Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Echter hebben we nog nooit mensen langer dan 10 min laten wachten.
We gaan ervan uit dat we dit jaar weer meer klanten krijgen,Echter zijn we al met iets bezig om dit op te vangen wat freaks betreft.
Gr
Ik zal niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Echter hebben we nog nooit mensen langer dan 10 min laten wachten.
We gaan ervan uit dat we dit jaar weer meer klanten krijgen,Echter zijn we al met iets bezig om dit op te vangen wat freaks betreft.
Gr
Dat wachten was voor de mensen die meededen met de veiling toch wel wat langer dan 10 min. Je had mij niet gezien kerel, maar ik was er wel. Heb er meer dan een uur moeten wachten totdat ik uiteindelijk aan de beurt was om mijn pakket in ontvangst te nemen. Wat dat betreft ben ik niet zo zeker met je uitspraak dat mensen niet langer dan 10. min moeten wachten. Hopelijk hebben jullie dit jaar een beter systeem.
Dat wachten was voor de mensen die meededen met de veiling toch wel wat langer dan 10 min. Je had mij niet gezien kerel, maar ik was er wel. Heb er meer dan een uur moeten wachten totdat ik uiteindelijk aan de beurt was om mijn pakket in ontvangst te nemen. Wat dat betreft ben ik niet zo zeker met je uitspraak dat mensen niet langer dan 10. min moeten wachten. Hopelijk hebben jullie dit jaar een beter systeem.
Dit was een actieveiling via een andere firma waarbij wij ons beschikbaar stelden als afhaalpunt.
Dit viel niet direct onder vuurwerkorthen.
Wij verwachten idd meer klandizie en zijn met iets bezig voor de freaks,echter zijn wij afhankelijk van een derde partij of dit doorgang krijgt.
De reguliere bestellingen via orthen en freaksite zijn nagenoeg altijd klaar bij afhalen.
Gr
Marchel komen de Crystal Exclusive cakes,ook in het assortiment? Ben daar wel benieuwd naar,![]()
Morgen is de site als het goed is helemaal up to date en zal men los kunnen gaan
gr
Bedankt dat je rekening houd met mij!
Morgen de laatste toetsen![]()
Morgen is de site als het goed is helemaal up to date en zal men los kunnen gaan
gr
is wat je besteld gegarandeerd leverbaar op uitzondering van overmacht zoals niet geleverd door leverancier e.d.
moet hier toch een uur heen en uur terug voor rijden.