PyroDj
VWC lid
Mischien komt er nog wel meer nieuws![]()
hhah ik voel gewoon de spanning als ik dat lees! hahahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mischien komt er nog wel meer nieuws![]()
Of wat dacht Marchel van de losse producten die Cafferata verkoopt, de Xplosion lijn bijvoorbeeld?![]()
Heel veel succes en vooral plezier toegewenst dit jaar! Kom zeker weer even een kijkje nemen dit jaar!
Groetjes uit Rotterdam
prijzen van je eigen cakes al bekend?![]()
De eerste week van Oktober is weer voorbij, en mijn drang om te bestellen word steeds groter, jammer dat jullie verkoop (altijd) zo laat begint, maar het is niet anders.
Wanneer zal je ons alles of iets kunnen vertellen over het assortiment?
Ben wel benieuwd welke 'merken' er verkocht zullen gaan worden.
Hahaha. Hier moet ik om lachen.
Vroeger moest je met vuurwerk bestellen wachten tot na sinterklaas, dan pas kwamen de folders uit.
Wat kunnen tijden toch veranderen he.
Zie het zo, je kan nu nog wat langer doorsparen voor je gaat bestellen![]()
De eerste week van Oktober is weer voorbij, en mijn drang om te bestellen word steeds groter, jammer dat jullie verkoop (altijd) zo laat begint, maar het is niet anders.
Daar ik zelf het assortiment niet mag bepalen geef ik alleen een advies van welke producten zij naar mijn mening het beste kunnen aanschaffen.Wanneer zal je ons alles of iets kunnen vertellen over het assortiment?
Ben wel benieuwd welke 'merken' er verkocht zullen gaan worden.
Sjonge, wat een gedram hier de hele tijd. 't Nieuws komt vanzelf wel, is zelfs 1 november nog te ver weg voor 't geduld? (niet alleen @ teun48, gaat constant hier)