Vuurwerk Orthen

Mooi assortiment ja,

maar ik vraag me toch af of er niks meer bijkomt van rubro?
En wat er dan nog bijkomt,

Alvast bedankt! :D

Gaan jullie ook nog de nieuwe knalcakes van Hardix verkopen? (vooral de thunderstruck :thumbup:)

of doen jullie bepaalde toppers die eruit springen niet verkopen?

vr gr.:bye:

Ik zou graag jullie eigen collectie als kartonvoordeel willen zien en bepaalde royal producten!
Zou wel mogelijk zijn toch, als ik andere royal dealers zie:p

Ik wacht af :D

Zat net even op de gewone site te kijken en daar staat Giant Shock 6 per pak voor € 1,99. Dit zijn echter de gewone Shocks. De Giant Shocks gaan per 3 en zijn ongeveer € 8,50.

Linkje:http://vuurwerk-orthen.nl/index.php/aanbiedingen/grondbloem.html

Zal dit aan laten passen.

Graag zou ik via PM willen weten wie er evt geintresseerd zijn in het Professional Fire Base pakket van Cafferata.
Het is namelijk een prijzig pakket.....Maar wat een cakes zeg.(Ik neem er zowieso ook 1):p

grtz

Het pakket is inderdaad geweldig en ben zeker geïnteresseerd, maar in hoeverre is jullie freaksite al af met jullie assortiment.

Dan kan ik mijn lijst definitief maken en kijken of hij in mijn budget past

Het pakket is inderdaad geweldig en ben zeker geïnteresseerd, maar in hoeverre is jullie freaksite al af met jullie assortiment.

Dan kan ik mijn lijst definitief maken en kijken of hij in mijn budget past

Vrijdag aanstaande in de middag trachten we klaar te zijn zodat men met bestellen kan beginnen.grtz

Is goed. Van het weekend stuur ik je een pm als ik met mijn budget uitkom.
Ga er maar wel vanuit :)

Betekent dit dat ik hem dan ook al zeker heb of wacht je eerst dat er genoeg vraag naar is.

Laatst bewerkt:
Hij zal wel opgenomen worden.

TIP
Voor diegene die niet aan de 500 komen,Koop met meerdere jullie vuurwerk om zo aan de maximale korting te komen.

Soort van inkoopcombinatie zeg maar:p

Gr

Pyro,

Kom al boven de € 500,- :), budget exl. korting ligt op € 1.000,-
Dus zet er voor mij maar één klaar.

Wil je nog en pm, of heb je hier voldoende info.

Back
Bovenaan