Vuurwerk Orthen

Heb je toevallig een foto van het pakket of van een van de cakes, aangezien je zegt dat ze mega zijn. Ik wil ze wel is op een eigen gemaakte foto zien. Uiteraard liefst in het echt maar dat zal nog wel effe gaan duren denk ik zo.

is het goed geregeld bij jullie wat afhalen betreft en niet zoals bij steenbergen dat ik 3 uur moet gaan staan wachten tot ik mijn spullen heb door geen goed afhaalsysteem te hebben?

aangezien de korting die er is bij jullie en er waarschijnlijk een boel mensen op af komen uit het hele land.

Ik zal niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Echter hebben we nog nooit mensen langer dan 10 min laten wachten.
We gaan ervan uit dat we dit jaar weer meer klanten krijgen,Echter zijn we al met iets bezig om dit op te vangen wat freaks betreft.

Gr

We gaan ervan uit dat we dit jaar weer meer klanten krijgen,Echter zijn we al met iets bezig om dit op te vangen wat freaks betreft.

Gr

Als er koffie is, wachten we wel een paar uur:p

Dat wachten was voor de mensen die meededen met de veiling toch wel wat langer dan 10 min. Je had mij niet gezien kerel, maar ik was er wel. Heb er meer dan een uur moeten wachten totdat ik uiteindelijk aan de beurt was om mijn pakket in ontvangst te nemen. Wat dat betreft ben ik niet zo zeker met je uitspraak dat mensen niet langer dan 10. min moeten wachten. Hopelijk hebben jullie dit jaar een beter systeem.

Gr

kijk das mooi,je kunt niet alles voorspellen en voorkomen en een uurtje wachten vind ik echt niet erg,alleen 3 uur wachten op een kluitje en zonder duidelijkheid hoe of wat is me iets te gortig.:bonk:

Dat wachten was voor de mensen die meededen met de veiling toch wel wat langer dan 10 min. Je had mij niet gezien kerel, maar ik was er wel. Heb er meer dan een uur moeten wachten totdat ik uiteindelijk aan de beurt was om mijn pakket in ontvangst te nemen. Wat dat betreft ben ik niet zo zeker met je uitspraak dat mensen niet langer dan 10. min moeten wachten. Hopelijk hebben jullie dit jaar een beter systeem.

Je hoeft niet te wachten natuurlijk als je het te lang vind duren..

Dit was een actieveiling via een andere firma waarbij wij ons beschikbaar stelden als afhaalpunt.
Dit viel niet direct onder vuurwerkorthen.
Wij verwachten idd meer klandizie en zijn met iets bezig voor de freaks,echter zijn wij afhankelijk van een derde partij of dit doorgang krijgt.

De reguliere bestellingen via orthen en freaksite zijn nagenoeg altijd klaar bij afhalen.

Gr

Dit was een actieveiling via een andere firma waarbij wij ons beschikbaar stelden als afhaalpunt.
Dit viel niet direct onder vuurwerkorthen.
Wij verwachten idd meer klandizie en zijn met iets bezig voor de freaks,echter zijn wij afhankelijk van een derde partij of dit doorgang krijgt.

De reguliere bestellingen via orthen en freaksite zijn nagenoeg altijd klaar bij afhalen.

Gr

We hebben er alle vertrouwen in:wink:.

Wordt er straks op de freaksite het assortiment weer aangevuld, dan heb ik vanavond wat te doen.
Mijn lijst is tot nu toe voor 80% klaar.

is wat je besteld gegarandeerd leverbaar op uitzondering van overmacht zoals niet geleverd door leverancier e.d.
moet hier toch een uur heen en uur terug voor rijden.

Wat op vooraad is gegarandeerd idd.
Natuurlijk bestaat er altijd overmacht of geen vooraad meer bij een leverancier.
Echter geven wij in de meeste gevallen een duurder product en anders iets in overleg.
En tot nu toe hebben we zover wij weten iedereen naar tevredenheid geholpen.

gr

Morgen is zoooo ver:p

Marchel kan je voor vandaag wel even vertellen welke single shots je in het assortiment neemt?

Oa asian thunders?:p

Jongens nog een nachtje slapen, jullie kunnen echt niet wachten he. :p:wink:

Marchel je hebt ons weer goed te woord gestaan, morgen zal het dan zover zijn en zullen de bestellingen binnenstromen. Dan is het wachten op de verkoopdagen, maar de tijd vliegt voorbij.

Ik heb begrepen dat er morgen lokaal 50cm sneeuw zal vallen in regio Den Bosch, waardoor er sprake zal zijn van stroomuitval in de regio. De regio zal tevens niet bereikbaar zijn voor vervoer.

Damn, zo'n lokale sneeuwstorm in november. Balen voor de freaks. Lijkt het noord oosten van de VS wel :p

Back
Bovenaan