Vuurwerk Orthen

Ik heb begrepen dat er morgen lokaal 50cm sneeuw zal vallen in regio Den Bosch, waardoor er sprake zal zijn van stroomuitval in de regio. De regio zal tevens niet bereikbaar zijn voor vervoer.

Damn, zo'n lokale sneeuwstorm in november. Balen voor de freaks. Lijkt het noord oosten van de VS wel :p

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier toch wel hardop zit te lachen hoor... En m'n vader snapt niet waarom hahaha :p

Bij Zena lijkt het ook wel karton verkoop... Ik mis toch wel de 100 shots serie (Multi Coco, Silky Walks). Dat 20 shots assortiment lijkt me overigens erg mooi nu ik het topic heb doorgelezen.

YES Palm cakes!

Dat is goed om te zien!

Ben eindelijk klaar met mijn toetsen,

dat betekend maar 1 ding, lijsjes maken!:D

Palm cakes zijn eruit... dit is een gemixt assortiment 20 shots cakes. Er zit wel 1 cake bij uit 't palm assortiment. Zie hier. :)

Dat klopt niet, de Palm cakes hebben 16 schoten, het 20sh Assortiment 20 zoals de naam al zegt. Wel heeft hebben ze hetzelfde effect. :wink:

Maar genoeg daarover denk ik, er zijn vele veranderingen te zien op de site. :)

Het is trouwens ook mogelijk dat als er te grote aantallen freak bestellingen komen wij sommige verplaatsen naar onze winkel in de tolbrug.

gr

Misschien kan de juiste link naar de freaksite aan de beginpost van topic gevoegd worden?

Dan hoeft men niet 51 pagina's af te speuren naar die link :wink:

De bestelbutton's zijn nu te zien op de site, betekend dit dat je kan bestellen?

Want onder het kopje 'karton verkoop' staan gewoon de producten van Showtime.

De bestelbutton's zijn nu te zien op de site, betekend dit dat je kan bestellen?

Want onder het kopje 'karton verkoop' staan gewoon de producten van Showtime.

Ik denk het niet, want ik mis nog producten die in het assortiment van Vuurwerk-Orthen zitten.

Marcel, zal hier wel aangeven als het zover is.

Dat klopt niet, de Palm cakes hebben 16 schoten, het 20sh Assortiment 20 zoals de naam al zegt. Wel heeft hebben ze hetzelfde effect. :wink:

Maar genoeg daarover denk ik, er zijn vele veranderingen te zien op de site. :)

Je hebt gelijk, foutje van mijn kant.
Trouwens... Was het Buurt Assortiment niet 129 ipv 119 of is dat nu weer een foutje van mijn kant? :p

Had je goed gezien, viel mij namelijk ook direct op!

Dus toch? Aha. Nja ik vind het niet erg hoor, hij komt 2x in m'n collectie dit jaar. :)

Wij zijn nog druk bezig aan de site.

Eind van de avond proberen we klaar te zijn,Anders uitelijk morgen.
We missen namelijk nog steeds een aantal dingen om de site te updaten.

gr

Neem de tijd die jullie nodig hebben. Geduld is immers een schone zaak. :wink:

Back
Bovenaan