, misschien is het handig om wat meer folders klaar te leggen. En ook waren er een aantal prijzen niet duidelijk te vinden op de bestelkaart.

Verder echt super!

De folders halen we express weg omdat er in de voorverkoop artikelen met korting worden aangeboden.
Veel mensen denken dat dit op de verkoop zelf ook geld en dat is niet zo.
Meterpaket bv 9.95 voorverkoop en 19.95 tijdens de daadwerkelijke verkoop dagen.
Daar er best veel mensen proberen die korting nog te krijgen halen we onze standard folder weg en vervangen deze voor een a4 met alle artikelen.

gr

tja wat valt er nog aan te merken? de koffie was nog niet klaar om 7 uur :D.
zoals altijd is het gewoon goed geregeld, alles duidelijk, niks geen omslachtige bestelwijze of uren lange wachttijd, gewoon in mum van tijd een complete bestelling die met hulp nog word ingeladen. op deze manier hou je het lang vol als winkelier, wat ik natuurlijk ook waardeer door elke jaar terug te komen!!

Enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is dat de website wel een opfrisbeurt kan gebruiken.

Voor de rest: Topzaak.

Back
Bovenaan