Vuurwerk Orthen

hmm wordt wel heel interessant naar den bosch te rijden dit jaar en voor oa een firebase en een karton blue thunder te gaan :D

Inmiddels heb ik weer wat nieuws voor onze ongeduldige forumers:p

Onze 2e actie is als volgt.
Op onze Evolution Collection geven wij een extra korting per Karton.

En blijf de site echt in de gaten houden want we zijn nog niet klaar.

We hebben getracht de site klaar te hebben maar zoals het er nu naar uitziet wordt dit maandag aangezien we nog met wat bezig zijn wat nog niet rond is.

gr

Komt er ook nog een leuke pakketprijs voor de Evolution serie als geheel?

Dat weten we eigenlijk nog niet.
Echter zal dat dan niet op de freaksite zijn want dan is het natuurlijk dubbelop.
Je kunt ze natuurlijk alle 6 nemen,Dan heb je zowieso al 25% korting via onze freaksite:p

gr

Laatst bewerkt:
Deze uitspraak staat in de beschrijving bij de karton verkoop:
Dit min de standaard 35% KORTING komt 1 cake op 24.37 euro.
Maar de korting is niet standaard 35%, dus dat klopt niet helemaal. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het is wel een klein foutje/verbetering. Nu stop ik met mierenneuken.

Verder ben ik benieuwd welke producten erbij komen, welke importeurs krijgen nog producten erbij?

Ook nog even een weetje.

Voor de freaks die niet zo lang willen wachten en het vuurwerk z.s.m. in hun handen willen hebben om te liefkozen:p

Ik sta on 05:00 op om voor de vroege vogels de deur om 06:00 open te zetten.

gr

Ook nog even een weetje.

Voor de freaks die niet zo lang willen wachten en het vuurwerk z.s.m. in hun handen willen hebben om te liefkozen:p

Ik sta on 05:00 op om voor de vroege vogels de deur om 06:00 open te zetten.

gr

Is de winkel dan ook open, om dan misschien nog wat vuurwerk erbij te kopen?

Ik denk dat we met de onderstaande een aardige keus geven toch?

Thunder Salute.
Silver Salute.
Blue Thunder.
Titanium Salute.

Maar wie weet,We zijn nog niet helemaal klaar dus :p

Van al deze knalcakes mis ik enkel de Thunder Salute nog op de freaksite. Komt deze er maandag ook bij?

Daarnaast kwam Pyropower ook in het assortiment, enkel voor consumenten of kunnen we dit ook nog verwachten op de freaksite?

Wat ik niet begrijp is die karton korting.
Je krijgt bijvoorbeeld Blue Thunder voor 150 euro 4 stuks, maar er staat ook nog iets bij van 35% korting... Wat bedoelt men daarmee dan?

Lijkt me sterk, want met 4 losse cakes, kom je niet eens aan het bedrag dat je korting krijgt.
Of tellen deze kartonnen mee aan de 35% korting die men geeft?

vanaf een bepaald bedrag krijg je 35% korting....die korting kun je ook op die speciale kartonprijzen krijgen....dus beetje dubbel korting zeg maar. zo begrijp ik het iig...

Back
Bovenaan